Nutrilett kavereita ?

Hieno pudotus väinötär :flower:

Mie alotan nyt uutta listausta. Eli olkoot tämä nyt

päivä 1. 67,4kg

Eli muutama sata grammaa eilisestä. Eilinen meni kyllä ihan hyvin, ei retkahduksia. Taitaa vaan punaset päivät painaa nyt päälle, joten pudotusta tuskin tulee lähipäivinä vaikka kuin pussittelis. Yritän nyt kuitenki...
 
Mulle tuli 4 päivässä 2kiloa, saakutti tommosii pääsiäisii ku pitää syyä! Täti on kans tänne tulossa sunnuntaina, tai tietenkää en toivo sitä, ku toista yritetään. Mut tänää alotin taas, mul on 3 päivälle pirtelöitä ja sit on kaikkee muuta pastaa ja liemii yms. Jos nyt ees ne kaikki sais syötyy pois, mutta ku tää motivaatioooo. :kieh:
 
joo-o ja paino on nyt 102kg..eli laskusuunnassa edelleen. mites te muut liikutte nutrikuurin aikana?! liikunnalla on varmasti kans aika suuri merkitys painonputoomiseen. itse oon nyt yrittäny polkee kuntopyörällä joka päivä 5km ainakin ja kävelyllä käyn.
 
jumppalis minä pyrin käymään vesijuoksemassa 3-4x vko:ssa, mutta välillä en pääse koko viikkona hallille. Työmatkat kävellen ja nyt tällä viikolla aloin menemään pyörällä, mutta siitä pyöräilystä mitään hyötyä ole, kun matkaa on vajaa 3km suuntaansa.


päivä 1. 74,8kg
  • päivä 3. 75kg
    päivä 4. 74kg
    päivä 5. 72,9kg
    päivä 6. 72,8kg
    päivä 7. 72,3kg
    päivä 8. 72,2kg (11.4.2010)
 
No niin, niinhän siinä sitten tietysti kävi :headwall: palasin lomailultani tänään ja puntari näytti 3 kiloa plussaa!!! :headwall: :headwall: :headwall: uskomatonta, voiko nii paljon edes syödä viikossa :ashamed: elikkäs olen taas kolminumeroisissa luvuissa ja itku meinaa tulla! matkaa olis alaspäin niiin paljon ja tuntuu et tää vaan jojoilee edes takaisin :ashamed: no huomenna alkaa taas täysi nutraus ja alan ilmoittelemaan itsestäni taas päivittäin tuon painon, jospa se hieman kannustaisi. Tänään tuli taas zumbattua jospa se auttais taas löytämään tuon liikunnan ilon. mutta palaan huomenna sen virallisen aamupainon kanssa :ashamed:
 
ja niinhän se on et täys nutrille käypi tämän naisen tie! Ei tästä muuten taas tule mitään. :ashamed: toivottavasti tämä taas tästä lähtee. positiivista kuitenkin on että kaikesta huolimatta reisistä on lähteny 4 senttiä ja vyötäröltäkin melkein 20 :)

Päivä 1. 100.1
 
Hienoa nipsu87 kyllä sulla on senttejä huvennu paljon!!!! Nyt 2viikkoa takana nutrausta ja paino 101.1!!! sain luvan jatkaa pitempään,jos verikokeet ok!! nyt jännittää,menen tällä viikolla verikokeisiin ja terkalle sain ajan vasta toukokulle. kerkeisin siis olla 8viikkoo jo nutreilla ennen terkkarikäyntiä!! kuinka kauan te muut olette nutrailleet??!!
 
nipsu87 sinulla on todellakin lähtenyt senttejä hienosti plussasta painon suhteen huolimatta! Ne lomalla tulleet kilot lähtevät varmaan reilussa viikossa viimeistään pois.

Minulla painon lasku on aikalailla hidastunut, eilen söin jätti ison salaatin paistettujen sipulirenkaiden ja herkkusienien kera. Jäi sitten kaksi pss syömättä, ei hyvä juttu ollenkaan. Muutenkin kulunut viime viikko on ollut vaike ja näyttäisi jatkuvan sama takkuilu. Keitot eivät enään maistu kotona juuri ollenkaan, töissä ne menee, kun muutakaan ei ole.. vielä tämän kuun kun jaksan..


