Nyt kaikki mukaan,taikka edes se yksi

Eli tammikuun 8päivä mukaan kaikki aloittamaan laihdutus ja kiinteytys.
itse olen 2poika lapsen äiti ja tästä toisesta lapsesta jäi tuota ylimäärästä ja varmaan on tässä 1.6-vuoden aikana tullut lisääkin.

Maha on aivan kaamea,siis kunnon pömppö näyttää ihan siltä että olisin raskaana,ja tästä muuten se kanssa lähtee laihdutus kun pari tuttuakysynyt että odotatko taas... :kieh:

Ja toinen että olen ennen ollut todella hyvin pukeutunut ja nyt kun sitten on tuota mahaa,reisiä,siis kaikki paikat pullollaan tuota ikävää liika lihaa niin joudun käyttää aivan kaameita kuteita ja uusia en halua taikka suoustu ostaa koska olen päättänyt saada pois ainakin sen 15kiloa.

olen 160 pitkä ja tahson painaa taas sen 55kiloa taikka edes 60,kun kävn puntarissa joskus aikoja sitten vaak oli 78kilossa ja kyllä tuli suru :'(
Ja myös itse huomaan kärsiväni todella phasti,oma fiilis ja itse luottamus nolla,kadulla kävelee hoikka äiti lasten kanssa tulee paha mieli...
mutta nyt päätin kivenkovaa että 8päivä se alkaa,tilasin hobby hallista jo cross tranerin koska salille ei aikaa ole mennä,jätän kaikki herkut pois,muuta siis ruoka tottumkseni kokonaan.
saanko itselleni edes sitä yhtä tsemppi kaveria mukaan,jonka kanssa viikottain käydään läpi fiilikset sun muut asiat.

ja nyt siis toivonin tähän pinoon ne ihmiset kenellä siis OIKEESTI on enemmän laihdutettavaa kun se 5kiloa...
Olen monesti yrittänyt aloittaa uuden "elämä"mutta aina sortunut,tänä kesänä haluan näyttää oikeesti hyvältä enkä vaan haaveilla siitä ja pukeutua telttaan piiloon.
Omistan myös todella hyvä ja kätevän syö ja nauti cd-romun joka toimii siis painonvartijoiden pisteiden mukaan,siitä saa kunnon vinkkejä ja niille jotka tosissaan tulevat mukaan tähän ketjuun niin jaan tämän cd-romun tietoja jossa laaditaan jokaiselle ruokapäiväkirja ym...

mutta siis ilmoittautukaan mukaa siis kaikki 8.1.2007 alkavalle laihduts ja kiinteytys mukaan,etten nyt ihan yksin joudu kärsii ja jätä sitten kaikki kesken ja omaan huonon itseluottamuksen.
 
Hei!

Minä lähden mukaan laihdutusprojektiin!

Mulla olisi kanssa pudotettavaa reilusti, sillä nyt kolmannen lapsen jälkeen painoa on 76kg, kun n 4v sitten, ennen lapsia painoni oli 52kg. Ajattelin että jos sellaseen 55-60kg elopainoon pääsisin.

Vuoden vaihteen jälkeen aloittaminen sopii minulle, tietysti heti 1.1-07 olisi kaikkein paras, mitä aikasemmin sen parempi.

Kirjautuminen ei nyt onnistu, mutta laitan viestin näin muuten,

t: Hilpeä
 
Ilmotttauttu mukaan myös tammikuussa!!
nyt nautin jouluherkut ja uudenvuoden pöperöt rauhassa :heart:
eikös painonvartijoissakin kai sanota jotenkin näin:

sillä EI ole merkityst, mitä joulun ja uudenvuoden välissä syöt, vaan sillä, mitä uudnvuden jälkeen seuaavaan jouluun!!! :D
 
ilmottaudun mukaan. Mä tässä oonkin jo syksyn mittaan laihdutellut hiukan mutta vuoden alusta on hyvä aloittaa ihan tosissaan. Mulla ei vielä lapsia ole, mutta elopainoa ihan liikaa ja ainakin tarvisi alkuun saada 10kg pois, siitä sitten olisi hyvä saada vielä 10kg pois. Jos se vauvakin tulisi sitten paremmin kun painoa vähemmän. Olen siis mukana =)
 
