nyt karppajat ja muut laihdutuksen asiantuntijat

jälleen kerran päätin laittaa ruokavalioni kuntoon.Mielessäni kävi karppaus,koska hiilarit ei vain sovi mulle yhtään,heti turpoan kun leivän syön.
Milläs sitten voisin korvata leivän?
Muutama kilo kun lähtis..no ok 4kg ainakin pakko saada pois ennen pikkujoulua(5.12)

Antakaa vinkkejä mitä syödä ja muitakin faktoja laihdutuksesta,jos vain jaksatte
 
Et siis voi syödä kasviksiakaan? No sitten on vaikea antaa vinkkejä, koska kasvikset ovat laihdutuksen a ja o...

Mutta siis näillä eväillä olen itse tiputtanut painoa.

Käytän pääosin ruuanvalmistuksessa kasviksia, porkkanaa,sipulia,purjosipulia,paprikaa jne...avokado on yksi suosikkini ja niitä myös muutama kappale menee viikossa.

Keittoja,sosekeittoja,perunaa uunissa,broileria,tonnikalaa,hieman jauhelihaa keitossa,pihveinä...

Hedelmiä kannattaa kanssa syödä, mutta omalla kohdallani on jäänyt hedelmät banaaniin ja omenaan. Muita en syö.

Oliiviöljyä,soijarouhetta,vehnänalkioita,pellavansiemeniä ja rouhetta,auringonkukansiemeniä,
seesaminsiemeniä tulee käytettyä joka päivä melkein.

Näkkäriä syön pääosin, mutta nyttemmin välillä myös jopa kaupan sämpylää ja ruisleipää.

Mulla eka viisi kiloa lähti kuukaudessa ja nyt sitten jumitus päällänsä...

Miten on tähänastiset syömiset olleet?Syötkö karkkeja, sipsejä tms?

Harrastatko liikuntaa?

Aika kohva tahti saa olla, jos 11 päivässä yrtät 4 kiloa saada pois, voisin jopa sanoa, että ei onnistu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Unihiekka:
siis kyllä syön kasviksia,paljon.Tarkoitin että esim leipä ja peruna turvottaa. Tavoite on 4kg,mut pikkujouluihin kun ees vähän tippuis paino.
Anteeksi epäselvä teksti
Ok, hyvä juttu.

Mites siis aamupalaksi vaikka luonnonjogurttia ja siihen sekaan terveellisiä siemeniä? Entäs pirtelö,rahka, tai ihan vaan hedelmiä? Puuro? Munakas?Raejuustoa?
 
hulina
hedelmiä ei karppauksessa syödä hedelmäsokerin takia,mielellään ei paljoa maitotuotteita jos haluaa tuloksia nopeasti.
marjoja kyllä saa syödä jonkin verran.
herkkupäivinä marjarahka on hyvää.
 
hulina
minä olen pudottanut 10kg 7viikossa, 2viikossa lähti 5kiloa.

viljatuoteista pitää luopua kokonaan laihdutuksen ajaksi,ylläpidossa voi sillon tällön syödäkin leipää yms.

mulla on nyrkkisääntö ostan kaupasta vain tuoteita missä on hiilareita alle 6 100gr.
sitten voi pikkuhiljaa nostaa hiilareita kun painon lasku on hyvällä mallilla.

parsakaali on hyvä nesteenpoistoja.
 
omppupomppu
mulla paino tippunu huhtikuusta 10 kg,mutta nyt jumittanu.. :( miten eteenpäin?vähä vinkkejä kaipaisin että miten muilla?periksi en kuitenkaan aio antaa,vielä oisi toiset 10kg saatava pois..vaikeeta on tämä laihuttaminen mutta ei auta!!
 

Yhteistyössä