Nutrikaveria?:)

Olisko mahdollisesti muita huomenna nutrauksen alottavia? Olisi kiva saada joku "kaveri"mahdollisesti tähän pinoon seurakseni. Itse aloitan 5 päivän tehostartin.

Tosiaankin, vuoden alusta lähtenyt painoa 7-8 kiloa, en ole tänään vaa'alla käynyt. Ja vielä olisi n. 5 kiloa pudotettavaa..paino siis pysynyt samassa lukemassa pari viikkoa jo, ja toivoisin että nutrileteistä olisi oiva apu alaspäin?
 
mä olen useamman kerran yrittänyt tosissani nutrilla, mutta se jauhoinen koostumus (vaikka miten sekottaa tai vispaa) suussa on mulle liikaa :x Vedet silmissä olen yrittänyt niellä sitä mutta en ole pystynyt... millä sen vois saada "ei jauhoiseksi"? Voisin koettaa vielä kerran...
 
Entiiä... ootko kokeillut jotai kannellista purkkia/pulloa jota ravistais iha kunnolla? :ashamed: entiiä kyl toimiiko?Tai tehosekoitinta?

Itte pystyn juomaan pirtelöt jotenkuten paakkuineen... ainakin mitä muutamaa olen maistanut aikoinaan.

muok. esim. apteekeista saa nutriletin että modifastin sheikkereitä,jotka tarkoitettu kyseisille tuotteille,ja joilla pitäisi saada paakut pois:).

ja netistä tilattuna :http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/6460/Nutrilett-Shaker kokeile googlata nutrilet shaker ni joha löytyy muualtakin:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
Alkuperäinen kirjoittaja pata-ässä:
Alkuperäinen kirjoittaja piita-75:
joo, mä oon sauvasekoittimellakin yrittänyt... ehkä oon vaan herkkäkurkku :ashamed: Katsotaan jos uskaltaisin huomenna hakea sen pakkauksen kuitenkin, mitähän se maksaa?
tarjoustalosta saa 29.90 sen aloituspakkauksen:).
ok, käyn tokmannilta hakemassa huomenna :D
kiva homma, ni ei tarvii yksinään täällä höpötellä ajatuksia :D

 
Do diin, eka päivä melkein pulkassa B) Aamun pirtelö vaihtui jogurttiin kun piti syödä ennen kuin ehdin hakea pakkauksen, patukka päivällä ja iltasella pastaa, oli yllättävän hyvää tuo juustopasta :p . Oltiin päivällä reissussa niin siksi en ehtinyt enkä voinut syödä noita liemiä... Pastaan lisäsin hiukan raejuustoa, nam :p , ja jälkkärin vaihdoin tomaattiin kun koostumus vähän tökki :x

Iltapalaksi meinaan vetäistä pienen omenan, eli soveltamiseksi on homma mennyt, mutta yritän pitää kuitenkin tiukkaa linjaa. Nälkä ei ole ollut eikä ole mieli tehnyt herkkuja, se on pääasia :D

Mites sun päivä on mennyt?
 
Hei, aloitin sunnuntaina 7.6.2009 Nutrilett kuurin. Aterioita on 5 päivässä: yksi kasviskeitto, yksi kanakeitto ja kolme pirtelöä. Oli jokin kampanja "rahat takaisin 12 päivän laihikselta, jos ei laihdu" Ajattelin, että kun tuota ylipainoa on reilusti (pit 159 cm ja paino 93 kg lähtöpaino) niin jotain on keksittävä. Ikää on niin paljon( 47), että painonhallinta vaatii aikalailla työtä. Lisäksi sain reilu vuosi sitten pojanpalleron, jonka odotusajan kilot jäivät sitten ilokseni edellisten ylimääräisten kilojen lisäksi.
No, joka tapauksessa tuloksia Nutrilett-kuurista:
1. päivä 93 kg (alkupaino)
2. päivä 91,5 kg
3. päivä 91 kg
4. päivä 90 kg

Hyvin alkoi, mutta olenkin noudattanut orjallisesti diettiä. Ainoana lisänä olen syönyt pari tomaattia ja palan tuorekurkkua. Ei ole nälkä, ei väsytä, eikä tee mieli makeaa, joten kaikki toistaiseksi hyvin.
Ajattelin jatkaa tätä juhannukseen ja sen jälkeen olen viikon kylpylälomalla, joten jätän Nutraamiset siltä ajalta väliin. Ajattelin, että käyn uimassa ja käytän kuntosalia sen verran ahkerasti, että voin nauttia rauhassa kylpylän tarjoamista antimista. En tietenkään aikonut mässäillä.
Jatkan loman jälkeen 5 päivän Nutrilett teho-dietillä, joten asia varmaan korjaantuu (toivottavasti), jos tulee ylimääräisiä kiloja.

