Nyt mä sen teen, jätän ehkäisyn pois miehen tietämättä

  • Viestiketjun aloittaja Vauvakuumeilijaa
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mies on itse sanonut, että hänellä on jonkinlainen vauvakuume! Opetelkaa lukemaan! Kyllä me ollaan asiasta puhuttu monesti, mutta kun mies ei ole varma asiasta.

Ja tuo yksi kirjoittaja näyttää olevan sitä mieltä, että lapsesta tulee vammainen. Huh huh taas.
JOS mies on sanonut vauvakuumeestansa, niin miksi jättää ehkäisy salaa pois? ja kerta ei ole varma asiasta, niin eikös asiasta voisi oikeasti PUHUA? jos meinaat lapsen miehen kanssa kasvattaa, niin heikoilla mennään, ku et osaa puhua edes vauvan teosta :/
 
vierailija
Veikkaa mitä tahdot. :D Mies ei ole mikään luuseri joka hylkäisi mut raskauden takia. Vai luuletko ettei yksikään pari ole enää yhdessä joille on sattunut vahinkoraskaus. :D
Ei toi ole vahinkoraskaus. Se nimenomaan ei ole vahinko vaan ihan laskelmoitua valehtelua. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei valehtelua siedä, joten jos miehesi ei ole luuseri kuten sanot, hän ei jatkossa tuollaista valehtelijaa katsele. Eikö sulle luottamus merkitse mitään?

Toivottavasti tämä on trolli, eikä noin tyhmiä ihmisiä kuin sinä oikeasti ole.
 
Ketjun aloittajaa
Ei toi ole vahinkoraskaus. Se nimenomaan ei ole vahinko vaan ihan laskelmoitua valehtelua. Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei valehtelua siedä, joten jos miehesi ei ole luuseri kuten sanot, hän ei jatkossa tuollaista valehtelijaa katsele. Eikö sulle luottamus merkitse mitään?

Toivottavasti tämä on trolli, eikä noin tyhmiä ihmisiä kuin sinä oikeasti ole.
Niin mistä mies tarkalleen ottaen tietää että olen jättänyt pillerit pois? Kerros nyt mulle. En ole pätkääkään tyhmä, sä ja moni muu sen sijaan olette kun ei osata lukea selvää suomen kieltä.

Mun mies ei ole mikään teidän miesten kaltainen luuseri kusipää joka jättää naisen heti jos tämä tulee raskaaksi. Mies kantaa vastuunsa omista lapsistaan kuten on kantanut kahdesta vanhemmasta lapsestaankin kun heidän äitinsä ei ollut kykeneväinen heitä hoitamaan.
 
vierailija
Niin mistä mies tarkalleen ottaen tietää että olen jättänyt pillerit pois? Kerros nyt mulle. En ole pätkääkään tyhmä, sä ja moni muu sen sijaan olette kun ei osata lukea selvää suomen kieltä.

Mun mies ei ole mikään teidän miesten kaltainen luuseri kusipää joka jättää naisen heti jos tämä tulee raskaaksi. Mies kantaa vastuunsa omista lapsistaan kuten on kantanut kahdesta vanhemmasta lapsestaankin kun heidän äitinsä ei ollut kykeneväinen heitä hoitamaan.
Sääli että sulla on hyvä mies, koska sä olet kusipää. Miten sulle on ihan vierasta, ettei suhteessa toiselle valehdella? No, tollasia lumppujahan valitettavasti maailmaan mahtuu.
 
oehh
Niin mistä mies tarkalleen ottaen tietää että olen jättänyt pillerit pois? Kerros nyt mulle. En ole pätkääkään tyhmä, sä ja moni muu sen sijaan olette kun ei osata lukea selvää suomen kieltä.

Mun mies ei ole mikään teidän miesten kaltainen luuseri kusipää joka jättää naisen heti jos tämä tulee raskaaksi. Mies kantaa vastuunsa omista lapsistaan kuten on kantanut kahdesta vanhemmasta lapsestaankin kun heidän äitinsä ei ollut kykeneväinen heitä hoitamaan.
Sovitaan sitten, että miehesi ei ole luuseri. Ei munkaan mies ole. Jokaista kolmesta muksustamme hän on hoitanut. Mutta ennenkaikkea hän on myös halunut jokaista lasta. Ehkäisy on jätetty pois yhteistuumin, eipä ole meikäläisen tarvinnut kikkailla ja valehdella.

