Nyt kaikki ne jotka alkaa laihduttaa aina maanantaina tai ens kuun alusta

Olen mukana (kuten joka maanantai ja kuun alku tähänkin mennessä :D). Just vetelen "viimeisiä" herkkuja. Kukaan lähipiiristäni ei kyllä usko, että huomenna se laihdutus alkaa ihan oikeasti. Mutta nyt motivaatio on kohdallaan ja tähän on valmistauduttu esim kauppa putsattu eilen kotimaisista herkullisista kasviksista.
 
IhanaValo
Mie oon yrittänyt keventää ruokavaliotani tässä jo jonkin aikaa..paino vaan ei putoa joten jokin on silti pielessä. Liikaa ruokaa tai herkkuja silti.

Tällä hetkellä sikäli erikoinen vaihe, että 1½kg oon saanut parissa viikossa pois, siitä kun aloin taas laittamaan ylös. Siis eihän se tosiaan paljoa ole ja pelkään että nekin pompsahtaa takas.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"..."
Mulla ei ole kuin pari kiloa pudotettavaa, mutta silti laiskuus vie aina voiton. Nytkin mässään hampparia ja ranskiksia, joita mieheni toi pyynnöstä. Sitä ennen tyhjeni karkkipussi. No olen mä tänään touhuillutkin, nyppinyt rikkaruohoja, vienyt lapset uimaan ja joogannut tunnin :)

Eli ehkä se ruokavaliokin vois muuttua hyomenna, jos oikeen yrittää :D
 
mamatonttu
Täällä ilmottautuu myös yksi. Toukokuun lopussa pudotin 4 kg kahdessa viikossa Nutraamalla. Pari valmis shakea päivässä ja vettä reippahasti. Kuulostaa rankalta, mutta pian siihen tottui! Nyt huomenna alkaa sama, toivottavasti tällä kertaa vähän pidempään!
 
Ikuinen laihduttaja!
heh. alotetaan vaan ;) mä oon kyllä aina aloittamassa mutta noita tekosyitä löytyy liikaa... Aloitin joku aika sitten sokerilakon ja sain + liikunnalla 4kg painoa kahdessa viikossa... luulis että se jos joku olis motivaatiota jatkamaan mut kilo tullu jo takas -.- nytkin pojan synttärit vietettynä joista herkkuja jäi ja paljon....!! Että mitä jos ottais taas itteänsä niskasta kiinni... Mulla ei tuu kaupasta ostettua kyllä herkkuja mutta sit kun joku muu niitä ostaa niiiiin... ja mehut, limsat, jäätelöt... KESÄ! :D
 
"..."
[QUOTE="ffff";28671528]Mä en nyt aloita :D kesäloma alkoi ja me reissaillaan koko ens viikko, reissut tarkoittaa aina meillä epäterveellistä ja lihottavaa ruokaa usein.. :D[/QUOTE]

Onko paljon pudotettavaa :)
 
Mulla alkaa olla oikeesti terveys pelissä tässä, ni on vähä pakkoki jo saada jotai aikaseksi. Muutenki kyllästyny siihe ettei jaksa muuta ku istua mässäämässä, ja ihan pakolliset jutut vain hoitaa. Motivaatiota antaa myös se kun käy etsimässä (ja vain etsimässä..) kesäksi vaatetta.

Mä haluan olla terve, hyväntuulinen, jaksava, energinen, ja hyvännäköinenki.
 
Tsemppiä
Tsemppiä kaikille :) itselläni menossa viimesten kilojen puottaminen. Olen saanut pienennettyä vyötärön ympärystä alkuvuodesta 94 sentistä 70 senttiin nyt enää pientä hiomista ja sit ollaan vanhoissa mitoissa.
 
"ffff"
[QUOTE="...";28671542]Onko paljon pudotettavaa :)[/QUOTE]

5kiloa olis pudotettava. Alku keväästä onnistuin pudottamaan 2kiloa ja ovat pysyneetkin poissa. Nyt kun vielä sais nuo 5 pois. :)
 
kahvikirahvi
Mää en halua pudottaa painoa, mutta haluan ja aion treenata itseni ens kesäks niin hyvään kuntoon että suoriudun yhdestä puolustusvoimien kuntotestistä. Alotin oikeestaan kaks viikkoa sitten jo, ja nyt aion lopetella tupakoimisen edesauttaakseni tavoitteen saavuttamista :)
Mutta ehkä tää ketju on vähän muakin varten, koska oon jo vuosia "lopettanut" ja "alottanut liikunnan".
 

Yhteistyössä