Nuorten äitien blogeja

Anonyymin elämä

Arkana anonyymina kerron elämästäni pieniä palasia, hetkiä, asioista jotka herättävät ajatuksia ja jotka kiinnostavat. Jutuissa mukana taatusti "mieheni", lapseni tyttö 11/11 sekä poika 08/13, tietysti minä myös, nuoriäiti (-94). Tervetuloa seuraamaan tekstipainotteista blogia!


Blogini on kokenut nimenvaihdoksen ja pienen päivityksen! :)
 
Viimeksi muokattu:
Ensiksi Anteeksi että Oon nyt väärässä ikäryhmässä kommentoimassa, koska olen jo 23 v mutta koska miellän itseni vielä suht nuoreksi ja olen raskaana niin heitän tänne oman blogini osoitteen :) : Pelkurin Päiväkirja
Käykäähän kurkkimassa jos vaikka nappais :) Siellä on (riski)raskausjuttuja, vaatejuttuja ja ihan vaan juttuja elämästä ! :) Kävin lueskelemassa joitain blogeja joita tänne oli linkattu, kivoja juttuja löytyi :)
 
Tänään alotettu, ja oon ihan sika laiska kirjottelemaan, mutta koitan jotain pientä aina yrittää sepustaa. :) Tälle päivää kyllä olis lisääkin tiedossa tekstiä, mutta ehkä säästän ne sitten huomiselle niin on toisenkin kirjoituksen aihe valmiina! :D

Upcomin' teen mom

Ulkkaa koitan väkeltää tässä pikkuhiljaa. :)
 
Viimeksi muokattu:
Minä ja mun Pää ... Tuossa on mun blogi! On aika alussa, mutta kovalla innolla kerron asioitani sinne ja ilmottelen jaksamisestani. Jos yhtään mielen kiintoa löytyy lukemaa ihmeessä, olisin hyvin iloinen siitä, kommentoikaa sinne mitä haluatte kysely bostaukseeni ja muutakin tietty saa kommentoida :)
 

Yhteistyössä