NUOTIT Johanna Kurkelan rakkauslauluun ?!?!

Muru
JOs löydätte niin laittakaa tieto: Vaikka ihan soinnuillakin. Laulan tämän laulun tahtomisen jälkeen kirkossa ja kyllä siinä säestystuki olisi paikallaan.Kiitos etukäteen!
 
Iida
Ei niihin välttämättä ole olemassa nuotteja edes säveltäjällä, jos esim. pianoon kaipailette. Kyselin säveltäjältä yhtä konserttia varten Minä rakastan elämää- kappaleeseen nuotit ja hän parin kuukauden jälkeen lähetti ne mulle: oli tehnyt ne varta vasten. Kun ei niissä ole suunniteltukaan välttämättä pianoa koko kappaleen taustalle. :)
 
Laura
En tiedä onko nämä oikein kun korvakuulolta nämä vaan otin. Nämä on vaan suuntaa antavia koska en oo tahdilleen varma joka soinnusta.
H, C#, F#,D# On säkeistö
Bridge: H, C#, F#, D#
kertsi: D#, H, F#, C#
C-osa: D#, F#, C#, F#, D#, F#, D# (?!)
modulaation jälkeen kertsin soinnut: Fm, C#m, G#, D#m
 
"Turtles"
Ihan oikeat soinnut tossa linkissä on. Tosin ne on transponoitu d-molliin varmaankin soittamisen helpottamiseksi. Levyllä mennään Eb-mollissa, mutta kuten sanottu, niin d-molli on helpompi varmasti niin pianolla kuin kitarallakin. Laulajankaan ei tartte sitten ihan niin ylös kiekaista! :)
 
Apuatarvitseva
Ei kenelläkään olisi tietoa onko missään tämän kappaleen piano nuotteja. Pitäisi laulaa lauantaina veljen häissä tämä kappale, joten pelottaa vähän kun ei oo mitää nuottei ://
 
Kaniiz
Joo, siis en minäkää meinaa pianonuotteja löytää mistään!!! :''PP tosi ärsyttävää... Itse pitäis laulaa kans tilaisuudessa ja harjoittelisin opettajan kans pianolla. Mutta eikun etsimään lisää :) Opettaja sanoi, että tuossa SUURIN TOIVELAULUKIRJA 21 saattais olla.
 

Yhteistyössä