Toivon mukaan muitakin Nutraajia. Kesä on koettelemuksia täynnä.
 
Heippa äiskäleräiskäle!

Mä aloitin eilen 9.6 nutrailun, mutta söin eilen vasta kolme ateriaa viidestä nutreja. Tarkoitus ois päästä täysnutrauksen makuun eli 5pss/pvä noilla intensive-pirtelöillä =) Mä oon siis messissä!

Itse oon 26.v ja mulla on 1v2kk ikäinen poika. Pituutta on 172cm. Mullakin oli painoa synnyttään mennessä 110kg ja pari viikkoa synnytyksestä 95kg. Nyt oon sitten reilussa vuodessa pudottanut vielä ton yli 20kg. Mun tavoitepaino on 65kg eli nyt ois enää viimeset 7kg! :D Oon aina välillä ottanut parin viikon nutrikuureja tän vuoden aikana ja oon tykänny ku paino aina humpsahtaa alaspäin. Nyt on taas jonkun aikaa takunnut niin ajattelin yrittää olla n.3viikkoa, riippuen miten toimii ja jaksanko!

päivä 1: 73.3kg
päivä 2: 72.7kg

Kiva että löytyi kaveri! Tsemppiä päivään! Ja muutkin tulkaa mukaan! :wave:
 
Sulla kyllä on hyvin paino pudonnut vuoden aikana. Sain vähän enemmän toivoa minäkin.
Tuntuu tuo sinun 7 kg niin hirveän vähäiseltä. Minulla kun on matkaa siihen 60-65kg aivan uskomattoman paljon.
Olen kyllä vuosien aikana ollut jos minkälaisella kuurilla, myös painonvartioissa olen ollut pariin otteeseen ja onhan se paino aina laskenutkin. Nyt vain tuo ikä on selvästi vaikuttanut siihen, ettei ole enää yhtä virkeä liikkumaan ja siksihän se paino alkaa nousta.
Olin minä pari kuukautta kuntosalin käyttäjäkin, mutta sitten toinen jalka sanoi, että ei kiitos enää ja yritän nyt sitä parannella. Jatkan salilla sitten, kun painoa on vähemmän ja paikat kestää paremmin.
Ilmoittelen huomenna miten painon kans meni.
 
Aloitin nutrikuurin maanantaina 8.6. Jos tällä konstilla pystyis tiputtaa muutaman raskauskilon :)
alkupaino oli 83.4 ja tänä aamuna 80.6. En ole ollut täysnutrilla, eli olen syönyt hedelmiä ja kasviksia lisäksi.
Pirtelöt, patukat, liemet ja kanakeitto ovat ihan ok, mutta hyi nuo pastat, en pysty enää niitä syömään..
Ohjeessa sanottiin että naiset viisi ateriaa ja miehet kuusi. Niin voiko ne viisi ateriaa syödä vaikka pelkästeen pirtelöitä tai patukoita ja liemiä, vai pitääkö joukossa olla muitakin kuten pasta ja keitot?
en ole ennen tälläistä diettiä koittanut. Ihmeen hyvin lähtenyt kuitenkin alkuun. Makeetakaan ei juurikaan tee mieli paitsi kaupassa kun menee karkkihyllyn ohi tai ehkä pahin on tuo tuoreen leivän tai pullan tuoksu hyllyillä :p
Kuinka kauan aijotte jatkaa? meinasin pitää tuon kaksi viikkoa
Ainiin ja kuppi kahvia on pakko saada aamuisin
 
Heipä hei!

ÄISKÄLERÄISKÄLE ja Tiltsu
Minäkin aloitin nutrilett kuurin sunnuntaina 7.6 ja ilokseni huomasin että muitakin nutraajia löytyi.

1.pvä.93,3kg
2.pvä. 91.6kg
3.pvä. 90,1kg
4.pvä. 89,1kg
5.pvä. 89,0kg
hiukan pettynyt tämän aamuiseen painoon mutta, kokonaispudotusta jo 4,3kg =)
lisäksi olen syönyt lihaa, ja juustoa keskimäärin siivun päivä.
Makuina käytän nutrilett-mansikkapirtelöä(josta en tykkää yhtään) ja -kanakeittoa ja sen mausta tykkään :p Juon noin 2-3l vettä päivässä ja kahvia (mustana) ehkä 4-6 kuppia.

Eilen huomasin että alkaa olla energiaa, hirveä himo tehdä koko ajan jotain. Vaikka nuorimmainen pojan vesseli 1,5kk pitää siitä huolen ettei juurikaan saa tehtyä mitään..
Päänsärkyä ei minulla ole ollut ollenkaan.

Olen 169cm pitkä äitiliini Pohjanmaalta ja ikää minulla 36v, ja tavoite paino olis varmaan 65kg
aika näyttää...

