Nurmijärveltä ketään?

Hei,

olemme muuttamassa Nurmijärvelle,Kirkonkylään ja kahvi-juttelu- ja puistoseuraa kaipailemme.
Tyttäremme on 4vuotta ja poikamme 4kk,olemme päivisin kotona iskän ollessa töissä.Omaan positiivisen luenteen ja tykkään tutustua uusiin ihmisiin,iällä ei ole merkitystä.
Laita postia tulemaan.
Aurinkoista kevättä kaikille =) <br><br>
 
Täällä äiti 22-vuotta, poika juuri 2 täyttänyt ja maha-asukki la heinäkuussa. Asumme Klaukkalassa eli ihan nurmijärven kupeessa. Täälläkin kahvitus ja puistoseura olisi toisinaan hyvinkin piristävää, ei ihan kävelymatka, mutta bussit kulkee :)
 
Löytyihän näitä äippiä täältäkin. Oliskos mitään ideaa sopia tapaaminen johonkin puistoon?

Niin siis itsekkin asun Nurmijärvellä. Poikani on 5kk. Mies töissä päivät. Aloitamme rakentamaan Perttulaan. Kotiin olen jäämässä syksyyn 2008 asti ja sitetn jos talo olisi valmis niin mietin perhepäivähoitajan hommia jos alkais tekemään?! Mutat onneksi siihen on aikaa :) Y:tää saa laittaa.... itse en vielä osannut laittaa. Koitan löytää mistä sitä laitetaan.

Ai niin ikäni on 26v
 
Olis kiva juttu toi tapaaminen. Ehdotanki että tavattais vaikka uimarannalla ku on hyvät ilmat.Kenellä autot käytössä?? Valkjärven rannalla on rauhallista ja nurmikko ja hiekka paikkoja on. Eli lähtelän puoli ei tiiranranta.Tiiranranta on aina tosi täynnä. Eli peukut pystyyn ketkä lähössä ja ehdotuksii... :wave:
 
Auto on käytössä, ja sopii minulle tuo valkjärvenranta. Mutta jos ei ole autoja ihmisillä,niin sitten se voi olla vaikea paikka tapaamiselle. Mutta kokeillaan....ketä lähtee mukaan ja pääsisi sinne ?
 
Hei onko sinulla miiju autoa....? Pääsisitkö tänne kirkolle...jos täällä mentäis puistoon vaikka kun Päivänsäteen kanssa oltais menossa....toki voisin lähteä myös rannallekkin...en tiedä onko päivänsäde käynyt ollenkaan täällä tapaamis ketjussa?
 
Olisko maanantaina hyvä päivä? Mihin aikaa? Mentäiskö tuonne avoimeen vai johonkin muuhun puistoon. Päivänsäde ehdotti maaniitunleikkipuistoa. En tiedä onko siellä enää toimintaa näin kesällä, se voisi olla ihan kiva paikka :)
 
Niin mäkin luulen että ne on kesän kiinni niin hyvin voisi mennä sitten tuonne. Mihin aikaan tytösi lähtee sinne reissuun? Pitäiskö meijän sen jälkeen tavata kun olette kuitenkin lähteneet liikenteeseen?
Tiedätkö missä on maaniitunkoulu? se on siinä takana. Entäs kirkonkylältä valintalon? sitä tietä suoraan ja kun tie päättyy ni oikealle ja sitten heti ekasta vasemmalle...niin tulee eka maaniitunpäiväkoti ja sitten se puisto siinä takana.
 
Juu ei vesisateella kyllä innosta tuonne puistoon mennä...elikkä elellään kelien mukaan :)
Muistan lapsena kun olen monet kerrat ollut puuhamaassa kun on satanut...heh ainut muistot puuhamaasta oli sateet ja sen mukaan puuhailut siellä...mutat eipä tuo kamalasti menoa haitannut...mutat olishan se kiva että aurinko paistaisi.
 

Yhteistyössä