Nutrilett kavereita ?

Täällä tulisi uusi mukaan, pitäis saada -20kg pois 6kk aikaa :ashamed:
ellopainoa 92kg ja pituutta 174cm..

alotin keväällä kun painoin tuon 92 ja pääsin 85kg kunnes elämässä tuli alamäki jonka seurauksena tuli kaikki takasin..

Tajusin etten pysty tähän nutraukseen ilman tukea ja toivon löytäväni sen täältä :attn
 
minä voisin myös lähteä mukaan, mutta pussit saan vasta kaupunkireissulla ja itse ajattelin aloituspäiväksi mahdollisesti perjantaita. aikaisemminkin olen noita koettanu ja homma kaatunut siihen että liian isoa askelta ajattelen "miten mie selviän näillä 3 viikkoa" ja siksipä ajattelinkin selvitä aina vain päivän kerrallaan..=) rinnalla on liikunnan palauttaminen normi arkeen ainakin jossain muodossa, lähinnä olen jumpannu telkkaria katsellessani vatsoja jne. ja siivoillut tallia ja kantanut vuorostani meille puut sisään...ja oishan noita elukoitakin muistettava liikuttaa, ja laten kans touhuilla...painoa 75kg lähtö ja se 65kg tavoitteena.
 
Tää vois kans liittyy :D Ostin tänään just kaupasta ton kick-startin ;)

Pikku-ukkeli syntyi toukokuussa,raskauskiloja ei ole jäljellä.Tällä hetkellä painan 70kiloo 174cm varrella :D Tarkoitus on lähinnä pitää 5pvn herätys ja katsoa sitten miten jatkaa.
 
Mäki voisin liittyä:).

Pituutta 163cm, ja painoa onn. 68kiloa. Pitäs saaha tiputettua kesään mennessä 8-10kiloa,ja motivaatiot korkeella. Mulla aiemmin jääneitä alotuspakkauksen nutreja, ja ostin viikko sitten kanakeittopakkauksen sekä metsämarjapirtelöpaketin! kanakeittoa olen syönyt nyt kaksipussillista, (aloitin eilen nutraamisen, mut aattelin et lsiään ruokavaliooni pikkasen muutakin...).

Eilen kanakeittooni jäi paakkuja, ja maistui hyvin jauhoselle! Mutta äskön kanakeiton syötyäni, siinä ei ollut paakkuja juurikaan, ja lisäsin sinne herkkusieniä (et tulis jotai pureskeltavaakin) ja hyvää oli! :). Tekis mieli syyä toinenkin pussillinen,mut otan töihin mukaan yhden pussillisen... ja sillä olisi tarkoitus pärjätä ensiyö :p.
 
Mahtuisiko mukaan?

Aloitin laihdutuksen viime vuonna huhtikuussa cambridgellä ja sain pois reilut 17kg. Aloituspaino oli tuolloin 80,5kg ja loppukesästä lukemat alimmillaan 62 ja risat. Syksyllä homma pääsi riistäytymään taas käsistä ja joulun jälkeen puntari näytti taas 65kg.

Nyt päätin taas skarpata ja ostin tuon Nutrilett-alotuspakkauksen. Cambridge rupesi jo tökkimään, joten ajattelin kokeilla nutrausta, josko sais vähän makuvaihtelua :D
Tiistaina siis aloitin ja ihan kivasti on ruvennu menemään. Tänään puntari näytti 63,4kg, eli toista kiloa on jo lähteny. Jotenki vaan illat tekevät tiukkaa, kun vähin on nälkä ja jotakin tekis mieli nakertaa. Eilen sorruin ruisleipään, mutta tänään olen päättäny pysyä jämynä! Henkistä tukea tässä lähinnä tarviskin, siksi päätin tänne kirjotella ja etsiä ryhmätsemppiä...
 
minä ainakin nutraan =) kirjoittelen tuolla kymppi pois kesään mennessä pinossa kun täällä oli aikalailla hiljaista, tervetuloa sinne kokemuksia jakamaan ja sen verta tähän ettäneljäs päivä menossa ja tulostakin varmaan tulee (su punnauspäivä) mutta sinne saakka ainakin koetan...
 
