Nutrikaveria?:)

Hienoa yli 5 kg pudotus.
Minulla oli tänään paino 89 kg, eli 4 kg pudotus.
Lähtöpainohan meillä oli samoissa lukemissa.
Minulla näkyy hieman hidastuvan tuo lasku. Mutta alussahan se tippuukin aina eniten.

Nyt minulla on tullut vasempaan käteen ihme lihasnykimistä. Auttaisikohan Mangnesium siihen. Täytyypä kokeilla.

Kuulumisiin =)
 
Huomenta!
ÄISKÄLERÄISKÄLE
Painoa siis tosiaan tippunut hiukan yli 5kg tuntui ihan hyvälle tuo kymmenluvun vaihtuminen :D Nyt tosin taitaa jumittaa meikäläisen paino koska tämän aamuinen

1.pvä.93,3kg
2.pvä. 91.6kg
3.pvä. 90,1kg
4.pvä. 89,1kg
5.pvä. 89,0kg
6.pvä. 88,2kg
7.pvä. 88,2kg

sama kuin eilen aamulla :/ mutta katsotaan huomenna taas uudestaan

Huomenna olis tiedossa rippijuhlat, mitäs mieltä ootte menenkö pusseillä huomisen vai sallinko hikan maistaa herkkuja?? :headwall:
Olen pähkäillyt pääni puhki! Mietin katkaisenko huomiseksi ja jatkan sitten maanantaina.

Mukava sade-aamu täälläpäin!

Päivän jatkoja!!
 
Moi Tilsu ja Muut!!!

Tsemppiä Nutraukseen. Olen koko kevään korvannut Nutrilla lounaan ja useimmiten myös aamiaisen. Aloitin vuoden alussa painosta 79.9 kg ja toukokuun alussa painoni oli 70, olin saanut siis about 10 kg pois. Toukokuu oli syvältä ja LIHOIN 3,5 kg (oli 2 x synttärit, läheisen kuolema jne.). Nyt olen aloittanut tämän viikon alussa "uuden elämän". Sain lääkäriltä Reducil-reseptin ja tiistaina otin ekan pillerin, joka vei ruokahalun melko tyystin. Tosin sivuvaikutukset olivat sellaiset, etten sen jälkeen uskaltanut enää ottaa ennen tätä aamua, sillä alkoi vaikuttaa puheeseen, auton ajoon jne. Nyt aamulla otin taas pillerin ja toivon, että nyt viikonloppuna kun saa olla rauhassa kotona, totun tähän siten, ettei "päässä heitä" sitten enää maanantaina ja voisin jatkaa. Tavoitteena olla Reducililla 3 kk ja sinä aikana päästä normaalipainooni 63 kg. Eli 10 kg pitää saada siis pois.

Aion olla Nutrileteillä 1 - 2 ateriaa päivässä. Suosikkejani ovat mansikka ja suklaa-pirtelöt sekä ateriapatukat,joilla pääsääntöisesti korvaan lounaani. Yksi patukka vastaa kahta pirtelö-pussillista ja on noin 200 kcal.

Metsämarjaa en enää osta ja vihanneskeitossa on jokin mauste, joka kirveltää suussa loppuillan. Kanakeitto on ihan ok, siihen lisään yleensä vihanneksia esim. kukkakaali-porkkana -seosta.

Tilsu, olet päässyt hienoon painoon!!!

Tsemppiä kaikille meille.
 
päivä 1: 73.3kg
päivä 2: 72.7kg
päivä 3: 72.3kg
päivä 4: 72.3kg
päivä 5: 71.8kg

Jee, nyt taas tippui! Salee huomenna plussaa! Mulla menee aina tällain sykleittäin et välillä voi jopa nousta ja sit tippuu kerralla taas enemmän. Edelleen olen ollut vain osanutreilla.

