Nutrikaveria?:)

Heippa!

Lueskelin ketjuanne ja ajttelin aloitella Nutreja, mutta miten mun kannattaa aloittaa? Siis millä paketilla vai mitä niitä nyt onkaan? En halua vetää kovin pienillä energioilla, koska on päivät jaksettava 2-vuotiaan tyttären perässä, mutta muutosta painooni haluan.

Olen painanut joskus lähes 90kg ja nyt jo muutaman vuoden ajan 66-67kg. Tavoitteena olis päästä alle 60kg, mutta nyt ei Painonvartijat enää "toimi". Ei vaan paino laske sillä systeemillä enää vaikka aiemmat painonpudotukset olen saanut onnistumaan pisteiden laskemisella. Meillä on myös jokaisena heinäkuun viikonloppuna jotain juhlaa ja niille kuudelle välipäivälle on PAKKO saada järkevä ruokavalio ja Nutrit saattais toimiakin.
 
Heippa pata-ässä! Tervetuloa edelleen mukaan!

Itse kävin viimeksi puntarilla, edellisen viestin mukaan 16.6 ja paino oli silloin 72,2kg. Nyt olen ollut mökillä ja sukuloimassa jo 1,5viikkoa ja tänään tulin käymään kaupungissa. Kävin tuossa vaa'alla ja yllätys oli suuri, kaiken herkkujen mättämisen jälkeen = 72,4kg eli vain +200g. Lähden tänä iltana takaisin mökille joten grillikausi jatkuu vielä viikon verran :p Oon kuitenkin ostanut tarjouksesta jo pari nutripakettia kotiin odottamaan, eli palaan pian seuraanne pusseilemaan :D
 
Mahtuuko vielä mukaan yksi nutraaja? Aloitin tänään 5päivän tehostartilla ja jos kaikki menee hyvin, niin voi olla et vetäsen viel toisen samanlaisen satsin perään ja jatkan sit pv:n pisteiden laskulla.
Oon 2v aikana lihona 13 kg (naimisiin meno lihottanut :D :kieh: ) ja nyt pitäs päästä ens vuoden toukokuuhun mennessä rantakuntoon takas. Hyvissä ajoin siis oon liikkeellä, mut rupes niin ahdistaa, kun ei vaatteet mahdu enää päälle :'( .
Vedin aamulla mansikkapirtelön ja välipalana tomaattikeiton+2 uutta porkkanaa. Äsken söin brownie patukan ja palan kyssäkaalia. Illalla joku niistä pastoista.
Vessassa oon saanu juosta pissalla, kun vettä tullu lipitettyä.
Vaaka näytti aamulla +95,2 kg. Eli jos pääsis sinne 83 niin olisin happy :D
 
Nyt eka nutrauspäivä takana...tässä ois painot :
1. alkupaino 95,2 kg
2. tänään 93,6 kg
Eli ihan kivasti tippu jo ekana päivänä, tosin nesteitä, kun koko ajan sai kusella ravata, mut antaa se motivaatiota jatkaa :)
 
3.92,5 kg näytti vaaka tänään eli nyt yhteensä -2,7kg. Ihan tyytyväinen olen, 2pvää vasta diettiä noudattanu. Ja oon syöny vihanneksi ja hedelmiä muutamia päivän mittaan. porkkanaa, kaalia ja omenaa. Porkkana tyydyttä puremisen tarpeen ja omena on ihanaa raastettuna sen vaniljajälkkärin päällä . :p
 
Ei mulla tullut ostettua sitä kuuria silloin toissaviikolla. Mutta nyt aloitin sitten uudelleen. Takaisinhan ne pudotetut kilo tuli tuossa kahdessa viikossa, mutta uusi into päälle ja nyt tiukempi ote.
Eli lähtöpaino nyt 92,5 kg.

No, kokemuksesta tiedän, että kyllä se siitä tippuu.

Tervetuloa mukaan uudet Nutraajat
=) :)
 
4. 92 kg eli -500 g edellisestä päivästä. Eli sellaset about 3,5 kg tippuu multa yhteensä tolla tehostartilla ja oon syöny nyt hedelmiä ja vihanneksia kanssa. Aion ostaa varmaan niitä jauheita tai yhden tollasen tehostartin kotiin ja käytän niitä pirtelöitä ja pastoja eväänä eli korvaan yhden aterian niillä päivässä, muutoin lasken pojoja.
Tsemppiä kaikille uuteen nutraus viikkoon!
 
Tänään tultiin mökiltä kotiin ja huomenna messiin nutraukseen! Ainakin nyt illalla näyttää puntari karseita lukuja (+2kg viime viestistä, viikko sitten). Huomenna virallista lukemaa. On kyllä tullu kesällä kiloja takas...
 
Tilsu, Glaudia:

Joo, hiukan masentaa tämä jojoilu, mutta toisaalta olihan se tiedossakin, että loma tuo kiloja takaisin.
Minulla on tavoitteena ensi kesäksi pudottaa 30 kiloa. Saapa nähdä kuinka käy.
Juhlat aion ottaa juhlina ja niitähän riittää, joten kuriakin pitäisi löytyä, että pystyy taas jatkaan kohti tavoitetta.

Tilanne:
1. päivä 92 kg
2. päivä 90,5 kg (-2kg parissa päivässä, ei hullumpaa)

Tänään on vanhimman pojan tytön 4-vuotissynttärit. Oi ihanaa kakkua, malttaisi vaan ottaa ihan pienen palan, eikä maistelisi sitten kaikkia miniän tekemiä herkullisia leivoksia.

