NYT alko laihdutus tai muutos elämään

  • Viestiketjun aloittaja näin on
  • Ensimmäinen viesti
näin on
Joulukuuhun mennessä -5kg. Sen lupaan! Liikun melkein päivittäin ja jätän karkit totaalisesti pois yms. Kerran viikossa pari palaa karkkia ja ei muuta.
Millaisia kokemuksia teillä on tällaisesta? :)
Kivaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Joulukuuhun mennessä -5kg. Sen lupaan! Liikun melkein päivittäin ja jätän karkit totaalisesti pois yms. Kerran viikossa pari palaa karkkia ja ei muuta.
Millaisia kokemuksia teillä on tällaisesta? :)
Kivaa!
mä tei elämäntapa muutoksen kaks ja puoli viikkoa sitten. ja hyvät kokemukset on nyt on lähtenyt jo 6kiloa ja 200 grammaa. eka viikolla läksi huimat neljä kiloa ja sit lähti seuraavaksi viikossa 1kilo ja kuusi sataa. ja nyt on lähtenyt sitten 600 grammaa puolessa viikossa
 
Selenicereus
Alkuperäinen kirjoittaja vain kirjeen korvikkeita:
http://koti.utanet.fi/~paula/kotikokkeli/marniemi.htm
No ei ole tieteellisiä ei.. heti eka lause "Minulla on joitakin tieteellisiä julkaisuja Paavon kanssa" Ja tieteellisen-linkin takana oli yks neurologian kirja ;) Hiphei...

 
ilman laseja näkyy
Alkuperäinen kirjoittaja Selenicereus:
Alkuperäinen kirjoittaja vain kirjeen korvikkeita:
heti eka lause "Minulla on joitakin tieteellisiä julkaisuja Paavon kanssa" Ja tieteellisen-linkin takana oli yks neurologian kirja ;) Hiphei...
Siis onhan jokin vastuu olemassa lukijallakin????

Siinä lauseessa on lainausmerkki ja MINULLA sanassa linkki - - - -

http://fi.wikipedia.org/wiki/Jorma_Palo
 
kata
Alkuperäinen kirjoittaja näin on:
Joulukuuhun mennessä -5kg. Sen lupaan! Liikun melkein päivittäin ja jätän karkit totaalisesti pois yms. Kerran viikossa pari palaa karkkia ja ei muuta.
Millaisia kokemuksia teillä on tällaisesta? :)
Kivaa!
hei mä lähen mukaan kans.
En ota painotavoitetta, tai Jouluun mennessä parempi olo voisi olla hyvä tavoite. Aloitin alkusyksystä säännöllisen liikkumisen ja huomenna alan, siis ihan oikeesti, tarkkailla syömisiäni.
Palataan asiaa.
 

Yhteistyössä