Ehkä se luuseri oletkin sitten sinä? Sinulta on jo moneen otteseen kysytty: miksi et voi keskustella miehesi kanssa ehkäisyn poisjätöstä?
 
vierailijaaa
Kyllä mies sen usein arvaa että olet jättänyt ehkäisyn pois. On moni muukin nainen tehnyt tämän ja väittänyt että ehkäisy jotenkin ei toiminut. Miehestä tulee katkera koska hän todennäköisesti pohtii lopun elämänsä että valehtelitko sinä.Naiset oikeasti luulee että me ollaan täysiä idiootteja. Tehän olette jopa jutelleet tästä paljonkin. Ja yhtäkkiä sinä oletkin paksuna. Luuletko että hän ei tajua mitä tapahtui?
 
vierailija.
Jos mies ei ole ihan tyhmä, niin tajuaa varmasti vedätyksesi. Ei ole kovin todennäköistä, että vauvakuumeinen nainen poksahtaa yllättäen ehkäisystä huolimatta raskaaksi. Sen jälkeen luottamus menee suhteestanne. Onnea vain tulevaan 'rehellisyyteen' perustuvaan liittoonne, jonka ennustän jäävän lyhyeksi vauvan syntymän jälkeen. Ei tuon ikäinen mies enää jaksa vauvavuosia.
 
Tosiaan, jos miehellä on "aivan selvästi" vauvakuume, niin mikset voi suoraan ilmoittaa, että lopetat ehkäisyn?

Luin muuten juuri eräästä blogista (valitettavasti en millään muista mistä, jotta voisin sen tähän linkittää) miehen mielipiteitä isäksi tulemisesta. Mies totesi blogissa rakastavansa lastaan ja nauttivansa isyydestä, mutta kuulemma jos nainen olisi miehen tahtomatta raskautunut, niin se olisi pilannut häneltä isyyden, joka oman halun sijaan olisi rakentunut pakolle. Totesi, että olisi siinä tilanteessa jättänyt vaimonsakin, jos noin olisi tehnyt.

Mietipä itse, jos sinä olisit epävarma jostain asiasta, etkä pystyisi siihen vaikuttamaan ja sitten miehesi väkisin toteuttaa tämän asian, joka on hänen hallinnassaan.

Minusta on lapsellista ja julmaa tehdä tasa-arvoiselle kumppanille noin.
 
Viimeksi muokattu:
Ketjun aloittajaa
Voi miesreppanaa, kun on jo toista kerran vaimo, joka ei kykene vastulliseen perhe-elämään.
Ei hitto. :D Et voi olla oikeasti noin tyhmä! Miten tämä asia vaikuttaa muka siihen miten kasvatan lastani? Ei mun lapseni ole heitteillä tms. vaan ihan olen asiallisesti aina hoitanut lapseni aivan kuin kuka tahansa vastuullinen äiti.

Kyllä taas tyhmyys loistaa tässäkin ketjussa. Mua haukutte tyhmäksi jne. mutta ei teidän omassakaan järjessä kehumista kyllä ole. :D
 
vierailija
No se nyt vaan ei ole vastuullista perhe-elämää jättää ehkäisy SALAA pois. Vaikka miten hyvin hoitaisit lapsesi, niin se on todella vastuutonta. PAKOTAT miehesi isäksi.

Ainoa tyhmä tässä ketjussa olet kyllä sinä, koska aiot toimia noin.

Sano miehellesi, että jätät ehkäisyn pois, miten luulet miehesi toimivan siinä tilanteessa? Laittaa kortsun? Jos näin tekee, niin HÄN EI TAHDO lasta. Jos panee kuten ennenkin, tietää ettei sinulla ole ehkäisyä ja lapsi on ok.
 
pakolla omaishoitaja
Oletko ajatellut kysyä siltä lapselta haluaako vanhan isän ja äidin? Onko siitä kiva sitten parhaimmat vuotensa hoidella teitä? Mutta kun yhyy M I N Ä haluan lapsen, vtun itsekäs paskianen! :devil:
 
Ketjun aloittajaa
Oletko ajatellut kysyä siltä lapselta haluaako vanhan isän ja äidin? Onko siitä kiva sitten parhaimmat vuotensa hoidella teitä? Mutta kun yhyy M I N Ä haluan lapsen, vtun itsekäs paskianen! :devil:
:LOL: :ROFLMAO: Miten voi pakottaa toisen omaishoitajaksi? Oletko kuullut palvelukodeista yms.? Enkä mä ole vielä liian vanha tulemaan raskaaksi koska olen 35v. Haloo.

Itse olen aika paskiainen kun tuollaisia typeryyksiä keksit.
 
vierailija
:LOL: :ROFLMAO: Miten voi pakottaa toisen omaishoitajaksi? Oletko kuullut palvelukodeista yms.? Enkä mä ole vielä liian vanha tulemaan raskaaksi koska olen 35v. Haloo.

