Nyt mä sen vihdoin tein !!

"vieras"
Mä oon kans haaveillu, mutten todellakaan uskalla! Ei mitenkään järkevää pelkoa, vaan ihan sellaista kauhua vaan :) Ajattelin taas joku aika sit asiaa ja näin telkkarista Nykäsen Matin ohjelmassa aiheesta materiaalia ja taas iski paniikki, etten ikinä pystyis meneen. Onnea ja rohkeutta!
 
[QUOTE="vieras";26483783]Mä oon kans haaveillu, mutten todellakaan uskalla! Ei mitenkään järkevää pelkoa, vaan ihan sellaista kauhua vaan :) Ajattelin taas joku aika sit asiaa ja näin telkkarista Nykäsen Matin ohjelmassa aiheesta materiaalia ja taas iski paniikki, etten ikinä pystyis meneen. Onnea ja rohkeutta![/QUOTE]

Kiitos :) Ihmettelen itsekin, että vihdoin sain tuon varattua ja edelleen olen menossa. Kammoan kaikkia leikkauksia ja jo sairaalan haju saa mut voimaan pahoin. Silti olen nyt päättänyt hankkiutua eroon silmälaseista ja siitä ainaisesta vaikeudesta löytää sopivat ja hyvännäköiset kakkulat :)
 
tyydyn tähän
en tekis. kun ei ole edes taittovikaa, niin en haluaisi kokeilla onnistuvatko semmoisen tekemään, tai jotain muuta riesaa.

eihän nää läskilinssitkään paina edes mitään nykyisin.
 
kuulin sellasen asian
oon kuullut työkaverilta, vanhempi nainen, että kun menee silmien laserleikkaukseen, niin siinä leikkauksessa menettää samalla jonkin osan silmästä (en muista sitä osan nimeä) että mitään uusia silmäleikkauksia ei voida silmään tehdä. eli jos "oikeasti" tarvitsisi silmäleikkausta, esim. kaihin takia (ja kaihihan on aikas yleinen vaiva vanhemmalla iällä) ei voida leikata. eli en missään nimessä menisi laserleikkaukseen!
 
Ihan kohta mä alan katua koko operaatiota. Pian tulee kolme viikkoa leikkauksesta enkä mä vieläkään nää selkeästi. Kävin viikko sitten tarkastuksessa ja todettiin, että silmät on todella kuivat. Antibiootti, joka kuivattaa vielä lisää, loppui maanantaina. Ruikin silmätippoja vähän väliä, mutta aina vaan maailma on samea...ja joka päivä kauhee päänsärky :(
Nyt voi sitten joku tulla sanomaan, että mitäs menit :D
 

Yhteistyössä