Nyt mä sit olen ollut 20v työtön.

  • Viestiketjun aloittaja tyytyväinen
  • Ensimmäinen viesti
tapa se on tuokin
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:
En olis sinuna niin tyytyväinen jos olisin menossa eläkkeelle. Vai onko lisää perintöä tiedossa, ja ajoissa?
En ole mihinkään eläkkeelle menossa, toki perintöä aina tulee.
Toivot sitten vaan että perinnönjättäjät ei tee testamenttia, hummaa rahojaan tai mene uusiin naimisiin että sun osuus pienenee :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon ollut lomautettuna 1,5 vuotta. Siitä ajasta vuoden kurssilla ja nyt jo pää hajoo. Mä haluan töihin. Nostan hattua ap:lle. Mä en ole tyytyväinen elämääni. Tunnen syyllisyyttä että en ole töissä.
Toivottavasti saisit pian töitä :) Mutta näin me ihmiset ollaan erilaisia. Mä tykkään kyllä työstäni, se on itsenäistä, monipuolista, mielenkiintoista ja haastavaakin. Siitä huolimatta keksisin tunnissa ainakin 100 mielenkiintoista asiaa, joita voisin tehdä, mikäli ei tarvitsisi tehdä töitä. Ja jos mulle lakattaisiin maksamasta työstäni palkkaa, niin en mä näitä hommia tekisi enää hetkeäkään. Joten rahan takia mä töitä teen, en muusta syystä.

 
it-työläinen
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon ollut lomautettuna 1,5 vuotta. Siitä ajasta vuoden kurssilla ja nyt jo pää hajoo. Mä haluan töihin. Nostan hattua ap:lle. Mä en ole tyytyväinen elämääni. Tunnen syyllisyyttä että en ole töissä.
Toivottavasti saisit pian töitä :) Mutta näin me ihmiset ollaan erilaisia. Mä tykkään kyllä työstäni, se on itsenäistä, monipuolista, mielenkiintoista ja haastavaakin. Siitä huolimatta keksisin tunnissa ainakin 100 mielenkiintoista asiaa, joita voisin tehdä, mikäli ei tarvitsisi tehdä töitä. Ja jos mulle lakattaisiin maksamasta työstäni palkkaa, niin en mä näitä hommia tekisi enää hetkeäkään. Joten rahan takia mä töitä teen, en muusta syystä.
Sama täällä. Jos olisi pääomatuloja tarpeeksi, niin en kyllä töissä kävisi. Saman alan hommia kyllä tekisin mutta harrastuksena leppoisaan tahtin.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja it-työläinen:
Sama täällä. Jos olisi pääomatuloja tarpeeksi, niin en kyllä töissä kävisi. Saman alan hommia kyllä tekisin mutta harrastuksena leppoisaan tahtin.
Mäkin varmaan jatkaisin koodaamista, mutta juurikin vain harrastuksena enkä kokopäiväisesti.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon ollut lomautettuna 1,5 vuotta. Siitä ajasta vuoden kurssilla ja nyt jo pää hajoo. Mä haluan töihin. Nostan hattua ap:lle. Mä en ole tyytyväinen elämääni. Tunnen syyllisyyttä että en ole töissä.
Toivottavasti saisit pian töitä :) Mutta näin me ihmiset ollaan erilaisia. Mä tykkään kyllä työstäni, se on itsenäistä, monipuolista, mielenkiintoista ja haastavaakin. Siitä huolimatta keksisin tunnissa ainakin 100 mielenkiintoista asiaa, joita voisin tehdä, mikäli ei tarvitsisi tehdä töitä. Ja jos mulle lakattaisiin maksamasta työstäni palkkaa, niin en mä näitä hommia tekisi enää hetkeäkään. Joten rahan takia mä töitä teen, en muusta syystä.
Samat syyt täälläkin, ei ole ollut eikä varmaan tulekaan kutsumus minun kanssa samaan hissiin.

 
PsychoKiller
Onnea! Sinulla on mahdollisuus valita ja olet valinnut vapaaherran elämän. Olen kateellinen.

(Paitsi että itse tarvisin vähän enemmän rahaa kuitenkin. En nimittäin haluaisi etsiä miestä ruuan saamisen takia.)
 
tyytyväinen
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Onnea! Sinulla on mahdollisuus valita ja olet valinnut vapaaherran elämän. Olen kateellinen.

(Paitsi että itse tarvisin vähän enemmän rahaa kuitenkin. En nimittäin haluaisi etsiä miestä ruuan saamisen takia.)
Olisi mulla itselläni varaa ostaa ruuat, maksaa asuntolainaa yms.mutta kun mies haluaa ne puolestani maksaa niin tehköön niin,saanpa sitten enmmän omaa rahaa säästöön.

 
tiina
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Onnea! Sinulla on mahdollisuus valita ja olet valinnut vapaaherran elämän. Olen kateellinen.

(Paitsi että itse tarvisin vähän enemmän rahaa kuitenkin. En nimittäin haluaisi etsiä miestä ruuan saamisen takia.)
Olisi mulla itselläni varaa ostaa ruuat, maksaa asuntolainaa yms.mutta kun mies haluaa ne puolestani maksaa niin tehköön niin,saanpa sitten enmmän omaa rahaa säästöön.
vieläkö miehesi kyttää naapurin rouvaa? Entä oletko jo yhteydessä adoptioon antaasi lapseen, kun halusit eikun etpäs halunnutkaan ja sitten taas halusit jne. olla häneen yhteydessä. Joko miehesi hyväksyy yhteydenpitonne? Oletko vielä raskaana? Vai saitko keskenmenon? Vai teitkö abortin? ei enää muista kun tuo elämäsi on aika paljon käänteitä täynnä :LOL:
 
Joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Sähän sait myönteisen eläkepäätöksen mutta miehesi ei hyväksynyt sitä. Aika typerää, nyt oot sitten ilman säännöllisiä tuloja ja miehesi elätettävänä.
en ole saanut mitään eläkepäätöstä
No kyllä väitit saaneesi. Samoin jossain vaiheessa väitit että oot muuttanut kotoa pois yksiöön ja jättänyt lapsen miehellesi. Oot kyllä säälittävä juttujen sepittelijä tai sitten oot mielisairas!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tiina:
Alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen:
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Onnea! Sinulla on mahdollisuus valita ja olet valinnut vapaaherran elämän. Olen kateellinen.

(Paitsi että itse tarvisin vähän enemmän rahaa kuitenkin. En nimittäin haluaisi etsiä miestä ruuan saamisen takia.)
Olisi mulla itselläni varaa ostaa ruuat, maksaa asuntolainaa yms.mutta kun mies haluaa ne puolestani maksaa niin tehköön niin,saanpa sitten enmmän omaa rahaa säästöön.
vieläkö miehesi kyttää naapurin rouvaa? Entä oletko jo yhteydessä adoptioon antaasi lapseen, kun halusit eikun etpäs halunnutkaan ja sitten taas halusit jne. olla häneen yhteydessä. Joko miehesi hyväksyy yhteydenpitonne? Oletko vielä raskaana? Vai saitko keskenmenon? Vai teitkö abortin? ei enää muista kun tuo elämäsi on aika paljon käänteitä täynnä :LOL:
No mulla on ollut elämä missä on monenlaisia asioita tapahtunut.

 

Yhteistyössä