Mulla myös pikku hiljaa alkanut kuntoilu ja painon pudotus..uuden vuoden jälkeen tiukemmin olisi tarkoitus. Eikös olis kiva jos perustettais joku yhteisö tms jossa vois ihan "suljetusti" jutella eikä tarvis aina täältä etsiä näitä ketjuja!!? Itse olen huono käymään aina täällä lukemassa ja niitä pinoja kun saattaa tulla sit useampikin. :) Mutta mukana ollaan :wave:
 
tietäjä iänikuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2006 klo 17:45 hohhoijaa kirjoitti:
on teilläkin murheet joilla on ylipainoo 5-10kg :LOL: laihduttakaa samantien ittestänne 20kg niin lähtee loputkin muodot
Sinähän sen tiedät. Kaikkien kaikki asiat. Yhdessä ja erikseen. Hoh hoijaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2006 klo 15:28 mamitre kirjoitti:
Eikös olis kiva jos perustettais joku yhteisö tms jossa vois ihan "suljetusti" jutella eikä tarvis aina täältä etsiä näitä ketjuja!!? Itse olen huono käymään aina täällä lukemassa ja niitä pinoja kun saattaa tulla sit useampikin. :) Mutta mukana ollaan :wave:
Hyvä idea toi yhteisön perustaminen, joku innokas nyt perustamaan sitä "kerhot" osioon, niin saadaan jutella ja jakaa kokemuksia siellä.. Mun kyvyt ja aika ei valitettavasti taida siihen riittää, mut mukaan tuun ilman muuta. Ens viikolla siis aloitetaan, ja siihen mennessä olis kiva jos joku osais sen kerhon perustaa, niin saatais lähtöpainot, tavoitepainot, aikataulut yms jokaiselta esille. Pliis osaisiko joku?!!!!
 
Minäkin voisin lähtä mukaan! Mulla kaks lasta, tytöt 3v ja 1kk.
Ensimmäisen raskauden jälkeen paino putosi 3viikossa 17kiloa, eli takasin siihen mistä olin lähteny. Mutta nyt toisen kanssa painoa jäi yli kymmenen kiloa ylimääräistä, ja ennestäänkin oli joku kilo liikaa. Eli mulla on tavotteena saada tulevan vuoden aikana 15kiloa pois! =) Ja molen kans semmonen, että yksin meinaa välillä motivaatio karata, mutta olis tosi hienoa jos saatais semmonen oma porukka jonka kanssa jakaa onnistumiset ja epäonnistumiset laihdutuksessa.

Mulla on tarkotus alottaa sillälailla hiljalleen, kun on tuo kuopuskin vasta kuukauden vanha. Ennen raskautta ruukasin kävellä paljon, ja ajattelin samaan tyyliin jatkaa nytkin. Eli kävelyä paljon, ja ruokavalion parannus näin kättelyssä. Sitte kevättä kohti alan taas pikkuhiljaa alotella juoksun. Liikunnan kanssa mulla ei ole hirveästi ongelmia, mutta tuon syöpöttelyn kanssa kyllä!! Nytkin haluttais vain mussuttaa napa täyteen suklaata ja pullaa.. :kieh: Ja minä olen kans semmonen, että jos otan yhen, niin minun on pakko syyä itteni ähkyyn jos vaan mahollista!!

Eli täältä mukaan kans yks suuri painon pudottaja... :D
 
Hienoa että joku keksi tämmöisen! Minulla kolme lasta ja liikaa kiloja. Ajattelin itsekseni alkaa vuoden vaihteen jälkeen pudottaa painoa. Tavoite olisi 10kg hoikempana ensi kesänä. Mut mukaan lähden tietenkin niin on hauskempaa yhdessä kun yksin.
 
Noniin! Perustin meille kerhon! Laittakaahan yv:nä tai tänne sähköposti osoitteenne niin lähetän kutsun! Kerho on salainen niin ei tulisi mukaan "turhia" p:n jauhajia! :)
Ja sen verran malttia toivon,että en ihan joka hetki kerkee koneelle eli lisäilen aina kun ehdin! =)
 
no niin kiitän hirveästi tästä meidän kovien laihduttajien ryhmästä...elikkä nyt nostan pinon ja toivon kaikki jotka ovat ilmoittautuneet mukaan tähän 8.1 alkaavaan laihdutus juttuun niin tulisivat tuolle meidän ihan omalle sivulle niin siellä olisi viikottain helpomi kertoa omia painojaan ym...
 
tajusin et olis pitänyt kirjoittaa tummana..
tässä uudelleen:
minäkin tahdon liittyä
lapsia ei vielä ole. oon n.166cm pitkä ja painoa n. 82kg
jos tonne 60kgn paikkeille sais.
häät on heinäkuussa, hieman motivaatiota, ja salille jäsenyys hankittu
 

Yhteistyössä