  • päivä 1. 74,8kg
    päivä 3. 75kg
    päivä 4. 74kg
    päivä 5. 72,9kg
    päivä 6. 72,8kg
    päivä 7. 72,3kg
    päivä 8. 72,2kg
    päivä 9. 72,2kg
    päivä 10.72,2kg

    jumppelis minä olen täys nutraillut 15.2.2010 alkaen, viikon tauko oli nyt maalis-huhtikuun vaihteessa ja nyt vielä jatkan tämän kuun loppuun.
 
olen päätellyt että jospa se onkin tuo takaisin tuleva lihasta :LOL: läskit lähtee ja lihasta tulee ja sehän tunnetusti painaa enempi :D jospa se painon nousu ei sittenkään ole paha, ja kyllähän se siitä taas alkaa tippumaan kunhan rutiini löytyy :)
 
nipsu87 on totta et jos paljon liikkuu niin läski korvautuu lihaksella joka painaa paljon enemmän, mutta lihas kuluttaa enemmän ja on kiinteämpi, niin kuin sinullakin on tapahtunut! Kyllä se painokin tippuu varmasti!

Minulle tuli ns. täti kylään ja viimeinkin sain muutaman päivän jumin pois (olin jo ihan luovuttamisen partaalla, keitot tökkii niin pahasti, mutta nyt yritän jaksaa).

  • päivä 10. 72,2kg
    päivä 11. 71,8kg
 
väinötär Hyvin jaksat, vaikka paino junnaski. Paljon stemppiä!!

Mä en sit oo saanu ees alotetuks sitä nutrilet kuuria voivoi. Mutta tänää oli pakko ostaa hulluilta päiviltä suklaapirtelöä 14.90e. Haha ja mulla kävi ihan kauhee tuuri, ostin kulmakynän ja miehelle axee. No se oli 2 kertaa ottanu sen kulmakynän hinnan 7.90e. Eli maksoin paketista sen 7.90e!!!! :LOL: Eli pakko alottaa huomenna. Muutenki vappuna pitäs olla vähä laihempi. :D
 
tämä mamma päätti tänään vähän relata ja ottaa muutaman siiderin...ihan hyvällä omatunnolla ja luvan kanssa!!!!! melkein 3viikkoa olen ollut nutrilet kuurilla ja nyt tarvii vähän relata....jatkan heti huomenna pusseilla. paino melkein alle 100kg.....toivottavasti vaan voimia riittää jatkoon...
 
Siis uskomatonta, sovitin stockalla kapeaa mallia olevaa Jackepotin farkkumekkoa kokoa 40 ja se mahtui päälle vaikka oli farkut ja pitkähihainen paita päällä!

Minä olen jo päivä laskuissa aivan sekaisin, mutta
viimeisin punnitus: 71,6kg
 
väinötär Hienoa! :)


Mä voisin kanssa tehdä ton päivtyksen tänne, vaikka toi ei näytäkkää ku 500g tarkkuudella, mut silti. :p Eli aamulla alotin pirtelöillä, vitsi toi suklaa onki hyvää.. tai sit oon nii kyllätyny mansikkaa ku sitä talvella vetelin. :D Eile viel sorruin illall suklaa jäätelöö ku hitto mies toi. :( Oli iha kauhee nälkä, mut aijon liikkuu tosi paljon viiko aikana ni ehkä se korvaa jotkut sortumiset. :LOL:

Päivä 1. 66kg
Päivä 2. 65,5kg

Nytky ajattelee ni onha toi paino tippunu ihan kivasti jo, kuhan ei vaan nousis, viime kesänä tiputin nutrileilla 75kilosta 71kiloon ja nyt olin 70kilonen ku alotin. Mä en vaan osaa laihduttaa vissii ilma noita. :/ Tavotepaino olis aluks 63kg ja sit se 58kg hui, muista ees minkä näkönen olin ku painoin alle 60kg. Nonii kauheesti omaa sepitystä. :D
 
Päivä 1. 66kg
Päivä 2. 65,5kg
Päivä 3. 65kg

Ihan uskomattoman hyvä fiilis. Tänään illalla bodyattackkii, se on kunno rääkkiä. :) Mua pyörytti eile illalla vähä kyl. :/ Et voi olla et vedän enne tota tuntii kyl jotain, ette siel rämähdä lattialle.
 
No mä tuun sun seuraksi icefairy :D Vaikken kyllä tiedä onko mulla taaskaan yhtään motivaatiota tähän... Mutta laittelen nyt listaa kun on taas päässyt ryöstäytymään kauas 70 rajasta jonka alle haluan!

päivä 1: 72.2kg
 

Yhteistyössä