Mahtavaa glaudia mikä pudotus! Musta sä voisit syödä juhlissa kohtuudella jotain herkkuja ja jatkaa sitten. Koita vaikka jo illalla ottaa nutri niin ei aamulla vaaka heilahda =)

Terve taas elina9! Nutrien jälkeen on kyllä vaikea pitää paino samassa, varsinkin jos on juhlia ym. Sullakin tippui kuitenkin aika nopeasti. Hyvä, että oot nyt taas löytänyt innostuksen! Paljonko sulla on bmi kun sait reduja? Kun oot jo aika kevyt :)
 
Mulla oli BMI yli 27 (olen siis 164 cm lyhyt). Sain Reduja, koska on niin paha nivelrikko ja muita tules-vaivoja ja sanoin, että jo tämä pudotus on tehnyt olon helpommaksi. Ei yhtään nikotellut.

Nämä ovat "aika kovaa kamaa". Söin aamiaiseksi yhden viipaleen leipää, päällä kevytlevitettä ja 4 ohutta siivua kinkkumakkaraa. Lounaalla söin noin 2 dl keitettyjä herneitä. Pepsi Maxia lipittelen. Suuta kuivaa melko tehokkaasti. Yritän syödä nyt siis VLCD kalorien mukaisesti, sillä Redut estävät säästöliekille menon. Toivottavasti tämä konsti auttaa ja pääsen normaalipainooni. Mulla alkaa nimittäin olla "nupin" kanssa ongelmia kun olen läski.

Tilsu, sulla on upea pudotus, 5. päiväsä jo 2,5 kg.
Glaudialla mahtava aloitus, tuo on kyllä jo hirmuisen motivoivaa.
 
Onpa mukava, et sulla semmonen lääkäri joka mielellään kirjoitti. Oon ihan varma et sulla lähtee noilla taas tippumaan.

Ihan kivasti on lähtenyt, kylläki vain 1,5kg mutta silti :D Tuntuu et sitä hitaammin tippuu mitä lähemmäs normaalipainoa tulee...
 
päivä 1: 73.3kg
päivä 2: 72.7kg
päivä 3: 72.3kg
päivä 4: 72.3kg
päivä 5: 71.8kg
päivä 6: 71.3kg

Eilen oli hyvä päivä kun olin yksin kotona lapsen kanssa. Ei siis tarvinut kokkailla isoja aterioita! Illalla oli tosi kova repsahtamisen himo ja olin viittä vaille alkamassa tekemään herkkuja tms. Sain kuitenkin henkisen yliotteen himosta ja tein pilkottuja kasviksia ja kahdenlaista dippiä kun katsoin nelosen elokuvaa kun sain pienen yöunille :D Nyt siis kelpaa hymyillä, kun ei oo vuosikausiin ollut paino näin vähän! Yritän täysillä tsemppaa juhannukseen asti pusseilla et saisin painon alle 70kg B)
 
Eilen tylsä päivä aamusta lähtien, vaaka näytti 81.2 eli 600 g lisää painoa, mistä näitä grammoja oikein tulee..vaikka mitään erikoista en suuhuni pistänyt. no tänä aamuna sitten taas samassa lukemissa kuin toissapäivänä eli 80.6. Eilen en syönytkään kuin n 700 kcal.
Kuinka paljon muut syötte päivän aikana?

Glaudia: millais sinun kävin rippijuhlissa, herkuttelitko? vaikuttiko heti painoon?

Olen menossa häihin tuossa viikon päästä, millainkohan siellä saa syötyä hyvin kun pöydät notkuu herkkuja?? ehkä valkkaan ne salaatit sitten vaan.
 
Moi!
nyt rippijuhlat takana ja eilen en siiis nutrilettia ottanut ollenkaan ja normi ruoalla olin.
Lisäksi herkut jotka meni hiukka överiksi :/ tänään kuitenkin palaan nutriletille ja sitä rataa..
1.pvä.93,3kg
2.pvä. 91.6kg
3.pvä. 90,1kg
4.pvä. 89,1kg
5.pvä. 89,0kg
6.pvä. 88,2kg
7.pvä. 88,2kg
8.pvä. en muistanu punnita ollenkaan |O
9.pvä. 89,2kg

Kilo noussut lauantaista! |O mutta itse aattelin että varmaan nousua enemmän olis ollu, tyytyväinen kuitenkin siis olen..

