Nutrilett kokemuksia ja kannustusta tänne,kiitos? :)

Aloitin nutrauksen 2päivää sitten reilun ylipainon saattelemana.
Olen jo laihdutellut muutaman kilon ja sitten rupesi junnaamaan.
Päätin lähteä kokeilemaan nutrausta.
Syön viisi pussia + vähän vihanneksia sekä juon sikana vettä :)

Olen kova liikkumaan mutta pariin päivään en ole jaksanut :(

Tänään ei ole niin kova nälkä kuin eilen joten alkaako ketoosi tulla?
Laihtuuko tällä oikeasti kun tota ylipainoa on reilusti?
Miten mahan saa pidettyä toimivana?

Kaipailisin kokemuksia ja vinkkejä onnistuneilta ylipainoisilta laihduttajilta/ei niin onnistuneilta myös? :)

Elän tällä hetkellä epäilevänä koko nutrauksen suhteen ja pessimistinä uskon painon vaan junnaavan koko ajan :(

Ekan päivän tulos seuraavana aamuna -2kg(nesteitä vissiin).
Huomenna taas puntarille :D
 
Löytyykö nutraajia? Itsellä menossa toinen nutrauspäivä ja olo o ihan jees..nälkä kurnii välillä vatsassa mutta sitten vaan porkkanan rouskutukseen :) eilenkin söin 2 kpl forest fruit shakea (aika ällöä), kanakeiton ja kasviskeiton lisäksi söin päivän aikana omenan, appelsiinin ja muutaman porkkanan:) pqkko vaan saada jotain pureskeltavaakin :D toivottavasti paino tippuu...qinakin nestettä lähtee elimistöstä runsaasti kun juoksuttaa veskissä vähän väliä :D kertoilkaas omia kokemuksia ja tuloksia :)
 
Täällä yksi nutraaja.
Viime vuoden lopulla nutrasin kolmetoista viikkoa ja pudotin siinä ajassa n. 25kg.
Vointi oli koko ajan loistava mutta kävin kerran kuussa tarkistuttamassa hoitajalla verenpaineet,verensokerit,painon ja vy:n.
Kahdesti otettiin myös labrat.
Minulla lähtötilanne sairaalloinen ylipaino josta olen nyt jo päässyt vaikean lihavuuden puolelle.
Matka siis jatkuu edelleen.

Tämän vuoden puolella olen tasapainoillut enempi ja vähempi hyvällä menestyksellä.
Mutta heti kun on huomannut vanhojen pahojen tapojen tuoneen pari lisäkiloa olen painanut jarrua.
Nyt pudotettuja kiloja on yhteensä 29.6 :)

Aloitin taas vähän pidemmän nutrausjakson ja ajattelin alustavasti josko tällä erää eneilis tuonne toukokuun loppuun.
Sitten olisi mukava ottaa kesä vastaan kevyempänä.

Nutrien lisäksi syön puoli kiloa kasviksia.Juureksi siitä vain murto-osa sillä niissä on enemmän hiilareita eivätkä siksi oikeen sovi tähän dieettiin.Kuten ei muuten ne hedelmätkään;)

Eihän siinä muuten mitään mutta jos haluaa että ei joudu kamppailemaan nälän ja mielitekojen kanssa niin ketoosi on se the juttu.

Niin ja noiden kasvisten lisäksi olen syönyt mysö vähän proteiinia jotta lihaskato ei olisi ihan niin suuri.Ja varsinkin jos liikuntaa harrastaa niin sitä kannattaa syödä.

Yleensä ketoosiin pääsee 3. tai 4. päivänä.Toki jokaisen kroppa on omanlaisensa joten heittoja on.

Tsemppiä!!
 

Yhteistyössä