Nyt rehellisesti naiset.

  • Viestiketjun aloittaja kaikkea sitä miettii.
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Olin nähnyt vanhoja valokuvia jossa exä oli ihan ok näköinen. Nyt näin sen ihan livenä ja pituutta oli 10 cm vähän kuin olin kuvitellut/luullut. Painoa oli tullut 20kg lisää ja vaatteet oli viime vuosikymmeneltä! Eikä ees tuntunut hyvältä! Ihan sääliks käy..nuori mimmi sekin vielä ja tossa kunnossa jo!
Sama täällä! Tosin exällä oli kaiken lisäksi kauhian ruma laukku ja liian lyhyt paita ( tai liian iso maha) :ashamed: Miehelle oli kyllä pakko kertoa heti. =)
 
Naimisissa
Mun miehen exä on todella kaunis nainen, mut eipä sillä reppanalla paljon muuta olekaan, eli ei haittaa vaikka on selkeesti mua kauniimpi.. Tyhmä se on, sen voin kouluttautuneen aivoilla todeta..=) Vaikka mun mies on komea, ja tiedän, että se kattelee kauniita naisia, ja kauniit naiset kattelee sitä, niin me ollaan hyvä pari, niin ja en minäkään ruma ole, vaikka usein siltä tuntuu..=/
 
vieras
Ei se exä mikään ruma ole, mutta ei siinä ole tippaakaan sellaista seksikkyyttä, enkä tarkoita mitään tyrkkyä vaan naisessa on oltava jotain. No, naisen haluttomuuteen liitto kaatuikin, niin ei kai se nainen silloin mikään sexy voi olla. Olen kyllä häntä nuorempi, mutta myös paljon timmimmässä kunnossa, koska minä liikun ja exä makaa sohvalla. Molemmat ollaan ihan fiksuja, exä mielestäni hieman hillitympi ja tylsä.
 
Turkilmas
Mä en ole koskaan nähnyt miehen entisiä ja ne harvat mitä sillä on ollut, ovat olleet lähinnä muutaman viikon tapailuja. Mä olen eka (ja toivottavasti myös vika) seurustelukumppani. Olen kuitenkin kuullut että ovat olleet sangen hemaisevia pakkauksia (alkuaikoina utelin miehen kavereilta). Eli aivan takuulla ovat kauniimpia kuin minä, tosin siihen nyt ei edes paljon tarvita :D.

Me ollaan kuitenkin sikäli onnekas pari, että molempien ulkokuori miellytti toisen silmää, mutta vasta kun tutustuttiin paremmin, niin ihastuminen löi halolla päähän. Ulkonäkö on siis lähes olematon tekijä suhteessamme.
 
no ei tod.
Mä voin rehellisesti sanoa että ei todellakaan. Hän on reilusti ylipainoinen,ei pese hiuksiaan,käyttää tarkoituksella reikäisiä sukkahousuja ja hiihtelee skeittikengissä. Mulle on ihan yks hailee olen eksän puolesta onnellinen,mutta siinä oon rehellinen; toivon että olisi edes vähän laadukkaamman eukon ottanu ex on kuitenkin tyylikäs mies ja erittäin mukava ihminen!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkea sitä miettii.:
Onko miehesi ex paremman näköinen kuin sinä. Ja en nyt tarkoita mitään hoitoja, vaan pidempiaikaisia suhteita miehen menneisyydestä.

Minun täytyy myöntää, että mieheni ex-avovaimo on turhan fiksu ja kaunis. Se on kukka ja minä se peruna, mikää tulee kukinnan jälkeen. :D
Mistähän minä voisin sen tietää. Liekkö tuolla olisi näyttää valokuvia ;) Mutta tällä pärställä, niin ihan varmasti kaikki ovat olleet :D
 
Miehellä ei exiä ole, mutta sellaiset lyhytaikaiset tyttöystävät mitä olen nähnyt ovat kyllä aivan erityylisiä kuin minä. Ja järjestäen kaikki vaaleita ja minä tumma :LOL: Ja ovat olleet sellaisia "ylilaihoja" ja minä taas rinnakas ja persekäskin.
 

Yhteistyössä