Nyt on lahja hoitotädille hommattu!

  • Viestiketjun aloittaja aloittajaaa
  • Ensimmäinen viesti
"Pph"
Kynttilät ja suklaa on mieluisia mulle. Olen saanut myös lintulaudan, jouluisia koristeita, kukkia, Muumimukeja, itsetehdyt lapaset jne. Kaikkea ei jaksa muistaa mutta aina olen ollut iloinen lahjoista. :)
 
"ope"
Pienet muumipyyhkeet annettiin yhtenä vuonna, joulukahvia, teetä jne.
Itse olen opettaja ja tykkään eniten just niistä kulutettavista lahjoista. Koriste-esineet, joilla ei ole mitään käyttötarkoitusta on sitten niitä inhokkeja.
 
"Minnie"
Viime vuonna tyttö antoi hoitotädeille pienet mariskoolit mis oli karkkia sisällä ja ne oli kääräisty kauniisti sellofaaniin. Itse ainakin olisin tykännyt sellaisista =)
 
hmjoo
Mun lapset antoi hoitotädeille milloin mitäkin, kunnes näin yhden hoitotädin kirpparilla myymässä kaikkea sitä, mitä lapsilta oli saatu. Sitten mä siirryin ostamaan karkkia tai kukkia.
 
no oho
[QUOTE="Minnie";22504433]Viime vuonna tyttö antoi hoitotädeille pienet mariskoolit mis oli karkkia sisällä ja ne oli kääräisty kauniisti sellofaaniin. Itse ainakin olisin tykännyt sellaisista =)[/QUOTE]

Aikasta hintavat lahjat ootte antanu. Eiks noi pienetki Mariskoolit maksa jonkin verran?
 
"Vieras"
Viime vuonna annoimme suklaata, tänä vuonna pph saa tallilyhdyn, jonka sisällä kynttilä ja suklaata. Luulin keksineeni uuden jutun, kunnes näin vastaavan systeemin Bauhausin mainoksessa...
 
"vieras"
[QUOTE="pph";22505843]Mulle kelpais tollanen tallilyhty.En juo teetä,enkä syö suklaata...Lyhdylle löytys kyllä käyttöä.Pitäs nyt keksii hoitolapsille pienet lahjat,vinkkejä?[/QUOTE]

Mun muksut sai yhtenä vuonna pph:lta sellaiset pikkukirjat (Muumi kirjoja) koko jotain 5x5cm, niitä on luettu ahkerasti =)
Ja seuraavana molemmat saivat samalta tädiltä piparimuotit (eläinaiheiset)
 
"pph"
Saan joka vuosi lähes kaikilta hoitolapsiltani lahjaksi lyhdyn tai jonkinmoisen kynttilänjalan. Niitä onkin sitten kertynyt aika paljon ja vievät paljon säilytystilaa. Kauniita ovat kyllä ja olen kyllä lyhtyihmisiä, mutta pelkkä kynttilä olisi parempi niin sen voi poltaa pois. Teeajatus olisi myös hyvä! Jotain kuluvaa itse toivoisin. Monen vuoden ajalta kun kaiken säästät niin kieltämättä kirpparikin käy mielessä, mutta ei millään pahalla. Itse laitan yleensä lapsille kutomani villasukat ja lapaset johonkin kivaan rasiaan laitettuna.
 
makunsa kullakin
[QUOTE="Minnie";22504433]Viime vuonna tyttö antoi hoitotädeille pienet mariskoolit mis oli karkkia sisällä ja ne oli kääräisty kauniisti sellofaaniin. Itse ainakin olisin tykännyt sellaisista =)[/QUOTE]

mä en tiedä mitään kammottavampaa kuin mariskoolit...
 
"vieras"
En tiedä mitä laittaisin, kun on noita lahjottavia kertynyt. Isommalla pojalla on ope+2 avustajaa ja toimintaterapeutti, pienemmällä pojalla 2 kerhotätiä. Pitäs ostaa kauhee määrä lahjoja, jos kaikille jotain meinaa.
 

Yhteistyössä