Äitikkaliini nauti sinäkin häistä ja palaat sitten heti ruotuun.

Tuttavani on laihduttanut (-34kg 9kk)juuri näin että tiukka linja muuten mutta, juhlissa herkuttelu sallittu. Hatun nosto hänelle!

Nyt työt kutsuu.

Kuulumisiin :wave:
 
Minulla oli myös juhlat eilen kun tytön poika täytti vuoden ja kun olin viikon verran jo leiponut sinne kaikenlaista, niin en enää eilen kestänyt vaan maistoin ihan reilusti kaikkia ja tämän aamun paino oli sitten jälleen 90 kg.

Tänään sitten taas tiukasti Nutrileteille.
Juhannukseen asti vielä ja sitten viikon paussi.

Olin aika yllättynyt, ettei kuitenkaan enempää kuin kilo, joten ei tullut edes huono omatunto.

Pystyisikin siihen, että ottaisi vaan aina juhlat juhlina ja muuten pitäisi tiukkaa linjaa.

Mutta nyt töihin :wave:
 
päivä 1: 73.3kg
päivä 2: 72.7kg
päivä 3: 72.3kg
päivä 4: 72.3kg
päivä 5: 71.8kg
päivä 6: 71.3kg Herkkupäivä!
päivä 7: 71.9kg

No näinpä myös täällä. Eilen ratkesin herkuttelemaan kana-iskenderillä, suklaalla ja yhdellä breezerillä. Suklaita uppos kyllä aika hyvin :whistle: Ei ois ollu ihme jos ois noussu enemmänkin siis...

Tänään ruotuun, enkä aio yhtään suklaata napata (mies toi laivalta monta karkkilootaa mm. dumle, da-capo, marianne...). Ja se on kyllä vaikeeta! Just juon tässä kahvia ja mietin, et jos yhden da-capon ottais, mut luulen et mulla se ei jäis siihen yhteen joten olen ilman! Toivottavasti en illalla repeä :ashamed:

Tsempattais nyt porukalla 4 täyttä päivää ja sit perjantaina on juhannusaatto :wave: :wave: :wave:
 
päivä 1. 83.4
päivä 2. 82.3
päivä 3. 81.1
päivä 4. 80.6
päivä 5. 80.9
päivä 6. 80.6
päivä 7 80.1

Jeeee, taas hieman pudotusta. Tänään leivoin sämpylöitä ja oli ihan pakko syödä vähän, tuoresämpylä nam nam.. :p
Ajattelin pitää kuuriani juhannuksenkin ja vielä ensi viikon häihin asti. Siellä sitten voin hyvin mielin maistella herkkuja ja nautiskella punaviinistä =)
 
päivä 1: 73.3kg
päivä 2: 72.7kg
päivä 3: 72.3kg
päivä 4: 72.3kg
päivä 5: 71.8kg
päivä 6: 71.3kg Herkkupäivä!
päivä 7: 71.9kg
päivä 8: 72.2kg

No voihan pee :/ Menin sit eilen syömään vielä niitä namuja :ashamed: Ulkoilin kyllä koirien kanssa 2-3h reipasta kävelyä päivän aikana mutta suklaitakin tais mennä pari sataa grammaa. Voi itku :/ Muutenkin kun en korvaa kun puolet päivän aterioista nutreilla niin tulos meni sit plussan puolelle.

Nyt tarvis motivaatiotuulia! :whistle:
 
Heippa kaikille :wave:

Päivä alkoi aurinkoisesti (vaikka pihalla onkin ihan syksyinen ilma ja vettä sataa) koska vaaka näytti että vihdoin päässyt uudelle kymmenluvuille :D

päivä 1. 83.4
päivä 2. 82.3
päivä 3. 81.1
päivä 4. 80.6
päivä 5. 80.9
päivä 6. 80.6
päivä 7. 80.1
päivä 8. 79.2

Iloista ja mukavaa päivän jatkoa kaikille !!!
 
