Nyt menee ihan hermo... En vain osaa päättää väriä :(

  • Viestiketjun aloittaja leipoo paniikkia
  • Ensimmäinen viesti
leipoo paniikkia
Ollaan jo varattu ne rattaat sieltä Lastentarvikkeesta, mutta kun en saa nyt päätettyä väriä :( Miten se voi olla näin hankalaa :/!!!

Malli on Emmaljungan Duo Edge ja esikoiselle tulee, toiveissa on saada lisääkin lapsia, eli pitäisi olla siinä mielessä ajaton väri...

Mies haluaa Platinan, minä Elkin tai Javan :D Auttakaas vähän nyt ja sanokaa mikä noista teidän mielestä on ajattomin ja nätein teidän mielestä :)?
 
leipoo paniikkia
Saankohan mä laitettua, kun en ole kirjautunut....

Mutta laitan tän Emmaljungan sivujen osoitteen ja kun valitsee rattaaksi tuon Emmaljunga Duo Edgen, niin sieltä alhaalta saa valittua niitä värejä. Ne tulee sitten isommiksi siihen kuvaruutuun, kun valitsee värin :)

http://www.emmaljunga.se/start.asp?lang=FI&country=UK
 
leipoo paniikkia
Nyt se meneekin siihen valikkoon, eli siitä vasemmalta, kun valitsee rattaan, niin se tulee isompana siihen etusivulle :) ja alhaalla lukee värit, niin siitä pääsee katsomaan värejä ;)
 
leipoo paniikkia
Alkuperäinen kirjoittaja nirppurotta laiskana:
Mun mielestä noi kaikki oli kivoja ja ajattomia värejä. Itellä ruskeakausi menossa, eli ite ottaisin sen Elk:in.
Mulla kanssa on ruskea ollut aina lemppariväri ja tykkään siitä tosi paljon :) Mutta mies vänkää, että sitä väriä näkee katukuvassa niiiiiin paljon, ettei halua sitten meillekin niitä rattaita :( Mua ei haittaa, vaikka monella olisikin samanlaiset rattaat :)
 

Yhteistyössä