nyt aivonystyrät toimintaan,tarttis neuvoja

  • Viestiketjun aloittaja blackjack
  • Ensimmäinen viesti
blackjack
elikä kyseessä on joululahjan osto miehelle.mikähän mahtais olla se mieluisin lahja? oon monena jouluna kysyny mieheltäni et mitä toivoisi ja aina on sama vastaus:en mä mitään tartte. sille ei vaatteita osaa ostaa ilman että se itse kokeilee sillä muuten tulee ostettua sellaista ettei se sit kelpaa ja työkaluja on ihan riittämiin. joten nyt tarttis kivoja vinkkejä =)
 
Miehesi taitaa olla sitä tyyppiä joka ostaa tavaran silloin kun sitä tarvitsee. Minunkin on vaikea välillä keksiä lahjaa itselleni. Välillä pitää vaan jättää ostamatta jokin, että muut voivat ostaa sen lahjana. Entä joku jota ei tarvitse, mutta olisi silti mukava. Näitä on koristeet (miekat yms) tai kirjat, riippuen miehesi kiinnostuksesta. Minulle tietysti saa aina ostaa suklaata, se kyllä menee. Vaikea sanoa kun ei tunne miestäsi, yhtenä voisi olla joku lahjakortti tms. Tietysti joku seksiin liittyväkin kävisi, ellette ole jo hankkineet kaikkea.
 
Miten olisi joku after shave voide? Talvisin aika kiva juttu kun iho tuppaa kuivamaan. Partasuti on kiva, jos ajaa höylällä. Nahkahansikkaat autolla ajoa varten. Villasukat on mun mielestä huippu lahja aina!
 

Yhteistyössä