Nutrilett kavereita ?

voihan hävitys :ashamed: miten voikin olla näin vaikeeta noiden mielitekojen kanssa :snotty: tänään ei kyllä taaskaan pysyny täysin nutrilla vaan söin yhden leivän maksamakkaralla. ja kaloreita ropisi. huominen näyttää sitten aamusta et mikä kauhistus on tulos :headwall: miten voi olla näin vaikeaa. Pitäis varmaan hommata munalukko jääkaappiin tai liimata iso alaston kuva oveen et aina ku on menossa jääkaapille tulee muistutus siitä että ei mitään ylimäärästä :LOL: toimiskohan se
 
päivä 1: 68,0kg
päivä 2: 67,6kg

Suunta oikea täälläkin, nesteet lähtee vissiin heti liikkeelle. Mutta olipa eilen vaikea päivä! Yhden pussin korvasin päivällä kahdella varrasviipaleella ja keittokinkkusiivuilla. Pakko oli saaha purra jotaki!
Nuo keitot ei sinänsä tee pahaa, maistuvat ihan hyviltä, mutta kai tuo syöminen on jonkinlainen pakkomielle :ashamed:

nipsu87; mieki joudun varmaan harkitteen tuota munalukkoa. Ilta oli semmosta henkien taistoa, että pysyin poissa kaapilta. Tavotteena olis olla syömättä mitään enää iltakuuden jälkeen. Hankalaa, niin hankalaa... Joku alastonkuva saattas vaan innostaa kaapilla ramppaamiseen ;)

Mutta uusi päivä ja uudet haasteet. Aamupalaksi mansikkapirtelön puolikas. Puolikkaan säästän iltapalaksi. Nämä ekat päivät on taas vaikeimpia, mutta jos nyt parikaan päivääö selviäis kunnialla, niin sitten helpottaa. Uskon niin.
 
päivä 1: 71.6
päivä 2: 71.1
päivä 3: 70.9
päivä 4: 70.4

Tervetuloa josuu, kyllä mukaan mahtuu :) Aloituspäivät on tosiaan pahimpia ja pian helpottaa! Hyvä suunta sulla jo!

nipsu87 toihan on hieno pudotus leivästä huolimatta :D
 
päivä 1: 68,0kg
päivä 2: 67,6kg
päivä 3: 66,9kg

Nyt helpottaa ko suuntaus on oikea. Saa sen kadotetun tsempin taas päälle :D

Eilenkään en ihan puhtaalla ollut. Söin kaks pussia ja yhden korvasin kananmunalla ja keittokinkulla. Eli jos pusseja korvaan jollaki, niin pyrin kuitenkin välttämään hiilareita. Tällä systeemillä pääsin viimeksikin hyviin tuloksiin. Kyllä tämä tästä!
 
päivä 1: 71.6
päivä 2: 71.1
päivä 3: 70.9
päivä 4: 70.4
päivä 5: 70.7

Mulla meni eilinen osanutreilla ja siks varmaan paino nousi. Söin 3 pussia ja sit about 300-400kcal muuta ruokaa. Ei se paha oo mutta painossa näkyy kun ei alaspäin mennyt. Tänään koitan olla puhtaasti pusseilla et sais tuloksia.

josuu söitkö siis ainoastaan kaksi pussia, kanamunan ja keittokinkkua koko päivänä? Nuohan jää jo melkein alle 400 kalorin..? Hyvä pudotus kuitenkin!
 
Päivä 1: 98,4 (voihan surkeus)
Päivä 2: 97.7
päivä 3: 97.4

Sain alas kolme pussia ja sitten tuli syötyä ihan pienen pieni tonnikala salaatti :whistle:
Ja sitten tuo mies ilmoitti et sillä on viikon loma ja me lähdetään koko perheen voimin lomailemaan joten taitaa jäädä nyt nutraus sitten viikoksi! :headwall: juurikun olin päässyt vauhtiin. Mutta palaan asiaan taas viikon päästä maanantaina kunhan pääsen taas rutiineihin, nyt on vaan pidettävä itsensä kurissa loman ajan! Hienoja pudotuksia! jatkakaa samaan malliin niin minä ilmoittaudun sitten reilu viikon päästä taas takaisin.
 
päivä 1: 71.6
päivä 2: 71.1
päivä 3: 70.9
päivä 4: 70.4
päivä 5: 70.7
päivä 6: 70.7

Grammalleen sama, joten ei muutosta. Eilen meni taas vaan 3 pussia ja sit muutama sata kaloria muuta ruokaa, eikä se oikein toimi. Tänään on ollut helpompi päivä mielitekojen suhteen, joten jospa tää tästä!

