NUTRILETT painonpudotusta.. onko kaveria??

heippa. olen toista päivää suklaapirtelökuurilla. meinasin olla vielä kauan :wave: mutta saa nähdä miten kykenee. eka viikko kuulemma kauhein :headwall: ja sitten helpottaa, joten viikko nyt ainakin . 5 pss päivässä ja pari litraa vettä.

kertokaa myös kokemuksia =)
 
Mäkin aloitin nutri-kuurin tos toissa päivänä, syön sitä kanakeitttoa ja päivällä kokeilin sitä mansikkapirtelöä mutta ei kyllä uponnu. Tänään kokeilin tota suklaapirtelöä ja se on kyllä ihan syötävää. Osan päivästä käytän nutrituotteita ja osan käytän jotain muuta vähäkalorista koska samalla harrastan raskasta liikuntaa niin siihen ei pysty ihan tyhjällä vatsalla. Itse ainakin olen ihan tyytyväinen nutrikuuriin ja on kyllä vieny nälänkin pois. En välttämättä edes tarvitsisi muuta ruokaa mutta olen liikunnan takia pitänyt pieniä välipaloja ruokailurytmissä. Mites sinulla on dietti alkanut? ajattelin olla nyt ainakin viikon tai kaksi näin ja sitten jatkan pv:eiden pisteiden laskua.
 
oikeasti mulla on sika nälkä. vaikka käytin aiemmin herbalaiffia niin ekaks se oli paremman makusta ja paksumpaa joka oikeesti piti nälkää 4h. mutta ajattelin vaan vaihtaa. saman hintaiseksi tulee enkä tiedä voiko herbaa syödä samalla tavalla kuin tätä...

puntarista on patterit loppu, joten en tiedä edes lähtöpainoa tarkalleen.

itsekin aion rueta kuntoilemaan kunnolla.
mulla on oikeastaan aina ollut paino-ongelmia, mutta nyt olis kunnon inspis, paitsi tää nälkä ahistaa :$
 
Moi!
viikko takana ja hyvä olo :)

hiukan koko ajan nälkä mutta sillai hyvällä tavalla. 5 pussia päivässä riittää kyllä, kunhan aamusta tinkii ja odottaa että syö ekan ruuan 9 ja sitten 12 ja sitten 16 ja illalla vielä kaksi.
tänään huomasin kun join eppu kertaa pepsi maxia että se vie nälän tunnetta.

-3kg takana

vielä viikko ja sen jälkeen päivä kerrallaan :)
 
Hei!
Joko teillä on kuuri loppunut? miten sujui ja putosiko painoa paljon?? MInä aloitin maanantaina allevo dieetin, nyt siis neljäs päivä menossa. Hyvin olen pysynyt vain noissa keitoissa ja pirtelöissä, mitään muuta en ole syönyt. Vettä tietysti jjuonut 2-3 litraa päivässä. Nyt alkaa jo näläntunnekin helpottaa! Mielelläni kuulisin teidän kokemuksiaan, saitteko vietyä dieetin loppuun asti?? itse olen ajatellut olla sen kaksi viikkoa.
 
Moi Alegria!

Tuuthan sinä sitten kertomaan että miten meni ja paljonko paino putosi, ja muuta semmosta että minkälainen kokemus oli? =) oon itekin miettinyt jotain vastaavaa kuuria ja olis kiva kuulla miten muilla on mennyt. =)
 
Eilen tuli viikko täyteen allevo-litkuilla. Paino oli pudonnut 4kg!! Ihan selvästi huomaa jo housuistakin ettei enää kiristä =) Mielestäni todella helposti mennyt, eiväthän nuo keitot mitään herkullisia ole (parhaimman makuiset mielestäni ovat sienikeitto ja peruna-purjo keitto), mutta kyllä ne syötyä saa. Suosittelen kyllä kaikille!
 
Oi kiva kun tulit kertomaan ja tosi mahtavasti sulla kyllä lähtenyt painoa niillä. Hienoa.
Oliko sulla semmonen alotuspaketti vai muuten niitä keittoja ja muita syönyt? Meinaatko vielä jatkaa niillä? Täytyy kai munki sitte kokeilla. =)
 
Mulla on ongelmana liian hyvä ruokahalu ja jatkuva naposteleminen. Painoakin on sitten päässyt kertymään ihan liikaa. Kolmessa vuodessa (ja kahden lapsen jälkeen) painoa on 25kg enemmän kuin koskaan aiemmin!!

Aloitin tiistaina nutrilett-kuurin, eli nyt on toinen päivä menossa. Tarkoituksena olisi jatkaa ensin näin kaksi viikkoa, ja sen jälkeen yrittää todellista ruokavalion muutosta!
Nyt on toinen päivä vasta menossa ja 1kg painoa jo tippunut(varmaan nesteitä).

Tuo 5-pussia mikä pitäisi päivässä syödä tuntuu aika paljolta. Eilen en saanut kuin sen 4-pussia menemään. Vaikuttaa varmaan se että en ole pelkällä pussi-vesi linjalla, vaan otan aamuisin suklaapirtelön, Päivällä kanakeittoa, johon pilkon vähän tomaattia,kurkkua, kukkakaalta ja purjoa. Iltapäivällä taas suklaa pirtelö ja illalla kanakaittoa kasvisten kanssa. Ja vettä menee varmaan 3litraa päivässä.

Mitä mieltä ootte tuleeko mulla liikaa kaloreita kun lisään nuita kasviksia keittoon?
Ja voiko sen viidennen pussin jättää pois?

Ois mukava lukea enemmänkin kokemuksia teiltä jotka olette käyttäneet tai jotka käyttävät parhaillaan tätä nutrilettiä!

Mistä ma'uista tykkäsitte? Tuo kanakeitto on hyvää kasvisten kanssa :p mutta suklaapirtelö on mun mielestä ihan kauheeta. Väkisin pitää juoda ku kerran on ostettu! :$
 
ehi

Minä oli nutriletin 5 päivän kuurilla (siis ostin sen paketin jossa on viideksi päiväksi ruuat) Lähti viidessä päivässä 4kg, vyötäröltä 3cm ja mahan kohdalta 8-10cm!!
Toinen paketti odottais tuolla, mutta pidän tässä ainakin yhden välipäivän. Tosi hyvä olo on tuon kuurin jälkeen. Nälkä kyllä oli välillä, mutta äkkiä oppi kestämään sen. Joten sanoisinko että aika helposti meni tuo 5 päivää ja makeanhimo mulla ehti jo laantua tuossa ajssa! :D
 
Teillä varmaan kuurit jo loppu. Minä olen 4:ttä päivää Nutrifast kuurilla. Siihen kuuluu 4 pussia/pv ja lisäksi oon syöny max 200-300 kcal/pv (tod. jääny vähän alle 200) "sallituista" kasvisista (mm. kurkku, tomaatti, porkkana, kukka- ja parsakaali). Olen alottanu terveydenhoitajan opastuksella.

Liivia mikä oli sun lopputulos kuurista? Minkälaista ruokavalioo oot jatkanu? Onko kiloja tullu takas?

Miten saitte sekotettua jauheet ja nesteet? Mulla meinaa jäädä paakkuja. :/
 

Yhteistyössä