nyt kertokaa mulle.. hammas ja poski asiaa.. tärkeää!!!!

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
help
kertokaas nyt mulle mikä ihme mulla on.
kävin eilen hammaslääkäris ja mulla on ollu viikon verran hammaskipee. laitettiin lääkepaikka ja juurihoito aloitetaan, mutta kun mulla on ollu ennen hammaslääkäriä ikeneet toiselta puolelta tosi kipeet ja sitten kipeyty poski. ja nyt kun mulla ei ole enää ikeneet kipeet niin nyt sitten mun poski on itellään mustunut, siinä on siis mustelma ja nyt poskeen sattuu..
mikä ihme mua vaivaa?
eli siis kannattaako mun soittaa lääkäriin vai ottaa uudelleen yhteyttä hammaslääkäriin?
kerran kyllä vauva löi lelulla tuohon kipeään kohtaan mut ei ottanu juurikaan kipeetä, joten en usko mustelman siitä tulevan..

mutta mitäs mä nyt teen??

neuvokaas mua :D toivottavasti joku sai mun vaivastani jonkun käsityksen, vaikea selittää, kun vaivakin on lähes mahdoton :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mainitsisin hampilekuriin mennessä asiasta, jos ei sen kummemmin vaivaa.
joo kun mä siis kävin siellä mut silloin poski oli hiukan tummunut mutta nyt jo huomattavasti enempi. eilen siis kävin hammaslääkäris ja nyt siis tuntuu et mustuu entisestään?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos juurihoito niin siis seuraavalla kerralla. Jos on saman puolen poski mitä ne käsitteli, voi olla että oli vaan herkillä ja ns otti nokkiinsa :(
no tuota mäkin ajattelin, mut ajattelin et jos on poskiontelotulehdus samaan aikaan niin voisko se laittaa näin pahaksi? Poskea siis kuumottaa, särkee ja on mustunu.
kiva kun naama on kun turpaan saaneella, vaikka siitä ei siis ole kyse :/
 
ap taas
Alkuperäinen kirjoittaja Mannakka:
Soittaisin sinuna hammaslääkärille ja kysyisin neuvoa... Minusta tuo särky ja jomotus kuullostaa tulehdukselta!
eihän täällä enää kukaan vasta, kun oon yrittäny soittaa :(
muutenkin huonosti hammaslääkäreitä niin kai ne on jo viikonlopun vietos eikä edes huomenna paikalla. täytyy sitten aaumulla soittaa, jos ei ala paranemaan..
 

Yhteistyössä