Mahtavaa Tiltsu jo pudotetusta :flower:

Hauskaa päivää! :wave:
 
Minä aion jatkaaa nutrausta ainakin toisen viikon koska paino tippuu ja tuntuu ihan hyvälle, ei ole pakkopullaa tämä.
Vaikeuksia tuottaa tuoreen leivän tuoksu myös mulla, olen ollut leivän syöjä mutta, eiköhän tämä tästä ja olenkin ajatellut tuota leivän syöntiä, sitten nutrauksen jälkeen kohtuudella, max 2 viipaletta 2xpvä.
 
Tervetuloa mukaan Äitikkäliini ja glaudia! :wave:
Teillä on molemmilla lähtenyt kuuri hyvin käyntiin :flower: Kiva tsempata yhdessä muutama viikko!

Mä en eilenkään ollut vielä täysillä pusseilla mutta osanutrasin kuitenkin. Söin 3 pussin lisäksi 2 kertaa pienen lautasellisen perunaa ja broilerin filepihviä salaatilla. Ulkoilin kuitenkin koirien kanssa kolme kertaa (yht. 1h40min) ja sit kävin 45min tanssitunnilla ja tein siihen päälle salilla muutaman liikkeen. En ois jaksanut pelkällä pussiruoalla lähteä salille ollenkaan niin päätin et mielummin urheilen ja syön sit enemmän. Sit jos on kotipäiviä niin ne voi olla tiukemmin. Tulosta tuli =)

päivä 1: 73.3kg
päivä 2: 72.7kg
päivä 3: 72.3kg

Niin vielä kahvinjuonnista: mulla on kotona ainoastaan tollanen espressokeitin niin juon kyllä päivittäin yhden latten eli siinä tulee vielä n.2dl rasvatonta maitoa. Siitä en luovu :D

Äitikkäliini Sulla on ilmeisesti se starttipaketti? Sen tuotteita ei oikein voi verrata noihin intensive-sarjan juomiin koska niissä on eri määrä energiaa. Intensive-pusseista tulee se 555kcal/pvä/5pss ja patukoista tulee taas jo yhdestä n.218kcal ja tehostartin pirtelöstä 202kcal. Kyllä niitä voi varmasti sekoitella mutta kannattaa ehkä katsoa mitä yhdistelee =)
 
Tämän aamun tulos hieman alle 90 kg.
Minulla ei digivaaka toimi kunnolla, joten en tarkkoja mittoja saa kun joudun käyttään normaali vaakaa. Mutta alle 90 kg kuitenkin.
Olen ihan tyytyväinen.

Kahvia minäkin juon n. 4 kuppia päivä (rasvattoman maidon kanssa), mutta mitään muuta ylimääräistä en ole syönyt tai juonut. Tarkoitan lihatuotteita ym.
Ainoastaan sallittuja vihanneksia syön lisänä, mutta siinä Sensitive-kuurissa mainitaankin, että vihanneksia/kasviksia ja kalorittomia juomia voi jonkin verran käyttää.

Äitikkäliini: Sensitiivi- kuuriin kuuluu 2 keittoa ja 3 pirtelöä, joten kai sinäkin voit soveltaa sitä omaa kuuriasi, niin ettei niitä pastoja tarvitsisi syödä. Jos jollain on tarkempaa tietoa, niin kannattaa ilmoittaa. Tarkoitan, että vaikuttaako pastojen pois jättö jotenkin ravintoarvoihin.
Aloitan sen viiden päivän pika startin 29.6., joten perehdyn sitten tarkemmin niihin pastoihinkin.


 
Hyvä kun ilmoitit noista starttipaketin ja Sensitive-kuurin eroista. En ole niihin niin kauheasti vielä perehtynyt.
Miksiköhän siinä starttipaketissa on niin paljon enemmän kaloreita, eikö sen pitäisi olla päinvastoin. Pitääpä sitten miettiä millä kuurilla sitä jatkaa, kun palaa reissusta (mikäli painoa on tullut lisää). Kannattaa varmaan aloittaa uudelleen tällä nykyisellä kuurilla ja jatkaa myöhemmin sillä 5 päivän startilla.

Mitä kuuria sinä käytit kun pudottelit sitä 20 kiloa?
 
Äiskäleräiskäle Sullakin on tippunut jo yli 3kg, vau! :flower:
Pakko korjata et noiden jauhepussien nimi on Intensive="tehokas" eikä Sensitive="hellä" :D Siks kai niissä on niin vähän kaloreitakin :xmas: Mä kuvittelisin et tehostartiin on helpompi siirtyä tavallisesta ruoasta kun siinä on just normaalia ruokaa. Sit taas pelkkä jauhepussittelu vaatii jo selkärankaa ja se on sit tiukempaa kuuria.

