nyt ihmettelen, koronaan on tulossa joku suunkautta otettava lääke

vierailija

ttps://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/26/masentavat-laakkeet-kasikirjoitus

QUOTE="vierailija, post: 33920698"]
Sitä ei tietenkään ole vielä ehditty testata kunnolla, mutta ei haittaa kun se otetaan p.o
[/QUOTE]

Meni hän marevan- korvausohjelmakin täyydestä😅😂
 
Minä olen sitä mieltä että corona pilleri on kehitelty sen takia että lääketehtaille tulee enemmän tuottoa pillereistä kuin rokottesteista. Ja varsinkin jos kyseessä on kerta laaki -rokote. Ei ole taloudellisesti kannattavaa lääketehtaille.
moni suuri lääkeyritys (esim Merck, SGK) eivät halunneet osallistua corona virus rokotuksen kehittelyyn koska ei siinä ollut mitään taloudellista intressiä. mutta jos saataisiinkIn pilleri jota pitäisi napsia tietyllä aikavälillä niin johan taas kelpaa lääkefirmojen porskuttaa.
kyllähän se kaikki on aina kiinni siitä tuotosta - ei tässä kukaan koita ihmiskuntaa pelastaa,,, ja tokkopa olemme sitä edes ansainneet.
ei mulla muuta,,,,
 
Minä olen sitä mieltä että corona pilleri on kehitelty sen takia että lääketehtaille tulee enemmän tuottoa pillereistä kuin rokottesteista. Ja varsinkin jos kyseessä on kerta laaki -rokote. Ei ole taloudellisesti kannattavaa lääketehtaille.
moni suuri lääkeyritys (esim Merck, SGK) eivät halunneet osallistua corona virus rokotuksen kehittelyyn koska ei siinä ollut mitään taloudellista intressiä. mutta jos saataisiinkIn pilleri jota pitäisi napsia tietyllä aikavälillä niin johan taas kelpaa lääkefirmojen porskuttaa.
kyllähän se kaikki on aina kiinni siitä tuotosta - ei tässä kukaan koita ihmiskuntaa pelastaa,,, ja tokkopa olemme sitä edes ansainneet.
ei mulla muuta,,,,
Moi Gloria, kiva nähdä pitkästä aikaa. :)
Valitettavasti näen nuo korona-lääke/rokotusasiat just päinvastoin, mutta mukava kun silti laitat mielipidettä tulemaan.

Mitä sulle kuuluu?
 
Minä olen sitä mieltä että corona pilleri on kehitelty sen takia että lääketehtaille tulee enemmän tuottoa pillereistä kuin rokottesteista. Ja varsinkin jos kyseessä on kerta laaki -rokote. Ei ole taloudellisesti kannattavaa lääketehtaille.
moni suuri lääkeyritys (esim Merck, SGK) eivät halunneet osallistua corona virus rokotuksen kehittelyyn koska ei siinä ollut mitään taloudellista intressiä. mutta jos saataisiinkIn pilleri jota pitäisi napsia tietyllä aikavälillä niin johan taas kelpaa lääkefirmojen porskuttaa.
kyllähän se kaikki on aina kiinni siitä tuotosta - ei tässä kukaan koita ihmiskuntaa pelastaa,,, ja tokkopa olemme sitä edes ansainneet.
ei mulla muuta,,,,
Mukava ajattelun tuulahdus tällä piikkikammoisten palstalla. (y)
 
Moi Gloria, kiva nähdä pitkästä aikaa.
Valitettavasti näen nuo korona-lääke/rokotusasiat just päinvastoin, mutta mukava kun silti laitat mielipidettä tulemaan.

Mitä sulle kuuluu?
😊
miten päinvastoin? Että lääkefirmat altruistisesti haluavat auttaa ihmiskuntaa kehittämällä lääkkeitä ja rokotteita?
ja hyvää kuuluu - lapset kaikki lentäneet pihalle ja minä nautin eläkepäivistä tehdin just sitä mitä lystään - ellei se ole jostain syystä lain vastaista,,, 😉
 
vierailija
Onhan tuo lääke halvempi kuin tehohoito. Jossain oli arvio 770 dollaria. Kuitenkin rokote on vielä edullisempi vaikka pistettäisiin 2 kertaa vuodessa. Kaikkihan tuota lääkettä ei tietenkään tarvitse, mutta ei sitä kukaan omaan kaappiin voi valmiiksi hankkia
 
vierailija
Ei pidä unohtaa, että kohta voi olla saatavilla myös Suomessa kehitetty nenäsuihkelääke jossa on tuttuja turvallisia ainesosia kuten ivermektiiniä ja sinkkiä. Mieluummin sitä kuin geenipiikitys. En kieltäytyisi myöskään pillerikuurista jos ei suihketta vielä ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Ei pidä unohtaa, että kohta voi olla saatavilla myös Suomessa kehitetty nenäsuihkelääke jossa on tuttuja turvallisia ainesosia kuten ivermektiiniä ja sinkkiä. Mieluummin sitä kuin geenipiikitys. En kieltäytyisi myöskään pillerikuurista jos ei suihketta vielä ole.
Loislääkettä koronaan?

 
Eihän se rokotekaan loppuelämäksi kehoon jää. Ja siitähän myös kitiset kun pitää ottaa monta piikkiä kun yksi ei riitä. Logiikka pettää..
Rokotteessa on sellainen etu, että usein elimistöön jää muistijälki tietynlaisesta viruksesta, jolloin immuunijärjestelämä osaa puolustatua samankaltaisia viruksia vastaan. Käytännössä tilanne on sama kuin jos sairastuisit tautiin ja toipuisit, osaisi elimistösi jatkossa reagoida nopeammin virusta vastaan. Teho ei välttämättä ole täydellinen, mutta virustartunta ei todennäköisesti ole hengenvaarallinen.

Tilanne on vähän sama kuin jos veisit perus flunssan yhteiskuntaan, jossa kenelläkään ei ole koskaan ollut flunssaa, heistä suuri osa todennäköisesti kuolisi tautiin samalla, kun sinä ja yhteisösi niistätte pari kertaa.
 

Yhteistyössä