nyt ideoita, mitä lahjaksi 40v ystävälle, jolla on jo kaikkea?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Me tehtiin 40-vuotiaalle hedelmäkori ja hän ainakin piti siitä lahjasta kovasti. Ja voihan siinä korissa olla jotain muutakin herkkuja kuin hedelmiä, jos niin haluaa.
 
anteeksi pieni kysymys väliin jos sallitte
Anteeksi, hieman poikkean nyt aloituksesta, mutta kuinka yleistä on nykyään, että ostetaan aikuisiällä lahjoja. Täytin joku aika sitten 30 vuotta ja muistin tuttavani lahjoilla, kun he täyttivät 30v.. Ostin mm. astioita ja hemmottelukortteja. Muut tuttavani eivät muistaneet mitenkään ystäviämme eli taisin olla ainoa lahjanantaja. Sitten kun itse juhlin 30v synttäreitä suurinpiirtein yksi kymmenestä toi lahjan tai kukan.No en minä lahjoa odottanutkaan, mutta huomasin, että ilmeisesti nykyään ei enää sillain osteta lahjoja. Minäkin taidan olla aika harvinainen lahjalla muistaja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi pieni kysymys väliin jos sallitte:
Anteeksi, hieman poikkean nyt aloituksesta, mutta kuinka yleistä on nykyään, että ostetaan aikuisiällä lahjoja. Täytin joku aika sitten 30 vuotta ja muistin tuttavani lahjoilla, kun he täyttivät 30v.. Ostin mm. astioita ja hemmottelukortteja. Muut tuttavani eivät muistaneet mitenkään ystäviämme eli taisin olla ainoa lahjanantaja. Sitten kun itse juhlin 30v synttäreitä suurinpiirtein yksi kymmenestä toi lahjan tai kukan.No en minä lahjoa odottanutkaan, mutta huomasin, että ilmeisesti nykyään ei enää sillain osteta lahjoja. Minäkin taidan olla aika harvinainen lahjalla muistaja.
no jos juhliin mennään, kyllä lahja olisi kohteliasta viedä, ellei päivänsankari ole erikseen kieltänyt lahjat.
 
anteeksi pieni kysymys väliin jos sallitte
Jäi edellisestä viestistä eli ideat:

Lahjakortti esim. hierontaan tai johonkin muuhun hemmotteluhoitoon, kylpylälahjakortti vaikka vain yksi päivä,lahjaksi joku lehtitilaus, jos lukee lehtiä.. sitten tai joku kirja. Joskus ostanut jotain tiettyä astiastoa, jota henkilö ennestään kerää.
 
Kyllä kaikki on lahjalla tai vähintään kukalla ( yleensä kyllä molemmilla) muistanut aikuisjuhlijaa niissä juhlissa, joilla olen itse ollut mukana. Minulle ei tulisi mieleenkään mennä päivänsankarin juhliin ilman lahjaa.
 
anteeksi pieni kysymys väliin jos sallitte
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
Alkuperäinen kirjoittaja anteeksi pieni kysymys väliin jos sallitte:
Anteeksi, hieman poikkean nyt aloituksesta, mutta kuinka yleistä on nykyään, että ostetaan aikuisiällä lahjoja. Täytin joku aika sitten 30 vuotta ja muistin tuttavani lahjoilla, kun he täyttivät 30v.. Ostin mm. astioita ja hemmottelukortteja. Muut tuttavani eivät muistaneet mitenkään ystäviämme eli taisin olla ainoa lahjanantaja. Sitten kun itse juhlin 30v synttäreitä suurinpiirtein yksi kymmenestä toi lahjan tai kukan.No en minä lahjoa odottanutkaan, mutta huomasin, että ilmeisesti nykyään ei enää sillain osteta lahjoja. Minäkin taidan olla aika harvinainen lahjalla muistaja.
no jos juhliin mennään, kyllä lahja olisi kohteliasta viedä, ellei päivänsankari ole erikseen kieltänyt lahjat.
Itsekin koen tämän kohteliaana, mutta olen huomannut, että nykypäivänä monet eivät muista enää lahjalla, vaikka päivänsankari ei olisi kieltänyt.
No ei minulle traumoja jäänyt. Älkää saako nyt väärää käsitystä.

 
Tottakait aina synttäreille viedään jotakin, jos sellaiset joku järjestää. Poikkeuksena on nyyttärit, jolloin voi lahjan sijaan viedä syötävää tarjolle.

Mites olisi täältä joku tuotepaketti tai tuote:
http://www.hairstore.fi/webstore/?maingroup_id=200&ccode=20090512
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Jos asuu omakotitalossa, niin esim luumu tai omenapuun taimi
Luumu? eikö hedelmäkori olisi kuitenkin vähän parempi? Tai edes vesimeloni jos yhden vaan vie.
Voihan sen luumun paketoida kauniisti :saint:
...tai luumupuun taimen?
Nii-in. Luumu- tai omenapuun taimi olisi ollut se oikea tapa ilmaista asia ;) Se on jokseenkin eri kuin luumu tai omenapuun taimi.
 
kaisu
40 erilaista asiaa, halutessasi yksitellen pakattuna. Esim sukkikset, tulitikut yms. riippuen miten paljon olet ajatellut sijoittaa lahjaan. Sitten joukkoon tietysti viinipullo tms "kunnon lahja". Moni tietysti moitttii ettei mitään krääsää, mut tikut, kynntilät yms on kaikki pois käytettäviä. Samaten säilykkeet ilman etikettiä sopii tähän lahjaan.
Riippuen tietysti lahjansaajan huumorintajusta.

 

Yhteistyössä