nyt ne tuli, nyt ne tuli, verolaput jee jee :D

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Miehelle tuli palautuksia 550?, mutta siinä ei oo vielä matkalaskuja mukana. Mä oon aiempina vuosina tottunut isoihin palautuksiin ja siksi pienoinen pettymys kun tänä vuonna tuli vaan 945?. Ei oo enää mitään vähennyksiä niin nuo palautuksetkin on tietty pienemmät...

Mutta nyt sai lopettaa jännittämästä ja olla taas iloinen palautuksista :D
 
Pitikö tänne tulla taas rikkauksillaan ylpeilemään |O :xmas:

*katkerana kun meille ne veropäätökset tulee varmaan vasta loppusyksystä, ainakin viime vuonna meni sinne saakka johtuen yrityksestä perheessä*
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Pitikö tänne tulla taas rikkauksillaan ylpeilemään |O :xmas:

*katkerana kun meille ne veropäätökset tulee varmaan vasta loppusyksystä, ainakin viime vuonna meni sinne saakka johtuen yrityksestä perheessä*
Juu, tosi ylpeä ja tosi rikas :LOL: :LOL: . Muistan vielä nuo ajat kun todella joutui loppuvuoteen odottelemaan tietoja :kieh: . Ja mieskään ei ollut mitenkään iloinen kun "yrittäjän puolisona" joutui täyttämään itse verolappunsa ja vielä odottelemaan tuloksia pitkään ja hartaasti...
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja lh-opiskelija:
Sullahan alkaa viikko hienosti; ensin se sok.rasitus ja nyt nuo palautukset :) *kade*
Meille ei ole vielä lappusia tullut :(
Juu ei uskois että tänään on maanantai :D . Kyllä ne laput sullekin tulee, jostain aloituksesta luin että ei-yrittäjille tulee tän kuun loppuun mennessä. Tsemppiä =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meillekin tulee reilu 900? yhteensä, mies kyllä laittaa matkakulut vielä meneen...
Muuten, avasitko miehen kuoren ite :whistle: soo soo :D
Niimutku |O |O . Pakko mun oli nähdä miten sen käy. Auttaako yhtään että heti soitin miehelle ja kerroin mitä se saa? Ku varmaan se olis pyytänyt ite mun sitten avaamaan sen kuoren :saint: :saint:
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Mikä sokerirasitus? Saitko siitä tuloksen tänään?
Juu tulokset tuli tänään ja ne oli aivan loistavat. Neuvolan täti kertoi että monella hoikallakaan ei oo niin hyvät arvot kuin mulla :D . Ja verenpaine ja hemoglobiini oli myös hyvät, eli mamma voi vallan mainiosti =)
 
Kippuravarvas
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Meillekin tulee reilu 900? yhteensä, mies kyllä laittaa matkakulut vielä meneen...
Muuten, avasitko miehen kuoren ite :whistle: soo soo :D
Niimutku |O |O . Pakko mun oli nähdä miten sen käy. Auttaako yhtään että heti soitin miehelle ja kerroin mitä se saa? Ku varmaan se olis pyytänyt ite mun sitten avaamaan sen kuoren :saint: :saint:
Tän kerran :D
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja cingcing:
Mä olen aina joutunu maksamaan takasin.. onneks vaan 15 euroa ens jouluna..
no toi on vielä sen verran pieni että sen kestää. Sitä paitsi täällähän just joku kerta kritisoitiin isoja palautuksia kun se on ilmaista lainaa valtiolle. Eli jos menee noin lähelle nollia nuo mätkyt/palautukset, niin se taitaa olla ihan hyvin.

Mä vaan itse tykkään maksaa liian isoa prosenttia, teen niin ihan tahallani joka vuosi =)
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja satu83:
Meille tulee yhteensä 3043? :D
Onnea :flower:

meillä on myös ollut noin aiempina vuosina. Toissa vuonna taisin saada yksin lähes 3000? palautuksia kun oli niin paljon vähennyksiä (tulonhankkimiskuluja). Mutta mä olen kyllä sitä mieltä että minkä kokoinen palautus tuntuu aina hyvältä =)
 

Yhteistyössä