Nyt iski stressi ja paniikki :/

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Paras kannustin on viime hetken paniikki! Aamuäreen koottuja viisauksia.
:D Tää on niin totta! Ei vaan, kai sitä pitäis yrittää tosiaan suunnitella ja aikatauluttaa tätä hommaa. Ajattelin aloittaa huomenna tärkeimmästä (lue: mieluisimmasta), eli juhlamekon etsinnästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Tuttu tunne! Viime vuonna just tähän aikaan järjestelin rippijuhlia ja vaikka olin pyhästi vannonut, ettei jää viime tippaan, niin taisi sittenkin jäädä :ashamed: Kuinka isot juhlat tulee?
No kun sekin, kun homma vaan paisuu ja paisuu... ensin piti olla alle 10 hengen kutsut, mutta nyt vieraita on jo kolmisenkymmentä. Huoh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Teenlitku Taikinaterapia:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Tuttu tunne! Viime vuonna just tähän aikaan järjestelin rippijuhlia ja vaikka olin pyhästi vannonut, ettei jää viime tippaan, niin taisi sittenkin jäädä :ashamed: Kuinka isot juhlat tulee?
No kun sekin, kun homma vaan paisuu ja paisuu... ensin piti olla alle 10 hengen kutsut, mutta nyt vieraita on jo kolmisenkymmentä. Huoh.
tee itsellesi aikataulu, mitä missäkin vaiheessa on PAKKO olla valmista, minun olisi pitänyt tehdä se. Olin lähes melkein paniikissa edellisenä päivänä, enkä sittenkään antanut äitini tehdä muuta kuin silittää pöytäliinan, kun oikein intti, että hän on tullut satojen kilsojen päästä auttamaan! Silloin en vissiin ollut ihan tässä maailmassa :ashamed:
 

Yhteistyössä