Itse en oo niin tykästynyt niihin ateriankorvikeruokiin, vaan tykkään eniten suklaanmakuisesta juomasta. Oon pudotellut just niin et korvaan 2-3 ateriaa, oikeestaan aina aamupalan, lounaan ja välipalan suklaajuomalla ja sit illalla syön yhden aterian sitä ruokaa mitä oon kotona perheelle valmistanut. Ja ehkä palan ruisleipää tms. :ashamed: Ja maitokahvin... Kuitenkin alle 1000kcal. Eli mulle on toiminut se, etten oo liika tiukalla. Tälläisiä kuureja oon sitten ollut 1-3viikkoa putkeen kunnes tulee kyllästyminen ja jätän jauheet vähäksi aikaa nurkkaan. Useimmiten paino on alkanut junnaan samassa sen verran pitkään, et hermostun ja haluan taas pussitella =) Mulla on kuitenkin aina hyllyssä noita ateriankorvikkeita, eli oon jollain tapaa jääny niihin koukkuun :p
 
Joo ei tämä oikein hellä kuuri ole, mutta kyllä minusta ne ihan hyviltä maistuvat. Sitä kun on tehnyt itselle aikataulun, milloin mitäkin ottaa, niin sitä alkaa vähitellen odottaa, että joko ois taas pirtelö/keitto-aika.
Nälkä ei tosiaan ole vaivannut ja olokin on aika pirteä.

Kiitos noista sinun vinkeistä. Niistä on hyötyä sitten jatkossa.

Mutta huomiseen :wave:
 
Kiva että on näinkin paljon nutrikavereita täällä..helppo jakaa tunntemuksia ja myös tsempata kun kotoa ei tuota tukea niinkään tule.
eli munkin ois kannattanut aloittaa vaan noilla pirtelöillä ja keitoilla heti eikä tuolla quikc startilla, noh ehkä otin huonosti selvää mikä kannattavaa..mutta tuo paketti kohta jo loppu eli lähden jatkossa vain pirtelön/keiton ostoon..jos koittais kanakeiton sijaan vihanneskeittoa. myydäänköhän noita liemiä omissa paketeissaan, ne oli hyvän makuisia.
 
Huomenta!

Täällä pirtsakkana heti aamusta puntarille

1.pvä.93,3kg
2.pvä. 91.6kg
3.pvä. 90,1kg
4.pvä. 89,1kg
5.pvä. 89,0kg
6.pvä. 88,2kg
Tyytyväisenä tuulettaa :wave:
En ole ennen ollut nurtilett-kuurilla eikä kyllä paino ole laskenutkaan tällä vauhdilla. Hyvä näin, olen nimittäin "hätähousu" ja tulosta pitäis saada heti.

Huomasin saman kaupassa että quikc start pakkaus sisälsi myös huomattavasti enenmmän hiilihydraattia 100g kohti kuin keitot ja pirtelöt vaikka näissäkin oli eroja. Itse ostin halpa-hallista ja siellä hinta laatikolla oli 16,90?.

Sormet syyhyävät leipomaan! Ihme homma kun en miesmuistiin ole leiponut ja nyt tuntuu että pakkaseen pitäis leipoa vaikka mitä. Tosin meillä muksujen synttäreitä vietetään juhannuksena. =)

Päivän jatkoja kaikille! B)
 
päivä 1: 73.3kg
päivä 2: 72.7kg
päivä 3: 72.3kg
päivä 4: 72.3kg

Ois kyllä voinut vähän tippua :/
Meillä mies lähtee tänään reissuun ja tulee sunnuntaina. Ikävähän tässä tulee mut toisaalta oon tyytyväinen ettei tarvi niin paljon kokkailla ja voin pitää jääkaapit tyhjänä houkutuksista! Hyväkin puoli siis löytyi :saint:
Ostin eilen sitä metsämarjan makuista pirtelöä ja mä tykkään! Olin tosi yllättynyt mausta kun oon kuullut ettei moni pidä siitä.
 
1. 83.4
2. 82.3
3. 81.1
4. 80.6
5. 80.9

Tosi pettynyt aamun painoon. :/
Täytyy vissii stempata enemmän. Tänään meen pelkillä pusseilla, jätän patukat ja makaroonit pois mitkä oli tuossa aloituspakkauksessa. Ja vain yksi kuppi kahvia..haikeeta tänään on kuitenkin perjantai, tekis mieli illalla löhötä ja mutustaa jotain hyvää, siihen pitää kait tilalle keksiä jotain muuta napostelujen sijaan.

TILSU: tuo on totta, että helpompi itellään olla syömättä kun ei tarvi kenellekään tehä ruokaa. Meillä ainakin itelläni kauheet tuskat välillä kun kokkaa perheelle jotain hyvää tai kantaa selkävääränä kaupasta ruokaa, ja itse saa vaan litkiä pirtelöitä..no oma valinta, ei parana valittaa :)
 

Yhteistyössä