Nyt ihan turhaa rutinaa, mutta uusi matkasänky ei lukitu *prkl*

Emma-merkkinen uusi matkasänky ei vaan lukitu, vaikka yritän miten päin tahansa. Toinen sängyn pitkistä sivuista ei lukitu, ei sitten millään. Ja käyttäjästä ei voi olla kiinni, olen sen paljon noiden sänkyjen kanssa touhunnut aiemmin.

Ottaa kevyesti pattiin, kun pitäisi yksi lapsista laittaa sänkyyn yöksi. Aamulla menen heti lastetarvikkeeseen ja vaadin uutta sänkyä.
 
vieras
Meillä on kanssa tuon matkasängyn kanssa niin, että yksi syrjä ei enää lukitu. Se on kuitenkin (onneksi) se kapea syrjä.

Ja muistaakseni meillä on kanssa Emman sänky.
 
Meillä kanssa tuo sänky ja sama ongelma. Ja sitten kun sen saa kasaan niin ei saa purettua..Sitä saa aina ähertää ja puhertaa sikakauan |O Viimeks jo ratkoin sen kankaan että pääsen näkeen sinne niveleen niin kas kummaa yks kaks menikin kasaan ihan iisisti.....!
 
Alkuperäinen kirjoittaja HooWee:
No nyt onnistui!! Kylläpä oli HANKALAA. Ei meidän aiemmat sängyt noin vaikeita tapauksia ole ollut...

Mun äiti myös töissään päiväkodissa pakannut päivittäin matkasänkyjä, mutta ei tahdo sitä omaa saada toimimaan :/ jotkut näemmä on hankalampia.

 
emma
mulle neuvottiin kaupassa kun soitin ja kysyin siitä että sitä pitää kunnolla rynkyttää ni sitten toimii ja lukittu ja aukeaa kanssa, että naiset voimaa saa käyttää ;)
 

Yhteistyössä