nuvaring ja välivuodot

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
onkos jollakin muulla ollut??
Tänään pitäisi ottaa rinkula viikoksi pois, ja nyt jo muutaman päivän tiputellut lähes mustaa tatinaa...hmm... johtuneeko sitten siitä että vasta eka rengas käytössä...
 
Minä käytin rengasta 2kk, ja minulla ei tiputellut renkaan olo aikana mitään.
Otat vain normaalisti renkaan kuitenkin pois, pidät tauon ja laitat uudelleen ohjeen mukaan.
Miten sinulla muuten jos saapi kysyä? Tuntuuko ehkäisyn aikana rengas ollenkaan? Entäpä esileikkien aikana tai kun itse laitat sormen sinne ja kokeilet? Minä lopetin tästä syystä käytön, kun se tuntui aina eikä ollut mukavaa. :snotty:
 
Mä vuosin koko ajan ,kun rengas oli käytössä..
Rengas ei kuitenkaan tuntunut häiritsevältä koskaan, ei edes seksin aikana miehenkään mielestä, tosin tippui joskus sängylle, mutta renkaanhan saa ottaa siks aikaa pois ;)

Saattaa olla, että tilanne tasaantuu jos sinulla vasta ensimmäinen rengas käytössä =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ville ja Valtteri:
Minä käytin rengasta 2kk, ja minulla ei tiputellut renkaan olo aikana mitään.
Otat vain normaalisti renkaan kuitenkin pois, pidät tauon ja laitat uudelleen ohjeen mukaan.
Miten sinulla muuten jos saapi kysyä? Tuntuuko ehkäisyn aikana rengas ollenkaan? Entäpä esileikkien aikana tai kun itse laitat sormen sinne ja kokeilet? Minä lopetin tästä syystä käytön, kun se tuntui aina eikä ollut mukavaa. :snotty:
mä olen kyllä muuten tykännyt, ja ihan kaiken aikaa se on ollut paikoillaan..ei siis häiritse millään lailla...joskus joutuu sitä vähän pidemmälle uudelleen tökkäseen... pikkasen vaan v*tuttaa et jos nyt vuodan sitte 2 viikkoa kuukaudesta... ennen söin pillereitä ja niistä ei ollut mitään ihme vuotoja...
 
.
Joo mulla tiputteli kans jotain kummaa töhnää ja pari ensimmäistä kiertoa. Kysyin lekurilta onko normaalia ja kuulemma oli. Tiputtelut loppui parin kierron jälkeen.
Rinkula teki ainakin minut raivopäiseksi. Lopetin parin vuoden käytön jälkeen käyttämisen ja olo normalisoitui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Mä vuosin koko ajan ,kun rengas oli käytössä..
Rengas ei kuitenkaan tuntunut häiritsevältä koskaan, ei edes seksin aikana miehenkään mielestä, tosin tippui joskus sängylle, mutta renkaanhan saa ottaa siks aikaa pois ;)

Saattaa olla, että tilanne tasaantuu jos sinulla vasta ensimmäinen rengas käytössä =)
Saako sen ottaa seksin ajaksi pois?????
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Ville ja Valtteri:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Mä vuosin koko ajan ,kun rengas oli käytössä..
Rengas ei kuitenkaan tuntunut häiritsevältä koskaan, ei edes seksin aikana miehenkään mielestä, tosin tippui joskus sängylle, mutta renkaanhan saa ottaa siks aikaa pois ;)

Saattaa olla, että tilanne tasaantuu jos sinulla vasta ensimmäinen rengas käytössä =)
Saako sen ottaa seksin ajaksi pois?????
Saa
 
ap vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ville ja Valtteri:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaMYY:
Mä vuosin koko ajan ,kun rengas oli käytössä..
Rengas ei kuitenkaan tuntunut häiritsevältä koskaan, ei edes seksin aikana miehenkään mielestä, tosin tippui joskus sängylle, mutta renkaanhan saa ottaa siks aikaa pois ;)

Saattaa olla, että tilanne tasaantuu jos sinulla vasta ensimmäinen rengas käytössä =)
Saako sen ottaa seksin ajaksi pois?????
saa, saa! kunhan laittaa kolmen tunnin sisällä takaisin=)
 

Yhteistyössä