Nyt kyllä iskee paniikki,ei tää vielä voi syntyä!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Oulussa:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaa idiootti:
Sinne synnärille voi mennä tuossakin että antaisivat supistuksia ehkäisevää lääkitystä. Tosin en tie antavatko enään noilla viikoilla.
Mun mielestä 34+0 viikkojen jälkeen ei yleensä estellä syntymistä :)
Multa estettiin ja viikkoja oli 35+2
Kotkassa eivät taida estellä, jos 34 on täynnä. Näin ainakin mulle sanottiin. Jännä ketju =)
 
Mulla poika syntynyt koksissa viikoilla 35+ ja yrittivät pariin kertaan estellä !!
Mutta kun siitä ei ollut mitään apua / hyötyä niin antoivat syntyä !
Ja meillä kanssa syntyi ihan norm. poika ei keskosen merkkejä !! Painoikin yli rajojen !

Onnea Matkaan Jälkikäteetn BV :hug:
 
Tekstasin aamulla BV:lle, ei ole vastannut, eli olisko sitten tosihommissa tai sitten ei vain jaksa vastata kaikille kyselijöille. :D Meninkin tänään synnärin ohi ja kuulin sieltä vauvanitkua, mietin että oisko BV:n vaavi. :D :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Tekstasin aamulla BV:lle, ei ole vastannut, eli olisko sitten tosihommissa tai sitten ei vain jaksa vastata kaikille kyselijöille. :D Meninkin tänään synnärin ohi ja kuulin sieltä vauvanitkua, mietin että oisko BV:n vaavi. :D :heart:
NO,tuut ilmoittelemaan sitten jos jotain kuuluu!!! :wave:
Tsempityksiä täältäkin!
 
Alkuperäinen kirjoittaja k a t a:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Tekstasin aamulla BV:lle, ei ole vastannut, eli olisko sitten tosihommissa tai sitten ei vain jaksa vastata kaikille kyselijöille. :D Meninkin tänään synnärin ohi ja kuulin sieltä vauvanitkua, mietin että oisko BV:n vaavi. :D :heart:
NO,tuut ilmoittelemaan sitten jos jotain kuuluu!!! :wave:
Tsempityksiä täältäkin!
Jos BV antaa luvan kertoa ja ellei joku muu ehdi ensin. :) Tuskin olen ainoa palstalainen, jolla BV:n numero. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Tekstasin aamulla BV:lle, ei ole vastannut, eli olisko sitten tosihommissa tai sitten ei vain jaksa vastata kaikille kyselijöille. :D Meninkin tänään synnärin ohi ja kuulin sieltä vauvanitkua, mietin että oisko BV:n vaavi. :D :heart:
:D oispa ihanaa kuulla ilosia vauvauutisia bv:ltä :D kerro terkkuja ko oot yhteyksissä että nyynäki hengessä mukana :D

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Tekstasin aamulla BV:lle, ei ole vastannut, eli olisko sitten tosihommissa tai sitten ei vain jaksa vastata kaikille kyselijöille. :D Meninkin tänään synnärin ohi ja kuulin sieltä vauvanitkua, mietin että oisko BV:n vaavi. :D :heart:
:D oispa ihanaa kuulla ilosia vauvauutisia bv:ltä :D kerro terkkuja ko oot yhteyksissä että nyynäki hengessä mukana :D
Multa kans terkkuja bv:lle.
 

Yhteistyössä