Nutrilett

Tarkoitin laihduttamista pelkkiä pusseja nauttien. 4 pussia päivässä ei muuta, kevyt limsoja saa juoda, perussalattia syödä ja kahvia ja teetä ei muuta. Kuukauden kuluttua on kevyt olo. Itse asiassa viikon jälkeen housut jo lököttävät. Mutta kokonaisuuden kannalta tämä ei ole pysyvä ratkaisu.

En ole kokeillut patukoitten syömistä muun ruuan ohella. Korvaatko patukalla aterian vai miten? Karamelli on kyllä aika hyvän makuinen. Rahaa niihin saa kyllä uppoamaan.
 
viiden äide
Sehän on tosi pieni vuorokausi kalorimäärä jos pystyy olemaan pelkillä niillä Nutrileteillä...eli pakkohan siinä on laihtua...Mutta sitten on kova opetteleminen syödä NORMAALIA ruokaa niin että pysyy kalorimäärät kurissa...Helpostihan sitä sitten retkahtaa herkkuihin jos esim. pari viikkoakin syö PELKKIÄ KEITTOJA. Tietysti KORVAAVINA aterioina ne varmaan on hyviä. Itse suunittelin, että niillä saa varmaan hyvin pienennettyä vatsalaukkua, jos korvaa aterioita niillä, eikä ahtaa aina itseään täyteen...Ja jos niillä kerran pysyy sitten pirteänäkin, kun saa kaikki kuuluvat vitamiinit ym...Täytyypi kokeilla ;) niin tietää että sopiiko ne meikäläiselle...mehän olemme yksilöitä kaikki :D B)
 
Korvaan lounaan tuolla nutrilett patukalla, muuten syön kevyesti normaalia kotiruokaa. Todellakin jos pelkkää keittoa syö, niin äkkiä tippuu paino, mutta ei varmaankaan pysyvästi, ellei muuta ruokatottumuksia. Suklaa-Crispy patukat on mun herkkua :p ja samalla lähtee suklaan himo kun sellaisen vetäsee.
 
mai
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.09.2006 klo 16:30 laihduttaja kirjoitti:
Muistaako kukasan tehostartin hintaa?
Tämä viesti tulee varmasti rankasti myöhässä kysyjälle, mutta ostin oman nutripakettini marketista ja maksoi 35 euroa. Tänään ensimmäinen päivä menossa.

Pudotin viime keväänä 7 kiloo nutraamalla (2vk) ja ne on pysyneet poissa. Tässä välissä oon syönyt suht normaalisti, itselleni tyypillistä mässäilyä välttäen. Nyt tavoitteena 5-6 kiloa kahdessa viikossa ja sitten taas muutamien kuukausien tasapainottelu perään...

Nutraustuotteet on käsittääkseni halvimpia juuri marketeissa. Tein viime keväänä myös omatekoista nutria soijajauhosta, suolasta, makeutusaineesta ja van houtenista, mutta siinä ei oo tarpeeksi hivenaineita jatkuvaan käyttöön. Laitoin 'omaa' nutria aamupalaksi muutaman viikon ajan varsinaisen nutrauksen jälkeen ja hyvin tuntui toimivan.
 
Miksi ihmiset hakevat nopeaa tietä "onneen"? Montako vuotta ollaan nätiä kiloja kerätty? JA niistä sitten pitäis eroon päästä muutamassa viikossa.
Itsekkin olen ollut reilusti ylipainoinen, mutta nyt on enää n. 10 kg pudotettavaa. Olen n. 3 kk pudottanu liikunnalla ja ruokavaliolla yli 20 kg .
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.09.2006 klo 21:42 Jojo kirjoitti:
Olen käyttänyt nutrilett kuureja jo parin vuoden ajan. Mielestäni ne ovat lihottaneet minua entisestään. Niillä saa nopeasti ja vaivattomasti itsensä kuntoon, mutta entäs sen jälkeen? Joka kerta suunnittelen aloittavani kuurin jälkeen urheilemaan ja muutenkin terveelliset tavat, mutta minusta tuntuu, että syön kahta enemmmän kuurin jälkeen.

Kuurin jälkeen läskiä kertyy takapuoleen, mahaan ja reisiin tosi nopeasti. Läski on pehmeää höllyvää läskiä. En halua pilata intoanne, sillä voihan se jollakin onnistua, mutta haluaisin kysyä mitä te teette kuurin jälkeen? Onko kukaan todellisuudessa saanut painon pidettyä pysyvästi? Tunnen monia ihmisiä, jotka ovat pudottaneet tällä, mutta kaikille paino on tullut takaisin. Ja tänä päivänä he ovat lihavempia kuin ennen kuuria.

Jatkuvat nutrilett kuurit eivät varmasti ole terveellisiä keholle ja rasittavat sitä. Uskon, että ainoastaan syömällä vähemmän ja liikkumalla voi taata pysyvän painonpudotuksen. Se vain on niin hankalaa...
Peesaan tätä kirjotusta! Tolla nutriletin starttipaketilla pääsi hyvään alkuun kun sai pahimman syömishimon pois, mutta just se et kun pudottaa hitaasti niin painoa ei tule niin helpolla takas! onhan se ankeaa kun lähtee vaan esim. 200g 2kg:n sijasta mut terveellisempää! Ennen kaikkea nopealla painonpudotustahdilla menettää lihasta eikä läskiä ja kuurin jälkeen ei ole oppinut mitään uutta että saisi painon pidettyä pois!

Hyvät ihmiset siis kokeilkaa vaan nutrausta mutta muistakaa et pysyviin tuloksiin päästään oikealla ruokavaliolla ja elämäntaparemontilla! Se vie aikaa mut nyt 10kk:n jälkeen ne uudet tavat alkaa iskostua päähän!

Noista patukoista on muuten paras se Chococrisp! Mä käytän noita nutripatukoita hillitteen makeannälkää! yksi patukka on iso ja äitelä joten ei tee enempää mieli! Ja ennen kaikkea vaikka kalorit yltää suklaapatukan tasolle niin on huomattavasti terveellisempi...
 

Yhteistyössä