Itse olen aika paskiainen kun tuollaisia typeryyksiä keksit.
se, että ei ole liian vanha tulemaan raskaaksi, ei tarkoita sitä, että oma mies ei tiedä että jätät salaa ehkäisyn pois. onneksi me täällä mamma palstalla tiedetään :D kumma kun ei voi omalle miehelle asiasta kertoa, mutta tuntemattomille pitkin nettiä :eek:
toivon todellakin miehesi puolesta että olet trolli.
ja jos toteutat aikeesi ja lapsen saatte, en voi muuta toivoa kuin ONNEA..
miehesi on omat lapsensa hoitanut ja on hyvä mies, mutta tarvitko sinä just lasta, jotta saat miehesi pidettyä? koska jos sulla on vauvahaave, niin silloin puhutaan tulevan isän kanssa ETUKÄTEEN asiasta, eikä vaan näytetä, että hups, nyt tein raskaustestin ja olikin plussa.
kukatahansa mies tuosta suuttuisi.järki käteen.
 
Ketjun aloittajaa
se, että ei ole liian vanha tulemaan raskaaksi, ei tarkoita sitä, että oma mies ei tiedä että jätät salaa ehkäisyn pois. onneksi me täällä mamma palstalla tiedetään :D kumma kun ei voi omalle miehelle asiasta kertoa, mutta tuntemattomille pitkin nettiä :eek:
toivon todellakin miehesi puolesta että olet trolli.
ja jos toteutat aikeesi ja lapsen saatte, en voi muuta toivoa kuin ONNEA..
miehesi on omat lapsensa hoitanut ja on hyvä mies, mutta tarvitko sinä just lasta, jotta saat miehesi pidettyä? koska jos sulla on vauvahaave, niin silloin puhutaan tulevan isän kanssa ETUKÄTEEN asiasta, eikä vaan näytetä, että hups, nyt tein raskaustestin ja olikin plussa.
kukatahansa mies tuosta suuttuisi.järki käteen.
Siis mikä ihmeen luulo tuo on, että pitää saada lapsi sen takia, että saa miehen pidettyä? :eek: Voi haloo tollo!
 
Toi on loistava idea (y)

Teet ratkaisun miehen puolesta, koska jos ei jyrkästi kieltäydy tarkoittaa että ehdottomasti haluaa lapsen. Loistavaa että ajattelet 100% miehen tunteita etkä anna omien hormonihuurujesi vaikuttaa asiaan.

Teistä tulee niin onnellinen pikku perhe ja jos pikku jekkusi joskus paljastuu niin nauratte vaan makeasti yhdessä
 
Hmph
no ensinnäkin uskon että tämä juttu on trolli. Ei kukaan ole niin tyhmä että sivuuttaisi kaikki kommentit täällä ja hyökkäisi niitä vastaan sekä selittäisi samalla kuinka kaikki muut on tyhmiä. Tuollaista normipromoilua.
Myös se että läheisimmältä ihmiseltä salaisi ja valehtelisi noinkin isosta asian. Muita ystäviä tai kavereita joiden kanssa asiasta olisi voinut puhua ja läpikäydä vauvakuumetta ja tähän pisteeseen joutumista.

Keskustelu kykysi on suht provoilua tai negatiivista miksi ei kukaan usko että sinulla lapsia tuskin on ja käyttäytyminen usein korreloivaa. Paitsi jos täällä purat tällaisilla viesteillä pahaa oloasi ja oletkin toisenlainen ihminen mahdolliselle lapselle.

Oletettavasti olet lapseton ja yksinäinen, sekä tylsistynyt. Tämä keskustelu voi silti olla hyvä jonkun asiaa harkitsevan hyvä lukea ja nähdä mitä mieltä asiasta ollaan.
 
Oehh
Onneksesi olet nainen! Jos olisit mies, sulla olisikin jo se suurperhe aattele, emännällä olisi joka kerta ehkäisy pettänyt, kun olisit myöntänyt "jonkunlaisen" vauvakuumeen taikka hymyillyt toisten vauvoille
 
Onneksesi olet nainen! Jos olisit mies, sulla olisikin jo se suurperhe aattele, emännällä olisi joka kerta ehkäisy pettänyt, kun olisit myöntänyt "jonkunlaisen" vauvakuumeen taikka hymyillyt toisten vauvoille
Niinpä. Mun miehen myhäilyistä päätellen meillä ois sata lasta.
En ole lesta, mutta vähänkö ois hienoa mennä elvistelemään Suviseuroille kun olisi 2 linja-autollista muksuja mukana. :D
 

Yhteistyössä