No mie änkesin sinne kymppi-kerhoonki...

Minun tarvis viikonlopun kauppareissulla hakea lisää nutreja, ja mietiskelinki tässä, että mitähän makuja kannattais ottaa? Alotuspakkaus loppuu lauantaina, ja sitten haen kai muutamia makuvaihtoehtoja, joilla yritän sinnitellä ens viikon.
Nuo pirtelöt ei oikein maistu maitoon sekotettuna, ovat jotenki liian "paksuja" ja äklöjä, siksi olenki tehny ne nyt veteen, ja maistuvat muka paremmilta.

Liikuntaaki pitäs taas alotella, mutta eipä ole oikein aikaa eikä jaksoakaan. Vapaa-aika menee tallilla, ja töissä saa olla koko ajan jalkojen päällä ja liikkeessä, joten ihan hyötyliikuntapolitiikalla mennään. Kuntopyörä kyllä olis, mutta se on saanu olla aika rauhassa syksystä lähtien :ashamed: Ei vaan jaksa, jos joskus semmonen hetki tulee, että telkkarin ääreenki kerkeää...

Nooh, vähin meinaa uskon puute taas iskeä, mutta alan suunnittelemaan töihin lähtöä, niin ruoka kaikkoaa mielestä. Kyllä tämä taas tästä. Ehkä.
 
Heippa!

Täähän sopiva pino. Ite nimittäin ostin sen 5pv:n kuurin ja huikeesti tavotteeks sille laitoin kilon verran pudotusta. Enemmänki saa toki lähtee, ku pyöreesti kymppi olis tarkotus karistaa kesään mennessä. Ite en oo ikinä syöny noita, joten jännityksellä odotan.

Kuurin alotan maanantaina, ku ollaan vkl menossa reissuun ja tulee eteen juhlimista.

Aattelin tuon viis päivää olla pelkästään nuilla laatikon ruuilla, mut siitä eteenpäin, jos maistuu hyviltä, ni voisin koittaa jotain osakorvausta.

Mut maanantaina ilmoitan lähtölukeman ja sit pe katsastan, onko mitään tapahtunu.

Terv.Lunga
 
mites siellä on menny Lunga? ja champion: onnea aloituspäätöksestä....Tuolla tosiaan kymppi pois kesään mennessä pinossa aktiivisemin kirjoittelen, tämänkin aamun kuulumiset siellä mutta, muistakaa että' ne ekat 3 päivää on ne kun mieliteot kiusaa ja vaikeita hetkiä ehkä on (ei kaikilla) sitten se helpottaa =) ja minua auttaa kun aattelen, että vaikkei ko. juomat niin hyviä olekkaan, on viikko tai kaksi elämässä NIIN lyhyt aika että sen seisoo vaikka päällään.... :LOL: joten, tsemppiä ja käykäähän jakamassa tuntemuksianne =)
 
Heissan kaikkia!

Alotin tänä aamuna tän kuurin. Tosin alko vähä toispuoleisesti, ku ei ollu pirtelöön rasvatonta maitoa, vaan kevytmaitoa. Josko kalorit pysyis siitä huolimatta alhaalla...

Aamupaino oli 69,4kg("hassua" ku pe se oli 68,1kg, mut juhlaviikonloppu oli raskas painolle;)).

Mut jos pääsis perjantaina alle 68kg olisin onnellinen. Ainaki jos pysyisin tässä kuurissa. Vähä on peloteltu, ett nuo on ihan kauheen makusia...
 
