Nyt kilahti!!

Ärsyttää kun ihmiset eivät voi lukea loppuun asti asioita vaan heti pitää suu saada aukasta!!

Oli tuo yks ketju jossa puhuttiin raskauden keswkeyttämisestä. Kerroin siinä että olen tehnyt raskauden keskeytyksen 18 viikolla. Ja laitoin viellä että lapsi olisi ollu toivottu..
Heti piti jollain laittaa että miten kehtaan sanoa asian ääneen.

Tottakai kehtaan.. Eiköhän se kerro että vauvalla oli jokin, ku noin myöhään raskaus keskeytetään..

Muutenki täällä näkee niin paljon ihmisä jotka ei lue asioita loppuun vaan heti pitää päästä sanomaan!!

Lukekaa hyvät ihmiset! Kiitos hei
 
Niin.. Mietippä nyt ite. Miltä susta tuntuu. Oot ihan vasta tehnyt abortin ja sit alkaa ihmiset, että miten kehtaat sanoa että olet tehnyt sen. Heit alettiin syyttämään että olisin tehnyt sen tyhjään..
 
Palstalla on paljon onnettomia ihmisiä, joiden elämässä ei ole muuta valonpilkahdusta kuin pahan mielen levittäminen. Välillä voi sitten vähän yrittää kiillottaa omaa kruunua, haukkumalla muita. Ihan sama mitä sanot, pian on joku kertomassa että olet ihan paska tyyppi, vaikka aiheena olisi perunoiden keittäminen.

Surullista, että niin monella on niin paha olla :(
 
harmaa.
Joo...kyllä täällä tulee usein paha mieli, tai ainakin jotenkin etova olo, että onko ihmiset noin inhottavia oikeesti... mua itseäni ei lakkaa hämmästyttämästä se, miten tärkeetä voi joillekkin olla MITEN vieraiden ihmisten lapset on tehty. Että se on jotenkin hirveetä kun en etukäteen suunnitellut lastani, ja tekee musta huonon ihmisen ja äidin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Palstalla on paljon onnettomia ihmisiä, joiden elämässä ei ole muuta valonpilkahdusta kuin pahan mielen levittäminen. Välillä voi sitten vähän yrittää kiillottaa omaa kruunua, haukkumalla muita. Ihan sama mitä sanot, pian on joku kertomassa että olet ihan paska tyyppi, vaikka aiheena olisi perunoiden keittäminen.

Surullista, että niin monella on niin paha olla :(

Juuripa näin. :(
Ottaa vaan niin suunnattomasti päähän tälläiset ihmiset..
 
Mun mielestä pitää olla valmis ottamaan vastaan viesti kuin viesti, jos omia kokemuksiaan ja ajatuksiaan pitää julkisesti jakaa. Eli pitää varautua siihen, että kaikki lukijat ja kommentoijat ei olei ihan täyspäisiä... aina. :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Uimakanisteri:
Mun mielestä pitää olla valmis ottamaan vastaan viesti kuin viesti, jos omia kokemuksiaan ja ajatuksiaan pitää julkisesti jakaa. Eli pitää varautua siihen, että kaikki lukijat ja kommentoijat ei olei ihan täyspäisiä... aina. :hug:

Näinhän se kyllä on. Meitä on niin moneksi..
 
linda
Kyllä silti ihmisellä pitäisi itsellään olla joku sensuuri mitä näppäimistöltään suoltaa. Ihan seinähullut toki erikseen, mutta ei heitäkään joka netin palstalla eksy.
 

Yhteistyössä