Nutrilett-patukat

Olen, syön melkein joka päivä. Tykkään kyllä, vievät makeanhimon ja nälän samalla kertaa. Ihan todella ovat olleet hintansa väärti mulle, kun tuota suklaata tekee usein niin mieli... On tullut paino alas monta kiloa kun on voinut pidättyä oikeista karkeista. Eka kertaa vuosiin on paino alle kuudenkympin kun löysin nuo patukat alkuvuodesta.

Monesti olen hakenut patukan lounaaksi kun ei ole eväitä ollut luennolla mukana eli ihan ateriakorvikkeenakin on just toimiva ilman laihtumismotiivia. :)
 
Vieras taas
Joo, minäkin monta kertaa ravasin kaupan hyllyjen väliä ja etsin lähikaupasta... Luovuin jo toivosta ja kävin isossa tavaratalossa luontaistuotehyllyllä löytämässä. Sitten kerran ruokaostoksilla törmäsin niihin pikkukaupassakin kun olivat pikkuisessa päätyhyllyssä (lähellä kertakäyttöastioita!!!) ilman mitään osoitinkylttejä... Mutta jatkan ostamista tavaratalosta kun ovat siellä monta kymmentä senttiä halvempia =)
 
cittarissa
Just tulin citymarketista (Kla), ja siellä oli 3,95 e tuplapakkaus Nutriletteja ja 1,89 Naturdietit kappale. Joku halvempi oli myös, sellainen kuin My Diet jota en ole kokeillut.
 

Yhteistyössä