Nyt apua. Tilillä 4€ milloin lapsilisät tulee?

vi e ra s
Toivottavasti et ole tosissas, mutta jos olet niin voi lapsi raukkoja. Joku jo kirjoittikin puskurirahastosta. Siitä olen samaa mieltä. Mitä pienemmät tulot sen tärkeämpi vararahasto on. Itse olin köyhä yh-opiskelija ja aina pidin huolen siitä, että säästötilillä oli vähintään 200e pahan päivän varalle. Jos jouduin sieltä käyttämään rahaa niin yritin mahdollisimman nopeasti säästää summan takaisin.
 
No siis kyl on melkosta White Trash-meininkiä eli WT:tä, jos ei oo useampaa tonnia hätävarana tilillä. Siis ihan peruspalstamamma menoo, just näitä samoja, ketä värjää tukan punaseks ja leikkaa kananperseen päähän heti, kun vakiintuu. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Gluteus Maximus
noh.
paketti puurohiutaleita
paketti riisiä
paketti soijarouhetta

noilla pärjää kunhan ette liikaa syö kerralla. jos ei riitä rahat soijarouheeseen niin ostakaa sitten pelkästään puurohiutaleita ja riisiä.
 
HeiliKarjalasta
Lemmikeistä on moneksi, monenmoisia lihapatoja saa aikaan

Kaikenlaiset sienet kuulemma soveltuvat myös ruoanlaittoon, kokeileppa löytyykö isännän varpaiden välistä vaikkapa jalkasieni

Voitte myös ilmoittautua sukulaisten ja tuttavien luo vierailulle, tietysti päivällisaikaan

Neljä euroa kannattaa laittaa pahan päivän varalle säästöön, tai sitä joulukinkkua varten
 
HeiliKarjalasta
Voit myös laittaa lapset syömään räkäänsä. Nyt kun alkaa olla räkäkausi parhaimmillaan. Ja mikäli omasta räästä ei tule vatsat täyteen, niin voivat kavereidenkin räkäpalloja maistella.
 

Yhteistyössä