Alotusviikko meni mukavasti, miinusta tuli 2,4kg :D Mutta nyt sitten tekeeki tiukkaa ko makuvalikoima on suppeampi. Aamupalaksi söin metsämarjapirtelön, veteen tehtynä, enkä kyllä voi herkuksi kehua. Siltä istumalta lähinki kauppaan ja ostin kanakeittoa laatikollisen. Sitä söin lounaaksi, ja oli vielä karmeampaa :$ Sekoitin kyllä huolella sauvasekoittimella, ja söin ihan lusikan kans lautaselta. Ei ollu klömppistä, mutta aika järkkyä silti. Nyt sitten pelottaaki, että koko homma kaatuu tähän! Noitako pitäs jaksaa viikko lipitellä, ei tsiisus...

Alotuspakkauksen pussithan maistu ihan ookoolle, ja niissä sentäs oli tota makuvaihteluaki. Mutta näistä uusista ostoksista en kyllä tiiä, miten saan menemään alas. Vettä tulee ainaki nyt sitten juotua, ko pakko huuhtoa suuta vähän väliä :D
Nooh, eilen oli herkkupäivä, joten tämä päivä menee kyllä sinnilläki näillä. Mutta saapa nähä mitä huominen tuo tullessaan...
 
Mulla aamupaino 74,5kg.. Aika huikeeta kun toukokuussa painoin vielä 63kg :ashamed: Lopetin sit tupakan polton ja annoin itseni syödä, mikä tosin takas varmasti sen et sain lopetettua ja nyt oon ollut reilu puoli vuotta polttamatta :D Mutta kävin vasta äsken hakemassa tehostartteja ja mies antoi siunauksensa ostaa kaksi kerrallaan kun olivat tarjouksessa joten mulla olis nyt sit 10pv kuuri edesä :) Laskin et yhden päivän aterioihin tulee kustannusta vähän alle viis euroa ettei noi ny pahan hintaisia ole. Tänään oon päättäny selvitä päivän noilla kaapin nutreilla ja huomenna alkaa tehostartti kun on kivempi alkaa homma aamusta eikä keskellä päivää. Hirveen hyvä fiilis mulla on tästä :)
 
Terppanen! Saanen liittyä joukkoon :wave:
Itse olen nyt Nutraillut reilu 2vkoa terveyskeskuksen painonhallintaryhmässä. Aloitin heti pusseilla, joita menee joko 5 pss/pv tai sitten 3pss ja 1patukka. Lisänä joinain päivinä kasviksia max 500g ja runsaasti juomista. Tukena minulla on Reductil, joka tosin loppuu, kun lääke vedetään markkinoilta :(
Aloituspakkauskin löytyy, mutta jäi käyttämättä. Aloituspakkauksen kalorit on n. 800/pv + mahd. kasvikset ja pusseilla n. 600 + 100 kasviksista. Kalorit pysyyvät siis juuri sen rajan alla, ettei nälkä pääse tulemaan ja keho menee paastotilaan ja alkaa polttaa rasvaa.
Alkupäivät oli aika vaikeita päänsärkyineen ja paleluineen. Osaksi luulen sen johtuneen ihan sokerin puutteesta ja vierotusoireista.
1. viikon pudotus oli -2,7kg ja 2. -2,8kg Siihen kun lisätään loppuvuoden 6kg:n ruokavaliolla pudotus, niin kuulostaa ja tuntuu ihan mukavalta =)

Taustatietoja laittelen itsestäni hiukan ja samalla huomaatte myös sen, miksi en mihinkään kymppikerhoon sovellu.
5 lapsen kotiäitinä odotuksista ja kotona olemisesta on kertynyt vaivaiset 40kg ylipainoa. Työelämään lähdön myötä myös oman hyvinvoinnin ajattelu alkoi. Selkävaivat, nivelkivut, vaikea refluksi ym antoi ajattelemisen aihetta paljonkin. Lääkkeiden koventuessa ja lisääntyessä piti tehdä päätös jatkamisesta tai muutoksesta. Tokihan sitä haluaisi työyhteisössä ja aviopuolisonkin silmissä olla mahdollisimman normaali ja viehättävä. Näillä kiloilla siihen ei pysty.
Painonhallintaryhmässä saamme tukea muilta samassa tilanteessa olevilta ja samalla kehittymistä ja terveydentilaa seurataan tarkasti.
Tavoitteet ovat korkealla ja toivonkin, että tämä on se viimeinen kerta kohti normaalia painoa ja kivuttomampaa elämää.
Tarkoituksena ja vakaana aikomuksena olisi pudottaa hiihtolomaan mennessä (vko 10) vielä 10kg ja sitten kesäkuun 1. pv:n Ac/dc:n keikkaan mennessä vielä 15kg lisää.

