nyt ei jaksa kyllä yhtään enää!!!

mitä ihmettä mä teen ton lasten isän kanssa???vuos ollaan erossa oltu kohta ja annoin sille vapaat kädet valita koska lapsia näkee.no,näki 1-2krt viikossa ekat pari kuukautta,sit se väheni ja väheni pikkuhiljaa.no nyt se ilmotti ettei näe mitään järkeä siinä että käy kerran kuussa kun se on niin kiireinen ettei useemmin ehdi!!!sano että joskus sitten kun on enempi aikaa voi taas alkaa näkee lapsia.annanko vaan olla vai mitä hemmettiä teen??
 
hupsis!
NO et ainakaan anna periksi!
Sosiaalitoimistoon meet pistään asiaa eteenpäin ja pidät lastes oikeuksista kiinni! Paitsi tietenkin jos he sun mielestä on paremmassa tallessa ollessaan sun kanssa vainen..
Kovalla kovaa vastaan! Apua saa kun sitä osaa pyytää! Tsemppiä!!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hupsis!:
NO et ainakaan anna periksi!
Sosiaalitoimistoon meet pistään asiaa eteenpäin ja pidät lastes oikeuksista kiinni! Paitsi tietenkin jos he sun mielestä on paremmassa tallessa ollessaan sun kanssa vainen..
Kovalla kovaa vastaan! Apua saa kun sitä osaa pyytää! Tsemppiä!!
Muuten samaa mieltä. mutta milläs pakotat isän tapaamaan lapsia??? Mikään laki tai sopimus ei velvoita etää tapaamaan lapsiaan, jos hän ei halua!
 
siis kun mä olen tyrkyttäny noita lapsia vuoden sille enkä jaksa enää kun ei sillä tunnu olevan aikaa eikä kiinnostusta.saa lapset vaan pahan mielen kun aina valehtelee että on tulossa eikä tulekkaan jne.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
siis kun mä olen tyrkyttäny noita lapsia vuoden sille enkä jaksa enää kun ei sillä tunnu olevan aikaa eikä kiinnostusta.saa lapset vaan pahan mielen kun aina valehtelee että on tulossa eikä tulekkaan jne.
Et voi tosiaan pakottaa häntä lapsia tapaamaan, valitettavasti. Mutta jos tosiaan ei halua enää pitkään aikaan tavata, niin sinun olisi hyvä saada siitä jotain todisteita esim. ihan mustaa valkoiselle. Nimittäin ettei voi tulla myöhemmin väittämään, ettet ole antanut lapsia hänelle vaikka olisi halunnut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
siis kun mä olen tyrkyttäny noita lapsia vuoden sille enkä jaksa enää kun ei sillä tunnu olevan aikaa eikä kiinnostusta.saa lapset vaan pahan mielen kun aina valehtelee että on tulossa eikä tulekkaan jne.
Et voi tosiaan pakottaa häntä lapsia tapaamaan, valitettavasti. Mutta jos tosiaan ei halua enää pitkään aikaan tavata, niin sinun olisi hyvä saada siitä jotain todisteita esim. ihan mustaa valkoiselle. Nimittäin ettei voi tulla myöhemmin väittämään, ettet ole antanut lapsia hänelle vaikka olisi halunnut.
no mutta eikai se tollasta vois muutenkaan väittää kun jos mä en antas sen nähdä lapsia niin sehän vois mennä lastenvalvojalle,eikä se niin ole tehnyt.sillähän on oikeus nähdä niitä lapsia kuitenki että ei se vois väittää et mä en oo antanu nähä jos se ei ole edes käyny lastenvalvojalla tekemässä sitä sopimusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:
siis kun mä olen tyrkyttäny noita lapsia vuoden sille enkä jaksa enää kun ei sillä tunnu olevan aikaa eikä kiinnostusta.saa lapset vaan pahan mielen kun aina valehtelee että on tulossa eikä tulekkaan jne.
Et voi tosiaan pakottaa häntä lapsia tapaamaan, valitettavasti. Mutta jos tosiaan ei halua enää pitkään aikaan tavata, niin sinun olisi hyvä saada siitä jotain todisteita esim. ihan mustaa valkoiselle. Nimittäin ettei voi tulla myöhemmin väittämään, ettet ole antanut lapsia hänelle vaikka olisi halunnut.
no mutta eikai se tollasta vois muutenkaan väittää kun jos mä en antas sen nähdä lapsia niin sehän vois mennä lastenvalvojalle,eikä se niin ole tehnyt.sillähän on oikeus nähdä niitä lapsia kuitenki että ei se vois väittää et mä en oo antanu nähä jos se ei ole edes käyny lastenvalvojalla tekemässä sitä sopimusta.
Erästä tapausta sivusta seuranneena suosittelen tosiaan että menet vaikka yksin käymään lastenvalvojan luona. Selität tilanteen ja paperille edes jonkinlainen ehdotelma tapaamisista, jota isä sitten noudattaa tai on noudattamatta.
Tutulla meni ekat vuodet eron jälkeen hyvin tapaamisten suhteen, kunnes isä keksi että haluaa yksinhuoltajuuden ja rupesi suoltamaan ties mitä valheita lastenvalvojalle ja tekemään todellakin aiheettomia lastensuojeluilmoituksia äidistä (sossutkin totesivat ilmoitukset täysin aiheettomiksi ja naurettaviksi). Eli mies voi tulla jossainvaiheessa katumapäälle ja esim haluta lapset kokonaan itselleen tms. ja valitettavasti keksiä ties mitä päätömyyksiä, joten kannattaa olla mustaa valkoisella.

Surullista lasten kannalta ettei isä enää välitä lapsistaan :(
 

Yhteistyössä