nykyisin näkyvät mainostavan rokotetta vyöruusuun

vierailija
No mikä on arvauksesi? Minun arvaukseni on, että rokotetta mainostetaan siinä toivossa, että se lisäisi myyntiä. Esim. tämä vyöruusurokote on aika uusi rokote ja moni ei edes tiedä, että sellainen on saatavilla. Mainostamisen avulla tieto saadaan leviämään.
K-rokoteen haittavaikutus on mm. kasvanut riski saada vyöruusu. Ongelmaksi muodostuu, kirjataanko vyöruusu haitaksi jolloin on oikeus korvattaviin lääkkeisiin.

Nyt mainostetaan ennaltaehkäisevää rokotetta omakustanteisesti ja vältetään valitukset sekä korvaukset. Kätevää, eikö.
 
vierailija
K-rokoteen haittavaikutus on mm. kasvanut riski saada vyöruusu. Ongelmaksi muodostuu, kirjataanko vyöruusu haitaksi jolloin on oikeus korvattaviin lääkkeisiin.

Nyt mainostetaan ennaltaehkäisevää rokotetta omakustanteisesti ja vältetään valitukset sekä korvaukset. Kätevää, eikö.
Linkki siihen, että vyöruusu on koronarokotteen haittavaikutus.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Ei ole sama rokote kuin vesirokko rokote.
minulla on vyöruusurokote - kuulun siihen ikäluokkaan jolloin harrastettiin vielä vesirokkojuhlia eli olen sairastanut vesirokon. Isäni kärsi vyöruususta muutaman kerran ja sitä katsellessani ajattelin että tuota jumalan mieliharmia en kyllä halua.
rokotteella ei ole mitään tekemistä corona rokotteiden kanssa. Esim Shingrix tuli FDA hyväksytyksi 2017.
ei tullut sivuvaikutuksia eikä ole tullut vyöruusua.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
vierailija
Kasvanut riski saada vyöruusu, rokote itse ei sisällä taudin aiheuttajaa. Ongelma on sama kuin muissakin haittavaikutuksissa. Tutkitaan ja mietitään maailmanlaajuisesti, voiko myöntää haittavaikutukseksi ja samalla otetaan korvausvastuu tai maksetaan vyöruusurokote ennen korona rokotetta.

Asiasta löytyy ulkomaisilta sivustoilta enemmän.




 

Yhteistyössä