Nyt apua!!

tossuliini
Mäkin haluaisin stepperin tai jonkun kuntolaitteen tänne kotiin vaikka toi uimahalli on tossa melkein vieressä niin silti olisi kiva täällä kotonakin tehdä jotain kun en tykkää jumpasta tai vatsaliikkeistä.
 
tossuliini
Mulla on haaveena saada kuntopyörä tohon olkkarin yhteen nurkkaan niin näkisi sitten telkkua samalla kun sitä polkisi mutta se on rahakysymys milloin sen saan tilattua.
 
http://www.hobbyhall.fi/ mä ostin ton. Olin kahden vaiheilla tuo vai halensin, mut päädyin tohon kuitenkin. Entinen on ihan mäsä, sillä stepattu liikaa. Mä en kyl mitenkään käsitä, miten se reisien sisäosaa kiinteyttää, mut.. Miten muuten vaikuttaa vatsalihaksiin (sekin oli musta ihan uus juttu).
 
No mut hei, toi hoppuhallin stepperi vaikuttaa kans hyvältä! Itse en halunnut käsitukea, koska siitä olis koitunut säilytysongelmia - pieni asunto.. Twisteri löytyy onneksi munkin masiinasta =)
 
mä ostin kans halensilta ton 69 euroa maksavan jossa on vinoittaisesti tekevä jutt. Jouduin palauttaa sit heti stepperin kun mittari oli rikki. Ja kun sain uuden ni luulen et ovat lähettäneet mulle jo jonkun muun palauttaneen version koska oli huonosti pakattu ei siis ollu mitään pehmusteita kuten ekassa. Ja oli valmiiksi rikki yksi musta osa joka noissa jaloissa on. Mut lähettivät mulle sit kaksi samanlaista osaa kun sanoin et en rupea taas koko stepperiä rattaitten kans kiikuttaa takas postiin kun ei niin lyhkänen matka edes ole. No nyt en ol sit laitetta käyttänyt mut josko täs jossain vaiheessa sais ittestä irti.
 
Joo, mulla tosi pieni asunto ja. Etsin aluksi minäkin mini twist stepperiä, mut sit päädyin tähän käsinojalliseen - siin oli niin paljon muuta. Joko Sunna sulla alkoi treenit? Pitäis varmaan tehdä stepperikerho, pääsis vaihtaa treenejä ja tuloksia? Mun stepperi tuli tänään. =) On sitä uuden hankintaa lykättykin jo vuodella.
 
Ai katos hei vaan Miilla! Nyt vasta huomasin viestisi. No kerhossa ollaan jo B) eli jeps, treenit alkoivat jo ja kuulumisia vaihdellaan :) Onpa ollut heikko palvelu Halensilla. Oma Stepperi on pelannut oikein loistavasti. See ya!
 

Yhteistyössä