nyt pelottaa:O

no, on se silti aika pelottava ja myös iso yllätys mulle, koska mulla ei edes päässä ollut että menisin sinne tai halusin, yhtäkkiä vaan pam tuli että mua kutsuttiin, kehuivat palkan ja mä sanoin vaan kyllä, mut oikeasti mua pelottaa aivan hirveästi
 
"milli"
Joo, toki voi stripparina olla, en sitä ole väittänytkään :)
Kunhan vain aloin pohtia, että kuinka yleistä se on...
Ja ei, en ole noita juttuja pipo kireellä tuomitsemassa, varmaan itsekin olisin mukana, jos kroppa ja taidot riittäis.

Joten tsemppiä Savanna :)
 
tuskin lavalla olo tulee paremmaksi, ehkä pahemmaksi:D, mä muistan kaikki ne yökerhot missä tanssinut, mikä valtava jännitys se oli, mä kokoajan pomolta drinkkeja pyysin että pystyisin, mulle on rankka jos on uus tuntematon paikkaa ja paljon ihmisiä, clubeilla ei pelottaa yhtään, mut jossain aika paljon
 
---
tuskin lavalla olo tulee paremmaksi, ehkä pahemmaksi:D, mä muistan kaikki ne yökerhot missä tanssinut, mikä valtava jännitys se oli, mä kokoajan pomolta drinkkeja pyysin että pystyisin, mulle on rankka jos on uus tuntematon paikkaa ja paljon ihmisiä, clubeilla ei pelottaa yhtään, mut jossain aika paljon
Ei pahalla mutta onko tuo oikeasti sen arvoista? Jos tarvitsee drinkkejä, että pystyy esiintymään.
 
mies ihan tyhmä, tuli ja haukkui mua ahaha, mihin sä meet, mihin meet näyttämään itseä:(, meet nolottaa itseäsi, se sanoi mulle että mihin sä oikein itseä meet näyttämään kun et ole mikään sellainen ihanaa kun ne muut. Vitsi meni päähään ja jos hän on oikeasti noin sika, niin voi se jäädä yksin, toi oli kiva kuulla hänestä, jos sellaista se oikeasti musta ajatteli ennenkin, tämä asia en kyllä jäädä niin. Jooko se on taas mustasukkainen tai sitten ihan tosissaan oli
 
mies ihan tyhmä, tuli ja haukkui mua ahaha, mihin sä meet, mihin meet näyttämään itseä:(, meet nolottaa itseäsi, se sanoi mulle että mihin sä oikein itseä meet näyttämään kun et ole mikään sellainen ihanaa kun ne muut. Vitsi meni päähään ja jos hän on oikeasti noin sika, niin voi se jäädä yksin, toi oli kiva kuulla hänestä, jos sellaista se oikeasti musta ajatteli ennenkin, tämä asia en kyllä jäädä niin. Jooko se on taas mustasukkainen tai sitten ihan tosissaan oli
niin tuo taitaa olla..
 
ei
mies ihan tyhmä, tuli ja haukkui mua ahaha, mihin sä meet, mihin meet näyttämään itseä:(, meet nolottaa itseäsi, se sanoi mulle että mihin sä oikein itseä meet näyttämään kun et ole mikään sellainen ihanaa kun ne muut. Vitsi meni päähään ja jos hän on oikeasti noin sika, niin voi se jäädä yksin, toi oli kiva kuulla hänestä, jos sellaista se oikeasti musta ajatteli ennenkin, tämä asia en kyllä jäädä niin. Jooko se on taas mustasukkainen tai sitten ihan tosissaan oli
Todella törkeää mieheltäsi sanoa, että muut stripparit muka olisivat sinua kauniinmpia. Mistä hän sen tietää? Käykö hän katsomasa strippareita selkäsi takana? Ole Savanna nyt kovana vain.
 

Yhteistyössä