nyt on taidettu kinuskikissa.fi sivut ns. varastaa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija äiti
  • Ensimmäinen viesti
"majmaj"
HEI!

Katsoin ton blogin pitäjän osoitetta ja näyttää olevan ammattikoulun osoite. Olen opiskellut ko. koulussa ja silloin meillä oli kurssi jossa piti tehdä itse nettisivut. Kuvia ei saanut kopioida tai ainakin olisi pitänyt kuvan ottaja mainita. Silloin kurssilla nettisivu piti julkaista ja opettaja kävi arvioimassa sen saatuaan linkin sivuille.

Eli olisikohan kyseessä nyt sellainen kurssi ja sivut häviävät hetken päästä netistä kun opettaja on antanut kurssiarvosanan... Näyttäisi tuolla olevan tuo kysely/gallup joka meillä piti myös sivuilla olla silloin kun koulussa olin.

Siihen en otakaan sitten kantaa, että onko tyttö tehnyt nyt vähän typerästi :whistle:
 
"majmaj"
No en kyl kehtais julkaista kun tietää että netin hakukonet löytävät vaikka mitä.
Niin no jospa 16-vuotias ei ole tuota asiaa ajatellut, on vain halunnut päästä kurssista helpolla.

Ajattelisi kyllä, että opettaja puuttuu tuohon kuvien luvatta kopioimiseen. Älkää nyt kuitenkaan kaikki mammat käykö nuoren kimppuun =)

Toki en tiedä onko sellaisesta kurssista kysymys, mutta näyttäis vähän siltä...
 
kk ON PARAS
Säälittävä yritys: sivut on tooooosi rumat. siis tämän Sallamaarian; eli tästä nähdään miten säälittävää on yrittää tehdä kopio hyvin onnistuneista leipuri sivuista!
 
"Sallamaaria"
Kyseessä on juurikin kyseinen kurssi ja sivu on vain harjoitustarkoituksella tehty ja poistetaan pian kun arvosana on annettu.. Opettajakin on tietoinen mistä kuvat ja reseptit ovat ja että ne on luvalla otettu. Olen kyllä kysynyt kinuskikissalta luvan ja saanutkin sen. Unohdin vain kiireeessä mainita asian mutta korjasin sen heti huomattuani. Ja jos yrittäisin varastaa tai muuta vastaavaa niin en varmasti olisi laittanut omia tietojani sivulle.

Toivottavasti tämä selventää asioita ja oma mokahan se tietysti oli kun unohdin mainita asian.

Minulla on hyvä syy epäillä keskutelun aloittaja yhdeksi kaverikseni joka hiljattain vihastui minulle.. Eiköhän tälläisestä asiasta ole nostettu nyt vähän turhan iso hulabaloo...
Ihminenhän minäkin vain olen.
 
---
[QUOTE="Sallamaaria";22703693] Opettajakin on tietoinen mistä kuvat ja reseptit ovat ja että ne on luvalla otettu. Olen kyllä kysynyt kinuskikissalta luvan ja saanutkin sen. [/QUOTE]

Mä kans ihmettelin tätä haloota kun eihän me voida tietää onko sulla Kinuskikissan lupa.
 
"vieras"
Selvyyskin siellä sivuilla on..
"Ja kyllä reseptit löytyvät Kinuskikissan sivuilta ( http://www.kinuskikissa.fi/ ) ja olen kysynyt häneltä luvan. Tämä on vain koulun harjoitus sivu."
 
"vieras"
Ja kyllä reseptit löytyvät Kinuskikissan sivuilta ( http://www.kinuskikissa.fi/ ) ja olen kysynyt häneltä luvan. Tämä on vain koulun harjoitus sivu.

joten missä vika?
 
[QUOTE="Sallamaaria";22703693]Kyseessä on juurikin kyseinen kurssi ja sivu on vain harjoitustarkoituksella tehty ja poistetaan pian kun arvosana on annettu.. Opettajakin on tietoinen mistä kuvat ja reseptit ovat ja että ne on luvalla otettu. Olen kyllä kysynyt kinuskikissalta luvan ja saanutkin sen. Unohdin vain kiireeessä mainita asian mutta korjasin sen heti huomattuani. Ja jos yrittäisin varastaa tai muuta vastaavaa niin en varmasti olisi laittanut omia tietojani sivulle.

Toivottavasti tämä selventää asioita ja oma mokahan se tietysti oli kun unohdin mainita asian.

Minulla on hyvä syy epäillä keskutelun aloittaja yhdeksi kaverikseni joka hiljattain vihastui minulle.. Eiköhän tälläisestä asiasta ole nostettu nyt vähän turhan iso hulabaloo...
Ihminenhän minäkin vain olen.[/QUOTE]

kiva kun selvensit meille tolloille asiaa :) onneksi ei koskaan tuomita ketään suorilta käsiltä..
tsemppii opiskeluun.
 

Yhteistyössä