Äitikkäliini:
Kyselit, paljonko kukin syö päivittäin. Niissä viidessä pussissa, joita käytän päivittäin, on yhteensä 555 kilokaloria. Tilsu teki aiemmin vertailun näihin aterioihin ja kertoi meille millaisia määriä mikin ateria sisältää.

Olin itse yllättynyt, kun luulin, että viiden päivän starttikuuri on kaikista vähäkalorisin.

No niin soppa-aika lähestyy, joten jaksamisiin vielä kaikille. Enää kaksi täyttä päivää tämän päivän lisäksi.
Kyllä ne vielä menee.

Tilsu: sinun viestisi ovat ainakin minua kannustaneet jaksamaan, joten minä toivon puolestani sinulle jaksuja (kuten tyttöni sanois).

 
1.pvä.93,3kg
2.pvä. 91.6kg
3.pvä. 90,1kg
4.pvä. 89,1kg
5.pvä. 89,0kg
6.pvä. 88,2kg
7.pvä. 88,2kg
8.pvä. -
9.pvä. 89,2kg
10.pvä. 89,6kg

:headwall: :headwall: :headwall: täällä kans eilinen plörinäksi. Söin vaan aamulla pussin nutrilettia, ja iltapäivällä sitten normaalia ruokaa sekä herkkuja :ashamed:
Kyllä nyt harmittaa ja sen vuoksi nutraan vielä juhannus aaton! Sitten paussi ja matka jatkukoon juhannuksen jälkeen taas..
En kuitenkaan ao lannistua tämä takapakin takia!!

Hienoa Äitikkäliini pääsit toisen kymmenluvun puolelle ja se tuntuu hyvältä.

Nyt näkymättömät työt kutsuu
 
Nyt on siis oltu kuurilla lauantaista lähtien. Olen syönyt la ja su noin 900 kcal per päivä ja sitten ma, ti ja tänään noin 1100 kcal per päivä. Tänään en vielä ole syönyt noin paljoa, mutta kohta olen B)

Paino on pudonnut vähän yli kilon.
Viime viikon maanantaina eli siis 8.6. painoin 73,9 kg
Tänä aamuna painoin 72,7 kg (eilen kävin vesijuoksemassa 50 min) ja edellisenä aamuna painoin 72,4 eli paino kieppuu siinä 72,5 kg kohdalla.
Matkaa maaliin on toki.

Nälkä ei ole yhtään, mikä on ihanaa! Harjoittelen, mitä teen syömisen sijasta, kun napostelu on se iso ongelmani.
 
Terppis nutrilaiset :wave:

Uudella kymmenluvulla tuntuminen on niin paljon kivempaa, kun nyt vaan pysyisi siellä...vaihtelee paino vaikka syö kaloreita melkein yhtä paljon, eli tuon alle 700 oon nyt pyrkinyt. Ja siinä on kyllä pysynytkin. Eilen aamulla oli taas 500 g paino enemmän joten eilisen päivän otin vielä tiukemmin, kaloreita tuli vain n. 440. no 79 tasan oli sitten tänä aamuna :)
Mua on alkanut oikein ällöttää noi kanakeitot ja makaronimössöt. Joten ne laitoin nyt sivuun, en aijo enää käyttää. Ehkä myyn ne pois niin pääsee eroon niistä. Mansikkapirtelö sekä suklaa menee ihan hyvin. Tarvii seuraavaksi ostaa sitä metsämarjaa, vähän erilaista välillä.

Elina9: pähkäilit tuossa että mitä teet napostelun sijaan. Itse ostin palapelin (1000 palaa) joka on tuossa keittiön sivupöydällä ja aina teen sitä välillä. Siinä menee jotenkin sivuun ne hetket kun ei ole oikein mitään tekemistä ja juuri niinä hetkinä ennen tullut kaiveltua kaapeista jotain herkkuja. Ja teeveeen äärelle säästän aina muutaman kalorin, joten yleensä pilkon kukkakaalia,omppuja ja porkkanaa pieniksi napostelu palasiksi. Joskus herkkupäivinä saattaa löytyä jopa banaaniakin =)
 
Tänään tulos 88 kg, eli tasan 5 kiloa lähtöpainosta.
Tämän päivän jälkeen ainakin 10 päivän paussi, kun olen reissussa. Mutta palaan sitten taas ruotuun.
Jos on mahdollisuus, niin käyn kommentoimassa tuntoja.
Ja jos uskallan, voin kyllä seurata kuinka paino nousee (tuskin laskee).