Pussikeittojen maistuvuuteen voisin muutaman keinon antaa, jos joku vaan huolii =)
- suklaaseen voipi lisätä pikakahvijauhetta tai teelusikallisen maustettua, valmista vaniljakahvi-, cappucino- tms jauhetta. Maistuu huomattavasti paremmalta. Itse juon suklaajuoman kuumana ja lisään siihen 3dl vettä, että saan sen vähemmän paksuksi. Nutrilett shakerilla sen saa myös paakuttomaksi, niinkuin kaikki muutkin keitot.

- Mansikkaan antaa paremman maun 1rkl mansikkaa, vadelmaa, puolukkaa tms sokeritonta marjaa. Samoin marjapirtelöön.

- Kanakeittoon laitan lorauksen kanafondia ja mausteita. Myös tabasco on hyvä lisä.

- Kasvikseen lisään kasvisfondia.

Kaikkien keittojen ja pirtelöiden kannattaa antaa seistä jonkin aikaa, niin jauhoinen maku vähenee.

 
Hienoja saavutuksia!!!!!! Täällä menossa 10nes päivä nutreilla, ja samalla kaavalla on menty kun mileko35 joka saanu HIENOJA tuloksia! Täällä eka viikolla läksi loppujen lopuksi 3 kiloa eli 74,9-->71,9 ja se anto toivoa että joskus vielä painan sen alle 79 kiloa :D toiselle viikolle mileko oot saanu myös UPEAN tuloksen, luulen etten ihan samaan pysty (sehän tietäsi 70 alitusta jo tulevana sunnuntaina) mutta jospa sen alle pääsisin 2 viikossa...eli semmonen kilon pudotus on toiveissa...ja odotuksissa, alle sen alittaa odotukset ja yli sen ylittää odotukset...sortunutkin olen, lihapullan söin tämän 10vrk:n aikana...ja hieman paprikaa yhtenä iltana :headwall: Mutta, kaikki mikä lähtee pois on hyvä...joten, tsemppiä jatkossakin meille kaikille =)
 
Huoh, paino jääny tuohon 68,9kg. Miten tää on näin vaikeeta?

Enkä kyl oo pysyny kuurilla. Pirtelö ja patukat menee, mut muuten sit oon korvaillu kaikella kakalla ruuat. Tympii. Miten voin pudottaa painoa tällä itsekurilla?

Eilen olin 12h töissä ja seki sit verotti ja syötyä tuli illalla. Jos huomenna olis ees vähä vähemmän paino, ni saavuttais sen kilon pudotuksen..

Toivottavasti muilla on menny paremmin ja uudet kiloluvut saavuttuu ajallaan. Mä ku pyörin +68 KOKO ajan. Nyt sitä piiskaa itteensä rajulla kädellä, ett miks annoin painon nousta salakavalasti. Eihän siitä sit pääse eroon..Ulkonaki pakkasta varmaan 100astetta ni ei lenkille pääse eikä kyl ehdikkää.

Pitäis ottaa joku superpiikki ja saada paino tippuu. Ideoita?
 
Nyt on viikko sinnitelty ja vielä olis tää päivä. Mistään täydellisestä kuurista en voi puhua, mut oon kuitenkin väh.pari ateriaa korvannu noilla. Olis vaan ollu kiva olla koko viikko, mut ei pysty.