No aamullahan se totuus paljastuu vai näkyyköhän se heti seuraavana aamuna???
Ja nyt töihin.
 
Heippa!

Söin viiden päivän paketin ja paino tippui ruhtinaalliset 500g |O |O Ja todellakin olis mistä lähteä.. Söin kyllä lisäksi tomaattia ja porkkanoita sekä 2 kielletyä pientä rieskaa.

Onko vinkkejä mistä vois johtua?? Tai miten saisin aineenvaihduntaan vauhtia. Nyt korvaan joitain aterioita pirtelöllä, jos en jaksa laitella itselleni kevyttä.. tuskin vaikuttaa painoon..

Pitäisköhän syödä pelkkiä pirtelöitä jokunen päivä, olivat vielä luontaistuotekaupassa tarjouksessa 15 ja rapiat..

Ahistaa, kiristää ja puristaa, mutta eniten kyllä jurppii kun odotin niin paljon suurempaa pudotusta :(

Anu
 
anuaanua

pikasesti vastailen..mul oli kans tuon 5päivän kans vähän sama juttu..mut nyt alotin ekaks pirtelöillä kokonaan ja pikkuhiljaa vähän jotain muutakin niiden ohella syön..ja sain jonkun himo puuskan,oon käynyt joka päivä lenkillä..mut asiaan: yks mikä polttaa kaloreita kuulemma on jääkylmä vesi :)
 
anuaanua:
kyllä minä sinuna ottaisin sen 15 päivän Intensive- jauheet käyttöön. Niillä paino ainakin alkaa tippua. Minulla lähti 10 päivässä 5 kiloa, jotka kylläkin tuli loman aikana takaisin, mutta nyt on taas hieman lähtenyt, eli tulos

1.päivä 92 kg
2.päivä 90,5 kg
3.päivä 91 kg (johtuu pojan tyttären synttäreistä, joissa en sitten pystynytkään kieltäytymään kaikista herkuista)

Nyt taas tiukka linja, niin eiköhän se korjaudu

Minä en yleensä syö noiden jauheiden lisäksi muuta kuin joskus tomaattia ja omenaa. Niitäkin harvoin, en joka päivä.

Tietenkin pienellä liikunnalla saa lisää potkua kilojen tiputtamisessa. Mutta ei kannata alkaa väkisin liikkuun vaan ihan oman halun mukaan. Minä olen tämän viikon kulkenut pyörällä töihin (n 9 km/päivä). Muutapa minä en sitten kotitöiden lisäksi teekkään, siis tarkoitan liikunnallista puolta.

Mutta tsemppiä kaikille uusille Nutraajille
 
-100g :ashamed: Ei ihme kun söin ainoastaan aamupalaksi nutripussin ja loppupäivän normaalisti... Olkoon se sitten kevennetty alku! Tänään yritän päästä täyspussittelun makuun. Laitan tuon painon uudeksi aloituslukemaksi

päivä 1: 73.6kg

Hyvää päivää kaikille :wave:
 
Moi!
Kyllä täälläkin ärsyttää tämä himputin jojoilu :headwall: mutta aina sitä normaalia syömistä vaan siirtää huomiseen, nyt kuitenkin otetaan itseämme niskasta kiinni ja kohtuuden nimissä syömisiä! Eilen siis aloitin ja alkupaino

1.pvä 93,0kg
2.pvä 91,4kg

Mulla mansikkapirtelöä jäljellä ja se alkaa tökkiin yököttää pelkkä hajukin..

ÄISKÄLERÄISKÄLE Mulla kans pudotettavana 30kg ens kesään mennessä joten samassa veneessä ollaan :wave:

Hauskaa päivän jatkoa kaikille!
 
Tässäpä tuloksia:

1.päivä 92 kg
2.päivä 90,5 kg
3.päivä 91 kg
4.päivä 90,5 kg

Nyt on synttärisyömiset sitten poltettu.

Huh, huh viikonloppu edessä ja luvattu kuulemma kuumia päiviä. Täytyy sitten kävellä kylmävesipullokädessä, että välttyisi jäätelö ym. haluilta.

Mutta hyvät viikonloput kaikille
=)
 
Aamupaino 70,1 kg. Merkkaan kiloklubiin kaikki syömiseni, ylityksiä ei ole tullut. Eilen oli rankkaa muuttorumba ja tänäänkin olen kanniskellut kamoja ympäriinsä... Vielä pitäisi saada 5 kg pois.
 
Tilannekatsaus:
1.päivä 92 kg
2.päivä 90,5 kg
3.päivä 91 kg
4.päivä 90,5 kg
5.päivä 89,5 kg
6.päivä 90,5 kg
7.päivä 90 kg

Viikonloppuna söin ylimääräisenä salaattia, jossa oli makaroonia, tonnikalaa, majoneesia, salaattia, tomaattia ja paprikaa. Veden juominen jäi aika vähäiseksi, joten varmaan osasyy, miksi paino heitteli. Lisäksi olen vaihtanut kuurin 5 päivän tehostarttiin, jossa on enemmän
kaloreita.
Minulla tulee oikein kuumalla ilmalla turvotusta ja siksi nesteiden juonti olisi erittäin tärkeää.

Ja nyt töihin :wave:
 

Yhteistyössä