nipsu87 Nauti lomasta, niin mäkin tein kun olin viime v.loppuna ulkomailla reissussa! Ei sitä lomalla jaksa pussiruoalla olla :D
 
päivä 1: 68,0kg
päivä 2: 67,6kg
päivä 3: 66,9kg
päivä 4: 67,1kg :ashamed:

Eilen oli sitten pitkän kaavan pääsiäispäivällinen; lammasta (potut jätin kyllä väliin), monenlaista salaattia (eikä nekään keveimmästä päästä), mämmiä (kermalla toki!) ja kaiken kruunuksi jälkkärinä rahkapiirakkaa... Että se siitä pussittelusta. En vaan voinut vastustaa...
Tämä päivä meni ihan ookoo siihen saakka, ko käytiin isomummin tykönä kahveella. Sen omatekemiä karjalanpiirakoita ei voi (eikä saa, tai mummi pahastuu!) jättää lautaselle. Niitä sitten kiltisti muutaman söin, munavoin kera toki... Eli huomenna luvassa lisää plussaa :headwall:

Iltapirtelöä nyt lipittelen, ja tarkotus olis olla loppuilta sitten syömättä enää mitään. Aamiaiseksi olen yhden pussin kans syönyt. Ja päivällinen meni niillä piirakoilla.

Jos tiistaihin asti selviän jotakuinki kunnialla, niin sitten viimeistään alkaa armoton tsemppis. Tavotteena saaha juhannukseen mennessä se viis kiloa pois.

Cappuccino; joo toi toissapäivänen meni turhanki alhasilla kaloreilla. Mutta nälkää ei sinänsä ole tarvinu nähä, ko juon vettä vähintään sen kolme litraa päivässä. Silläki pysyy nälkä loitolla. Nuista cambridgeistä tulee n.470 kaloria päivässä jos ne kaikki kolme pussia syö. Ja nyt yritän oikeasti noudattaa ihan puhasta linjaa, ainaki heti pääsiäisen jälkeen :whistle:

nipsu87 nauttii nyt lomasta täysin rinnoin, eikä murehi kiloja. Ehtii ne lomanki jälkeen pudottamaan!
 
Lomalta palattu ja aamupaino oli tänään 74,8kg, maha ei ole toiminut koko loman aikana, juominen jäi vähiin eli toivon aika paljon jahka palaan täys nutraukseen ensi ti. Tänään ja huomenna osa nutrailen, kun on pakollisia pääsiäisaterioita sukulaisten luona. Tiistaina sitten tiukka aloitus.

Paino oli jo viime la tasan 72kg, et arvatkaa vaan kuin nyt harmittaa, eli toivon suolen alkavan toimimaan ja painon edes hiukan laskevan.

Päivä 1. 74,8kg (tavoite 69kg)

Tervetuloa mukaan josuu!
 
Mie piän nyt suosiolla pääsiäislomaa pussittelusta, ja alotan pussittelun uusiksi vasta huomenna. Poika lähtee silloin isälleen, ja minunkaan ei tarvi sitten kokkailla muutamaan päivään. Saa taas helpommin alulle tämän homman.

Aamupainoa en muistanu ees ottaa, joten katellaan huomenna mitä vaaka näyttää ja alotetaan alusta. Tämmöset pääsiäiset ja muut juhlapyhät on kyllä aika syvältä, ko koko ajan pitäs olla jotaki syömässä. Masentavaa. :ashamed:
 
päivä 1: 71.6
päivä 2: 71.1
päivä 3: 70.9
päivä 4: 70.4
päivä 5: 70.7
päivä 6: 70.7
päivä 7: 70.4

Mulla meni eilinen hyvin ja paino vähän liikahtikin alas. Tänään oon sortunut maistelemaan patonkia ja vähän kakkua pääsiäispöydästä. Ei niin harmita mutta eipä oo mitään odotuksia huomisen suhteen... Koko viikko on aikalailla takunnut verrattuna viimekertaiseen nutraamiseen. Ihme juttu?!
Tarkoitus ois taistella vielä ens viikko :xmas:
 
Hienosti pudonnut Cappuccino! Toivon minullakin alkavan taas putoamaan tämän loman jälkeen.

Samaa mieltä josuu et nää pyhät on todella syvältä, miksi aina kaikkeen liittyy niin voimakkaasti syöminen.. tänään tuli syötyä herkkuja ihan liikaa :ashamed: harkinnassa on huomisen syömisten kanssa, josko jo aloittaisin huomenna nutrauksen täysillä.. en kyllä tiedä kuin suku suhtautus siihen etten mitään söis, varmaan voivottelevat ja odottavat minun nääkähtävän tajuttomana lattialle..

