Nyt pitäkää peukkuja jookos, autojuttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Voi että kun en nyt ole töissä, meillä oli joku vastaava tapaus pari vuotta sitten, asiakas haki uuden akun, parin viikon päästä tuli valittamaan ettei pidä virtaa, sai takuuseen ja uuden akun joka taaskaan ei kestänyt kuin sen pari viikkoa. Selitys oli joku ihan kummallinen virranpurkujuttu kun asiaa sitten tutkittiin.

Yritän muistaa kysyä maanantaina jos pojat muistais mikä siinä oli, tais silloinkin olla volvo kyseessä.
kas kummaa :D :D B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Voi että kun en nyt ole töissä, meillä oli joku vastaava tapaus pari vuotta sitten, asiakas haki uuden akun, parin viikon päästä tuli valittamaan ettei pidä virtaa, sai takuuseen ja uuden akun joka taaskaan ei kestänyt kuin sen pari viikkoa. Selitys oli joku ihan kummallinen virranpurkujuttu kun asiaa sitten tutkittiin.

Yritän muistaa kysyä maanantaina jos pojat muistais mikä siinä oli, tais silloinkin olla volvo kyseessä.
kas kummaa :D :D B)
Älä nyt, mulla on ollut monta volvoa ja kaikki ovat olleet luotettavia menopelejä. Nyt mulla on s60 ja on hyvä auto, ainut mitä moitin että se on edelliseen, 850 farkkuun, verrattuna ahdas.

Kun tuo menee vaihtoon on vaihtoehtoina vain toinen volvo tai sitten saab, mitään riisikuppia en halua.

 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Team Ahma:
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Team Ahma:
Latauspuolen ongelmaltahan tuo kuullostaa, joten uudet akut ei pahemmin auta. Viekää autonne autosähkökorjaamolle, ne etsii vian, ellette itse osaa
Luitko sä tota alotusta? Se oli tutkittavana viimeksi kaksi viikkoa sitten ja se lataa ja toimii ihan niinkun pitää. Ei mitään vikaa, missään.
Onko laturia vaihdettu koskaan?

Jos akussa ei riitä virtaa, niin lataus ei toimi kunnolla tai sitten akun lataus purkautuu johonkin.
Eli syynä on sähkövika autossa.
tarkemmin sanottuna maadotusvika.
ei mitään uutta v / s 70 volvoissa
:attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja remy:
jos päädytte verkkolaturiin,niin suosittelen että laitatte defan lohkolämmittimen (jos ei ole muuta kuin webasto)ja siihen defan oma laturi. Eli lataa aina kun auto on auto on lämmityksessä.
maksaa enempi kuin tavallinen laturi, mutta mielestäni käytännöllisempi ratkaisu.
Mä vastaan tähän vielä...

Me ollaan pohdittu sitä lohkon asentamista, mutta tässä painaa vähän sellanen pikku juttu, että esim miehellä ei oo työpaikalla mahkuja lämpötolppapaikkaan ollut tähän asti, ja siksi haluttiin wepastollinen auto että saisi siellä lämmitettyä vähän.. On tehnyt kuitenkin pitkiä, 12h-16h vuoroja, joten siinä kerkiää mennä kyllä ihan kylmäksi koko vehje. Mutta eipä siitä wepastosta ole tähän asti tosiaan iloa ollut, kun tilanne on ollut tällänen, toivoisin silti että saatais homma toimimaan, eikä tarvis lohkoa laittaa. Pitänee seurata tilannetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Voi että kun en nyt ole töissä, meillä oli joku vastaava tapaus pari vuotta sitten, asiakas haki uuden akun, parin viikon päästä tuli valittamaan ettei pidä virtaa, sai takuuseen ja uuden akun joka taaskaan ei kestänyt kuin sen pari viikkoa. Selitys oli joku ihan kummallinen virranpurkujuttu kun asiaa sitten tutkittiin.

Yritän muistaa kysyä maanantaina jos pojat muistais mikä siinä oli, tais silloinkin olla volvo kyseessä.
kas kummaa :D :D B)
Älä nyt, mulla on ollut monta volvoa ja kaikki ovat olleet luotettavia menopelejä. Nyt mulla on s60 ja on hyvä auto, ainut mitä moitin että se on edelliseen, 850 farkkuun, verrattuna ahdas.

Kun tuo menee vaihtoon on vaihtoehtoina vain toinen volvo tai sitten saab, mitään riisikuppia en halua.
Meilläkin edellinen oli saab.. Ihana auto, mutta ois jäänyt meille tosi ahtaaksi. Siksi vaihdettiin volvoon taas.. :D

 

Yhteistyössä