Mut tuun huomenna julkasee montako sataa grammaa on paino pudonnu viikon aikana vai onko peräti tullu lisää;)
 
Hankalaa, niin hankalaa. Mie aattelin jo luovuttaa, mutta niin vain silti lusikoin tuossa kanakeittoa lautasellisen. Ja pahaahan se oli... Tarvii varmaan koittaa maustaa sitä jotenki, että menis helpommin alas.

En tiiä miks mullaki on motivaatio näin hukassa. Varmaan ko tavoitteeseeen ei enää kauheasti matkaa olis, niin on helpompaa lipsua, ja aatella että jos vaikka huomenna skarppais. Ja sitä huomista ei koskaan tule....
Puhtaalla kuurilla en ole ollu moneen päivään. Tässä on mussutettu iltapalaksi mm. suklaata ja muffinseja :ashamed: Aamut ja aamupäivät menee hyvin, mutta illat onki sitten ollu yhtä syömistä. Nyt tarvis vaan ottaa itteä niskasta kiinni ja koittaa pari päivää mennä pelkillä pusseilla, niin sitten taas helpottas. Nyt kotoa on onneksi syöty kaikki herkut, eli tälle illalle ei ainakaan mässyä löydy, jos vaan raskin kaupan kohdalla painaa kaasua... Mutta plussaviikko tästä tulee, se on sanomattaki selvää. Pah. :headwall:
 
:attn: Nostetaanko pino pystyyn?!

Löytyiskö lähiaikoina nutrilettin aloittavia mukaan? Itsellä toinen päivä menossa ja tiukkaa tekee. On vähän semmonen et jos tästä pääsee yli niin sitten on "helppo" jatkaa mutta nyt on kauhea nälkä ja ruoka mielessä jatkuvasti. Oisko tsemppikaveria..?!
 
hei!

Ite alotin kans eilen ja tiukkaa on tehnyt, ruoka pyörii mielessä ja porkkanoita tulee sötyä yksi silloin tällöin kun tuntuu että ei tule mitään, mutta ehkä tästä selvitään :D kunhan vaan motivaatiota ja itsekuria löytyis tarpeeksi ...
 
Hei,

liityn mukaan! Aloitin viikko sitten maanantaina ja on kohtuu hyvin mennyt. Muutamana päivänä särki aamusta päätä, mutta meni päivän mittaan ohi. Mielitekoja ei ollut yhtään, mutta nyt on nuo keitot alkaneet tympiä.

Tarkoitukseni olis olla 10 viikkoa pusseilla (5pss/vrk) ja lisänä max 100kcal kasviksia päivässä.

Pitäisi saada kotiin vaaka, jotta voisin seurata miten paino lähtee laskuun.. Tiedän kyllä lähtöpainon, mutta motivois varmaan paremmin se vaaka kotona..

Minulla kuluu kohtuullinen määrä PepsiMaxia, se kun on sallittu juoma, muuten vettä, teetä tai muita kalorittomia juomia. Kasviksia sain syötyä tänään n.50kcal verran.

Jänskättää mikä on viikon pudostus..

 
Mukavaa että on muitakin =)

Mä söin eilen sen 5 pussia ja lisäksi mandariinin, noin 150g paistettuja perunoita ja kahvia maidolla muutaman kupin. Perunat oli täysin ylimääräinen sortuminen mutta ehkä tänään menee paremmin :whistle: Mä en tiedä aivan tarkkaa lähtöpainoa kun saan puntarin vasta tänään haettua. Ollaan putkiremonttia paossa ja puntari on toisessa asunnossa. Lähtöpaino oli kuitenkin suunnilleen 76.5kg. Haluaisin joka aamu hypätä vaa'alle ja katsoa näkyykö mitään, joten joudun nyt jännittämään huomiseen asti. Tavoite ois saada paino alle 70kg!
 

Yhteistyössä