Nyt mammaa jänskättää, poika ekaa päivää ilman vaippaa tarhassa!:D

ölsudhflvkjhbsldkhfv
Minkäikäinen poika on?Mulla 2,5 vee ollu nyt 4 kk kuiva,aloitti päivähoidon 2 kk sitten.Ei oo monia pöksyjä tullut kotiin märkinä hoidosta.Hyvin se menee! :)
 
Poitsu on 2v 7kk:tta. Uskon kyllä että ihan hienosti menee:) Tarhan tätien kertoman mukaan hyvin harvoin on vaippaan pisu päässyt koska itsekkin on aika hyvin jo muistanut sanoa haluavansa vessaan, nytpä sitten ajateltiin kokeilla josko menisi päivät ilman vaippaa. Toki päikkäreille vielä mentäessä ja ulkoillessa vaippaa pidetään:) Hiljaa hyvä tulee:)
 
Ihanaa, Salama-kalsarit :D :heart:

Mulla ei ole mitään tietoa siitä, missä vaiheessa poika alkoi olla ilman vaippaa päiväkodissa. Eräänä kauniina kevätpäivänä hoitaja vaan hihkaisi että eivät ole laittaneet vaippaa enää uloskaan, eikä päikkäreille, joten vessan hyllystä voisi viedä loput vaipat kotiin kun ei niitä päiväkodissa enää tarvita. Olin ihan että häh :D. Poika oli 2 v 2 kk ja kyllä mä kotona olin vielä vaippaa pitänyt, tietty sälli oli vaipattakin joka päivä jonkin aikaa. Päiväkodissa käytiin niin tiiviisti potalla, että lapsi oppi sen rytmin ja pysyi siellä hyvin kuivana. Kotona vaippaa piti käyttää pidempään.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä