Nyt on pakko kehua...

Meidän tyttö :heart: sai koulusta välitodistuksensa ja se oli täysi kymppi :D Siitä parempaa todistustusta ei enää olisi voinnut olla =) Matiikan kokeestakin se oli saanut täydet pisteet :D Täällä on yks ylpee äiti nyt =) <br><br>
 
Onnittelut ylpeälle äidille!

Täällä myös toinen ylpeä äiti hehkuttelee...
Vanhempainvartissa opettaja kehui maasta taivaaseen tyttären. Kaikkiin rastitettaviin kohtiin tuli erinomainen ja kehut vielä päälle käytöksestä. Ei ole koskaan kiusannut ketään ja on aina avulias. Kuulemma luokan paras kaikessa, niin tehtävissä kuin sosiaalisestikin. Vieläpä opettaja sanoi, että tuollaisen lapsenlapsen kun saisi. Ihan siinä äiti punasteli kehujen ryöpyssä. :ashamed:

Myös pojan opettaja kyynelehtien kertoi kuinka ihanaksi poikani on viimevuodesta muuttunut. Reipastunut ja muuttunut nauravaiseksi. Myös poika ottaa kokeista erinomaisia ja on kuulemma suosittu kaveri, vaikka ei sitä itse ymmärräkkään.

Ylpeänähän sitä äitinä kuuntelee kun lapsista ei ole mitään huonoa sanottavaa, mutta toivon että lapset oppivat kuitenkin ottamaan opettajalta vastaan kritiikkiä eivätkä oleta että kaikessa täytyy olla tulevaisuudessakin paras. Mutta tyytyväinen olen, kun lapset ymmärtävät että kukaan ei ole huonompi ihmisenä vaikka ei samanlaista koulumenestystä olekaan kuin heillä.
 
murkkujen äiti
Ottakaa kaikki irti nyt kun menee noin loistavasti.

Minulla on kaksi poikaa, joilla ala-aste sujui kuin tanssi. Ja esikoisella vielä puolet yläasteestakin. Sitten alkoi alamäki. Tuli ahdistus ja koulu alkoi mennä alaspäin kuin lehmänhäntä. Päättötodistuksen ka oli 7.1...
Jatkopaikkaa ei löytynyt. Kympille ei suostunut menemään. Pikkuveljensä yläaste alkoi urkeasti, kokeet menevät kyllä hyvin, mutta muu oleminen on ollut takkuamista. Tämä vuosi on lasten koulujen osalta ollut yhtä isoa painajaista!

Mutta, tiedän, että heillä on kapsiteettia ja kykyjä, kunhan tämä murkkuvaihe saadaan kunnialla ohitse.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.11.2006 klo 08:58 murkkujen äiti kirjoitti:
Ottakaa kaikki irti nyt kun menee noin loistavasti.

Minulla on kaksi poikaa, joilla ala-aste sujui kuin tanssi. Ja esikoisella vielä puolet yläasteestakin. Sitten alkoi alamäki. Tuli ahdistus ja koulu alkoi mennä alaspäin kuin lehmänhäntä. Päättötodistuksen ka oli 7.1...
Jatkopaikkaa ei löytynyt. Kympille ei suostunut menemään. Pikkuveljensä yläaste alkoi urkeasti, kokeet menevät kyllä hyvin, mutta muu oleminen on ollut takkuamista. Tämä vuosi on lasten koulujen osalta ollut yhtä isoa painajaista!

Mutta, tiedän, että heillä on kapsiteettia ja kykyjä, kunhan tämä murkkuvaihe saadaan kunnialla ohitse.

Tämä on juuri se murhe mikä väistämättä tulee mieleen...
Itselläni meni juuri näin ja tytär varmaan tulevaisuudessa käyttäytyy samalla tavalla, mutta poika on sen luontoinen että yläastekin menee varmasti ainakin kohtalaisen hyvin, niin kuin isällään joskus.
 
Onnea ylpeälle äidille ja muillekkin iso :hug:

Mun on kanssa pakko hehkuttaa! Meidän ekaluokkalaisella on ollu ongelmia koulussa, varsinkin äidinkieli tuottaa päänvaivaa lukihäiriön takia. Mutta poika toi perjantaina matematiikan kokeen kotiin ja siinähän oli täydet pisteet! Ei vois enää ylpeempi olla :heart:
 

Yhteistyössä