Nyt jo stressaan kesällä olevia ristiäisiä... :(

  • Viestiketjun aloittaja hhmm
  • Ensimmäinen viesti
hhmm
Siis tuntuu kurjalta ajatellakki että pitää taas ne juhlat järjestää... tuntuu ettei niistä selviä,vaikka aina loppujen lopuksi on kunnialla selvitty. Isohko talo, useampi lapsi ennestään... tiedän että esim ikkunat pitää pestä ennen juhlia, ja se homma on muutenki aina ollut inhottava eikä ole kyllä ketään keltä voisin pyytää moista palvelua että pesis meidän ikkunat.

Tarjottavatkin ressaa vaikka tiedän ettei vielä kannattais edes ajatella niitä. Ihanin olisi vaan järjestää pieni, vähän juhlavampi kahvihetki pienelle porukalla, mutta ei voi sellasta ajatellakkaan. :(
 
Voisitko pitää ristiäiset jossain muualla kuin kotona, jos siivoustyö, suunnittelu yms. tuntuu liian raskaalta? :) Meillä on kans ristiäiset tulossa kesällä ja oon miettinyt pääni puhki, että miten ne olisi paras järjestää ja vuokrattava tila alkaa tuntua houkuttelevalta...
 
Srk:n tiloissa pidetty aina. Maksaa jotain 80€ ja ollut joka sentin arvoista. Sis liinat pöytiin ja kynttilät sekä astiat. Aina siellä ollut emäntä joka kaataa kahvit ja huolehtii riskit. Itse voi nauttia juhlasta.
 
....
me järjestettiin aikoinaan ristiäiset ja tytön synttärit nykyään kahdessa erässä. Meille ei millään mahtuisi miehen sekä minun sisarukset perheineen, vanhemmat yms yms. Ja hyvin on toiminut eikä kukaan ole loukkaantunut (tai jos on ei ole kertonut). Ja tyttökin tykkää kun saa olla prinsessa kahtena päivänä. :)
 
"a.p"
Voisitko pitää ristiäiset jossain muualla kuin kotona, jos siivoustyö, suunnittelu yms. tuntuu liian raskaalta? :) Meillä on kans ristiäiset tulossa kesällä ja oon miettinyt pääni puhki, että miten ne olisi paras järjestää ja vuokrattava tila alkaa tuntua houkuttelevalta...
Toisaalta olis hyvä idea järjestää muualla kuin kotona, mutta loppujen lopuksi ei ole hyvä ratkaisu. Vieraita tulee kauempaakin ja koti pitää joka tapauksessa olla kunnossa. Ja tilat on muutenki hyvät juhlien pitoon. :) Ehkä mun pitää vähän löysätä ja koittaa opetella ajattelee ettei kaiken pidä olla täydellistä... leivonnaisiakin vois suunnitella hyvissäajoin ja pakastaakkin mitä voi... suolaiset tarjottavat varmaan on suurin murhe.

Ootkos sä "jo" :D miettiny tarjottavia? :)
 
[QUOTE="a.p";29444425]Toisaalta olis hyvä idea järjestää muualla kuin kotona, mutta loppujen lopuksi ei ole hyvä ratkaisu. Vieraita tulee kauempaakin ja koti pitää joka tapauksessa olla kunnossa. Ja tilat on muutenki hyvät juhlien pitoon. :) Ehkä mun pitää vähän löysätä ja koittaa opetella ajattelee ettei kaiken pidä olla täydellistä... leivonnaisiakin vois suunnitella hyvissäajoin ja pakastaakkin mitä voi... suolaiset tarjottavat varmaan on suurin murhe.

Ootkos sä "jo" :D miettiny tarjottavia? :)[/QUOTE]

Harvemmin sitä vieraat kuitenkaan pölykoiria ja sormenjälkiä etsivät, kun juhliin tulevat :D Vaikka ymmärrän kyllä, mäkin olen sellainen perfektionisti, että oksat pois! Tarjottavia en ole vielä oikein miettinyt, mutta meillä auttaa se, että miehen veljen vaimolla on pitopalvelufirma, jonka kautta tilataan tarjottavat ja varmasti saadaan paljon hyviä ideoita :)
 

Yhteistyössä