Mutta hyvät juhannukset kaikille ja oli mukavaa, kun oli näin monta nutrikaveria. Toivottavasti joku on vielä mukana, kun palaan.

:wave: :wave: :wave:
 
Moi!
kuulumisia, tämän aamun paino 88kg ja taas paussille, ja juhannuksen viettoon!
Nyt olen syöny muutakin kuin pussiruokaa, kasviksia, lihaa, raejuustoa, yms..
Jos juhannuksen jälkeen näyttää paino nousseen palaan pelkille pussiruuille.

Hauskaa ja erittäin rauhallista juhannusta kaikille!
Ja lämmintä tietty B) B)
 
Juhannusta kaikille!
Viikolla olen syönyt noin 1100 kcal/päivä ja nyt juhannuksena PAAAALJJOON enemmän, ollaan grillattu ja sitten olen syönyt kaikkea ihan tyhmää.

Paino oli aamulla 71,8 kg, kun se oli 8.6. 73,9 joten olen laihtunut kuitenkin jo 2,1 kg tämän kuurini aikana, huomenna tulee 2 viikkoa. Eli noin kilo per viikko, mikä on minusta ihan hyvä tahti. Parasta on, ettei ole yhtään nälkä. Kaikki syöminen perustuu siis siihen, että haluaa syödä. Välillä toki syöminen perustuu myös siihen, että on huono olo, kun verensokeri on niin alhainen.

Huomenna lähden työmatkalle junalla (ensin siis tunti autolla töihin, sitten sieltä junalla 3 tuntia), tulee rankka päivä kun matkustan 1+3+3+1=8 tuntia ja perillä on muutama todella intensiivinen tunti. Matkat aion käyttää myös työntekoon, olen varannut PC-paikan, jotta voin kirjoittaa läppäriin koko matkan.

Mulla siis matkaa tavoitteeseen (65 kg) vielä 6,8 kg.
 
Juhannus on mennyt syödessä kaikkea ei niin ihan terveellistä, joten ajattelin, että taidan sittenkin aloittaa ensi viikon keskiviikkona 5 päivän kuurilla ja jatkaa sitten pusseilla. Saa nähdä sitten. Täällä meidän lomahuoneistossa on oma keittiö, joten emme käytä useinkaan hotellin tarjoamia aamiais/lounas ym. antimia. Muu perhe ei jaksa nousta aikaisin, joten aamiaiset jäisivät muutenkin väliin. Laitan sitten koko porukalle täällä "omassa" keittiössä. Nutrailu ei olisi ollenkaan vaikeaa, joten ajattelin, että aivan hyvin voisin sitä jatkaa aiottua aikaisemmin.
Vaakaan en ole vielä törmännyt, siksipä painon seurailu ei taida onnistua, mutta olisihan se mukava sitten kotona huomata, että paino onkin laskenut (jos.....).
Mutta kirjoittelen taas kun ehdin. Nettiyhteys on tässä huoneessa, joten se ei liene vaikeaa, paitsi, että näyttö on samassa kuin TV ja sitä katsoo sitten muu perhe.
Mutta palaillaan ja hyviä jatkoja myös teille muille.
 
Moi!
Meikän juhannus meni kans lahjakkaasti syödessä ja tänään aloitin nutrauksen enkä kuitenkaan käynyt puntarissa aamulla. Ajattelin sitteen huomenna josko rohkenis ettei tulis nii suurta pettymystä :ashamed: Nyt kuitenkin matka jatkuu nutrauksen merkeissä.
 

Yhteistyössä