Nyt on pakko purkaa....

jep u2 mennään katsomaan kun meni tuo suomen keikka ohi, vähän niinkuin mieheni vuoksi.
Hän sitten järjesti hyvitykseksi tällaisen että päästään katsomaan tuo 360 kiertueen toiseksi viimeinen keikka.... jännittää jo nyt! ikinä en ole ollut missään.... NYKIIN! iiiikkk.:)
 
jep u2 mennään katsomaan kun meni tuo suomen keikka ohi, vähän niinkuin mieheni vuoksi.
Hän sitten järjesti hyvitykseksi tällaisen että päästään katsomaan tuo 360 kiertueen toiseksi viimeinen keikka.... jännittää jo nyt! ikinä en ole ollut missään.... NYKIIN! iiiikkk.:)
Voi sinne vois vaikka kuolla, tämmönen maalaistonttu ko sinne joutu niin huimas jo lentokentällä. Saati ko Manhattanille päästiin niin sitä aivotoiminta pysähty, ei vaan pystyny käsittelemään sitä kaikkea mitä oli ympärillä. Mut ehottomasti käymisen arvonen paikka, nauttikaa olosta ja hyvät kengät matkaan! :D
 
oisko teillä mitään vinkkejä. me ei esim olla vielä varattu hotellia kun koitetaan katsoa mikä on hyvä ja suht edullinen. Omalla bathroomilla! ja että missa kannattaisi käydä shoppaamassa? Midtowniin kuitenkin koitetaan päästä asumaan viikoksi.
Ja juu, tiedän että mulla on mies paikallaan.... hienosti paikkaa mokansa, me ei olla oltu lomalla kahdestaan tukholmaa pidemmällä ikinä, vuosia yhdessä kuitenkin 16
 
oisko teillä mitään vinkkejä. me ei esim olla vielä varattu hotellia kun koitetaan katsoa mikä on hyvä ja suht edullinen. Omalla bathroomilla! ja että missa kannattaisi käydä shoppaamassa? Midtowniin kuitenkin koitetaan päästä asumaan viikoksi.
Ja juu, tiedän että mulla on mies paikallaan.... hienosti paikkaa mokansa, me ei olla oltu lomalla kahdestaan tukholmaa pidemmällä ikinä, vuosia yhdessä kuitenkin 16
Mulle ainaki sanottiin että jos haluaa hyvän hotellin niin kannattaa ajoissa olla liikkeellä. Mie, minun sisko ja veljen vaimoki saatiin peruutuspaikka. Sulla on varmaan samanmoinen aarre siellä mitä mulla :D Vaikkei se amerikkaan minun kans lähtenykkän mut hemmetti jos se vie minut vielä joskus U2-keikalle nii annan koko sieluni sille!
 
Aarteista kannattaa pitää kiinni. Mä juuri ihmettelin että miten voi vain rakkaus kasvaa kun vuosia yhdessä tulee enemmän?? :heart: teille!!
Missä hotellissa olitte? meillä on reissu vasta ensi heinäkuussa joten toivottavasti ehditään varata omamme.
 
kyllä mä tahdon infoa ihan kaikilta Nykin kävijöiltä. kiitos sulle versatile. kauanko te olitte siellä ja mitä kuului teidän hotelliin? oma kylppäri ja aamiainen ehkä?
Oltiin viikko siellä ja kuukaus kaiken kaikkiaan USA:ssa. Aamiaista meillä ei ollut, mutta me ei miehen kanssa syödä sellasta kotonakaan. USA:ssa on myös aika erilainen ravintolakulttuuri ja siellä on helppo löytää ravintoloita joilla on oma aamiasmenu. Meillä oli oma kylppäri. Huone ei ollut iso, mutta hyvin sinne mahtui 2 matkalaukkua auki. Kun etsimme hotellia ja luimme eri hotellien arvosteluja yleiseksi mielikuvaksi jäi että hotellihuoneet aika pienia yleisesti koko kaupungisssa, mutta niillä tonttihinnoilla sen ymmärtää. New Yorkissa on todella hyvät metroyhteydet, jotka kulkevat läpi yön. Ostimme viikon loput, jotka maksovat muistaakseni n. parikymppiä. Tultiin vasta viikko sitten pois, mutta mies maksoi ja sen vuoksi en niin tarkkaa muista. :)
 
Yöllä ne metrot menee vähän erilailla kuin päivällä, mutta siitä on neuvottu kylteillä siellä laiturien luona. Monet haukkuu NYkiläisiä töykeiksi, mutta meiltä tuli ainakin monet kysymään että tarvitsemmeko apua kun tutkimme metrokarttaa. Muutenkin jäi positiivinen kuva ihmisistä. Menen nyt nukkumaan, mutta jos tulee jotain mieleen niin kysy yksärillä ja voin yrittää vastailla. :)
 

Yhteistyössä