Nooh, viimeistään sitten tiistaina tiukka linja, siintä on hyvä jatkaa tavoitteeseen.
 
Hei kaikille. löysin nyt vasta tämän sivun. haluaisin tulla mukaan jakamaan kokemuksia ja tsemppaamaan toisia!! aloitin nutraamisen tasan viikko sitten 5päivän startilla.painoa minulla oli ennen aloitusta 109...huh huh,eli ylipainoa kertynyt tosi paljon.kolme muksua pyörii kotona,ruoka joka päivä laitettava. jatkoin 5päivän jälkeen pelkillä jauhepusseilla ja paino on nyt 103.9..eli hyvä alku on ollut. kertookaas oletteko syöneet purkkaa nutratessanne,onko sallittua? ajattelin olla sen 3viikkoa näillä pusseilla,sehän on sallittua.jatkosta en tiedä,mutta painoa on saatava alas!!
 
sairaalan ryhmään tahtoisin,että voisin jatkaa kauemmin tätä.mutta ei sinne niin helppo ole päästä! ajattelinkin varata ajan johonkin ravintoterapeutille,että jatkossa osaisin syödä oikein ja terveellisesti =) kuinka kauan olette ilman valvontaa jatkaneet nutrausta? toivottavasti ei haittaa,vaikka tänne tuppauduin teidän joukkoon??!!
 
Tervetuloa jumppelis mukaan! Ei todellakaan haittaa et mukaan tulet, kyllä joukkoon aina mahtuu uusia.

Minä olen pitkään nutrannut (jo 6vko ja nyt viikon tauon jälkeen taas jatkuu ainakin tämän kuun kokonaan) ja en ole missään ryhmässä seurannassa eli voi itsekseenkin olla pelkillä pusseilla pitkään. Minulla on Husin ohjeet ja neuvottelin ensin terkan kanssa et miten on, voinko olla ilman seurantaa ja sanoi et voin olla kun olen perusterve, ilman mitään lihavuudesta tms johtuvaa vaivaa. Eli on matala verenpaine, sokerit ok, samoin kaikki muutkin arvot.

Ota yhteys vaikka omaan terkkaasi ja aloita hänen kanssaan vaikka seuranta viikoittain tilastasi eli punnitus, verenapineen mittaus ja verikokeet vaikka kerta kuussa. Toki saat varmasti ajan myös ravitsemusterapeutille, ajattelin itsekin ajan varata jahka saisin aikaiseksi..

Pussejahan (eli niitä jauhepusseja) saa ja pitää syödä koko nutrauksessa se 5pss/vrk ja lisäksi saa syödä kasviksia ja vihanneksia 100kcal/vrk, saa käyttää light limuja/mehuja, mutta kaikki light limut ei ole sallittuja, koska kcal määrät vaihtelevat hyvinkin paljon. Saa juoda mustaa kahvia, teetä tms. kalorittomia juomia. Purkkaa ei Husin ohejilla saa syödä, mutta ei se dieetti kaadu, jos muutaman palan päivässä pureskelet.

Minä en nyt ihan joka päivä aio tulla tänne itsestäni ilmoittelemaan, koska hajoitin eilen illalla silmälasini ja nyt tihrustan aurinkolaseillani ja yritän nähdä näppiksen kirjaimet :ashamed: Huomenna sitten heti töiden jälkeen vesijuoksemaan ja jos ehdin niin katson olisiko kivoja pokia tuossa lähellä. On onneksi laskujeni mukaan ainakin kolme eri optikko liikettä =)
 
kiitos väinötär!! ihme juttu vaan kun kaveri sanoi,että kukaan muu kun sairaalanryhmä ei rupeais valvomaan,seuraamaan arvoja ym...mutta koitan kuitenkin kysellä!! käväsen välillä täällä päivittämässä tuloksia ja lukemaan muiden edistymistä =) tsemppiä kaikille!!!!
 
Mulla oli päivä 8. ja 9. taukoa kun söin pääsiäsiruokia ja herkkuja :p Tänään oli paino sen mukainen... eli 71.7kg eli sama kuin viime viikon alussa. Eilen söin vielä illalla ennen puoltayötä miehen kanssa kebabit niin ei ihme :ashamed:
Olin kuitenkin päättänyt jatkaa tätä tuon kahden päivän pääsiäishäröilyn jälkeen ja messissä ollaan :wave: Tänään on päivä lähtenyt hyvin käyntiin pusseilla ja oon oikeasti ihan innoissaan!

