Nyt on tatska valmis!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako kysyä miksi te jotka tykkäätte synkästä, tykkäätte siitä? Minusta ne kuvat, musiikki, pukeutuminen, kaikki on NIIIIN synkkää että tulee tylsä olo pelkästä katselemisesta. Missä on romantiikka ja elämänilo?
Romantiikkaa ja elämäniloa on omassa elämässä yllin kyllin.
Minusta tietynlaiset synkät kuvat, leffat ja vaatteet ovat kauniita. Oon visuaalinen ihminen ja tuo tyyli vaan sattuu miellyttämään silmää. Se liittyy fantasiaan ja satuihin enemmän kuin omaan oikeaan elämään.
Mä en taas ymmärrä iskelmän synkisteleviä kuvia. Enkä ollenkaan tajua romanttisia draamoja tai tosielämään perustuvia surkukertomuksia. Ne vaan ahdistaa :| Mutta ei se minusta tarkota että iskelmän kuuntelijat tai Haydenin kirjojen lukijat olisivat jotenkin erikoisen synkeitä tyyppejä.
Mutta eivätkö ne synkät asiat kerro jotain sielustasi? Onhan ihan tutkittua, että positiivisesti ajattelevat ihmiset valitsevat elämänmyönteisiä ja värikkäitä asioita elämäänsä. Itsekään en ymmärrä synkisteleviä iskelmiä enkä romanttisia draamoja, ja Haydenin kirjoja jos haluaa lukea, kaipaa elämäänsä jotain pientä synkkää, mitä oma elämä ei ole vielä antanut. Niin.. ehkä vastaus onkin siinä? Te synkästä pitävät ette ehkä ole kokeneet elämässänne mitään niin kovin synkkää? Ehkä itse taas elämän synkemmän puolen kokeneena en voi ymmärtää miten joku tuntee vetoa johonkin ikävään tai ahdistavaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Mulla tuli enemmän mieleen merihevonen joka on uudistunut,rajumpi versio :LOL: :LOL:

Aika hauskoja nää mustetahratestit :LOL:
Muuten, just ennen mun aikaa galleriaan tuli tyttö, joka halusi mustetahratatuoinnin :D Ainoo vaan että sen piti muistuttaa tiettyä juttua ja siitä piti löytyä toinen juttu, joten ihan vapaasti tehty tahra ei tullut kysymykseen... Aika hauska idea :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Mulla tuli enemmän mieleen merihevonen joka on uudistunut,rajumpi versio :LOL: :LOL:

Aika hauskoja nää mustetahratestit :LOL:
Muuten, just ennen mun aikaa galleriaan tuli tyttö, joka halusi mustetahratatuoinnin :D Ainoo vaan että sen piti muistuttaa tiettyä juttua ja siitä piti löytyä toinen juttu, joten ihan vapaasti tehty tahra ei tullut kysymykseen... Aika hauska idea :D
Siistin näkönen oli sun tatuointi ja luultavammin sopii kantajalleen kun nenä päähän.

Huvittavaa on mun mielestä se,kuinka monella eri tavalla ihmiset näkee yhden ja saman kuvan.Niin ku ketjusta ilmi tulee.''Paljoko muuten makso,näytti aika isolta??
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mutta eivätkö ne synkät asiat kerro jotain sielustasi? Onhan ihan tutkittua, että positiivisesti ajattelevat ihmiset valitsevat elämänmyönteisiä ja värikkäitä asioita elämäänsä. Itsekään en ymmärrä synkisteleviä iskelmiä enkä romanttisia draamoja, ja Haydenin kirjoja jos haluaa lukea, kaipaa elämäänsä jotain pientä synkkää, mitä oma elämä ei ole vielä antanut. Niin.. ehkä vastaus onkin siinä? Te synkästä pitävät ette ehkä ole kokeneet elämässänne mitään niin kovin synkkää? Ehkä itse taas elämän synkemmän puolen kokeneena en voi ymmärtää miten joku tuntee vetoa johonkin ikävään tai ahdistavaan.
Mä olen kyllä kokenut synkkää ja ikävää, vaikkei mun elämäni yleiskuvallisesti ole sitä ollutkaan. Ehkä mä en siksi tykkää "tosielämän synkkyydestä" vaan etsin sitä tarujen puolelta :|
Toisaalta mä olen ollu pienesti "synkistelijä" jo muksusta asti...
Värikkyyttäkin mun elämästäni löytyy, ja positiivinen mä olen välillä rasittavuuteen asti. En tiedä sitten, mä olen aina tykännyt ääripäistä... Kun halusin koiran, sen piti olla joko chihuahua tai irlannin susikoira. Kun värjään tukkani, sen pitää olla joko ultrablondi tai musta. Kun ostan karkkia, ostan joko väkeviä salmiakkeja tai vaahtokarkkeja :whistle:
 

Yhteistyössä