*NYT APUA* Onkohan mun pyykkikoneella NE ??

Siis kuka sinne TAAS on laittanu ja mitä ??? :kieh: :kieh: :eek: :eek: :D :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=3125716.jpg

MUOKS: Oon siis avannu sihdin ja huuhdellu koneen monesti, 3 kertaa pessy tyhjänä, joka kerta viruttanu sen suihkulla sihti auki, ja se vaahtoaa aina vaan !! |O |O |O Mitä mä teen ??? Mihin se jemmaa sitä pirun mäntysuopaa vielä ???
 
Voi elämä
Voi elämä, ootko koskaan putsannut konettas???? Sitruunahapolla siis? Saa sit apteekista jos et. Nyt ihan enshätään pesisin koneen tyhjänä pari kertaa... siis ilman mitään aineita. Näyttäis vähän siltä et se on aikasta tukos... kertyny siis noita pesuaineita. Niitä ku tuppaa kerääntymään pesukoneessa vähän joka koloon... Ei varmaan kovin puhdasta pyykkiä tule =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Voi elämä:
Voi elämä, ootko koskaan putsannut konettas???? Sitruunahapolla siis? Saa sit apteekista jos et. Nyt ihan enshätään pesisin koneen tyhjänä pari kertaa... siis ilman mitään aineita. Näyttäis vähän siltä et se on aikasta tukos... kertyny siis noita pesuaineita. Niitä ku tuppaa kerääntymään pesukoneessa vähän joka koloon... Ei varmaan kovin puhdasta pyykkiä tule =)
Just viimeviikolla pesin sitruunahapolla 90 astees ja 2 kertaa tyhjänä =) . Kyllä nyt oli syyllinen poika joka oli sinne jotain sinnekuulumatonta ruutannu...
 

Yhteistyössä