Tervetuloa mukaan jumppelis! Paljonko sulla lähti eka viikolla? Tää on kyllä mukavaa puuhaa kun näkee viikoissa miten paino tippuu =)
 
Mulla lähti n.5kg ekaviikolla.nestettä varmasti suurin osa,mutta kuitenkin. kuinka usein käytte vaakalla? mulla on jokin pakkomieli käydä aamulla ja illalla(ja välillä myös päivänmittaan..) iltalukemat tosin näyttää aina n.kilon enempi kun aamulla.vaan se juuri ,kun vaaka näyttää,että paino tosiaan tippuu =) Kertaakaan en ole onneksi sortunut herkuttelemaan!!
 
jumppelis tosi hyvin sinulta on lähtenyt paino laskuun!
Kyllä ne terkat yleensä mielellään ottaa asiakkaiksi motivoituneita painonpudottajia, koska onhan se pidemmällä tähtäimellä toki yhteiskunnalle taatusti edullisempaa. Ainakin itse olin aikoinaan seurannassa terkalla, laihdutin ihan silloin liikunnalla ja kaloreita laskemalla. Minut olis nytkin otettu, jos olisin halunnut, mutta sovittiin et otan yhetyttä heti jos siltä tuntuu eli jos terveydentilassa tapahtuu jotain hyvin poikkeavaa. Vaan mikäs tässä hätänä, voin paremmin, jaksan paremmin ja eiku paino häviää :D tai no nythän sitä lomalla lisää tullut :ashamed: Uskon kyllä vakaasti et saisin suurimman osan pois jo tällä viikolla, en nyt ihan usko kaikkea saavani, mutta jos edes lähelle..

Eilen sitten osa nutraus oli taas vain aamupalan osalta, muuten söin salaatteja italian tyyliin, prinsessa kaakkua pienen palan ja taivaallista juustokakkua :p niin ja juustoja, voi ihanuus niitä juustoja, en tajunnutkaan kuin ikävä onkin ollut välimeren goudaa :p :p

Päivä 1. 74,8kg
päivä 3. 75kg :ashamed:

Ai hitsi kun harmittaa tuo painon nousu, viikko sitten la aamuna olin jo 3kg:n päässä tavoitteestani..
 
No niin, pääsiäisen rääppiäisetki mohnattu naamaan. Aamupaino 67,6kg :ashamed:
Tänään alkaa sitten uusi puhdas pussikuuri.

En tiiä, miks tämä nyt tällä kertaa on niin hankalaa. Vuosi sitten olin kolme viikkoa puhtaalla pussikuurilla lähes sortumatta. Ja meni huomattavasti kivuttomammin silloin. Ja pussittelun jälkeen jatkoin vielä useamman kuukauden ilman pottuja ja leipää, ja sekin onnistui hienosti. Nyt tuntuu ettei edes alkuun pääse... Ehkä motivaatio oli silloin kovempi, ko pudotettavaa oli niin paljon. Nyt ko on lähes tyytyväinen itseensä, niin on vaikeampaa.

Minunki puolesta tervetuloa [/b]jumppelis. Miekään en viime vuonna missään seurannassa sen kummemmin ollu. Mitä nyt alkuun kävin cambridge-konsulentin tykönä. Mutta sitten jatkoin raportointia ihan vaan täälä palstoilla. Pysyy helpommin ruodussa, ko on jollekin tilivelvollinen :D
 
taas kipeenä, nyt keuhkoputkentulehdus ja kuulemma tulehdusastma :( saiskin tuon diagnoosin niin viralliseksi et saisin lääkkeille erityiskorvattavuuden, mutta kun ei. Toinen lääkäri erimieltä ku toinen..

Tänään on ollut hyvä ja tiukka linja pelkillä pusseilla, vielä olis yks jäljellä, mutta nälkä ei niin yhtään ja pian olis unille meno varmaankin edessä, kun niin monta yötä mennyt köhiessä keuhkoja pihalle.

Toivon huomenna jo toisen kilon kadotusta, saas nähdä kuin käy, saisko tällä viikolla kaiken pois mikä lomalta tuli.. olis niin ihanaa..

josuu ihan hyvinhän olet painoa alas saanut, pieni nousu näin pyhien jälkeen on kai luvallista.. kuka vois olla immuuni kaikille pääsiäisen herkuille, en minä ainakaan vaikka noin muuten melko hyvin olenkin erossa ollut. Nyt on kyllä eilen ja tänään ollut aika vaikeeta, mutta en ole sortunut..

Nyt vain jaksuja olla tiukkana!
 

Yhteistyössä