Nyt se jätti perheensä!

  • Viestiketjun aloittaja salarakas
  • Ensimmäinen viesti
salarakas
Siis mies jonka kans mulla on ollut säpinää n. 3 kk. Jätti ny viikonloppuna perheensä. Yhteyksissä olemme olleet pääasiassa netissä ja puhelimitse, eskä tavattu parikertaa sattumalta kaupungilla.
Juttumme on k-18 luokkaa ja tiedän että "sopimattomia", mutta siitä huolimatta olen nauttinut näistä yhteyden otoista. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut välillämme.
Nyt tuo mies oli jättänyt vaimon ja lapset. Sanoo että se on pitkän harkinnan tulos ja huonosti on mennyt jo todella pitkään.

Pitäisikö minun tuntea syyllisyyttä?
 
??
Alkuperäinen kirjoittaja salarakas:
Siis mies jonka kans mulla on ollut säpinää n. 3 kk. Jätti ny viikonloppuna perheensä. Yhteyksissä olemme olleet pääasiassa netissä ja puhelimitse, eskä tavattu parikertaa sattumalta kaupungilla.
Juttumme on k-18 luokkaa ja tiedän että "sopimattomia", mutta siitä huolimatta olen nauttinut näistä yhteyden otoista. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut välillämme.
Nyt tuo mies oli jättänyt vaimon ja lapset. Sanoo että se on pitkän harkinnan tulos ja huonosti on mennyt jo todella pitkään.

Pitäisikö minun tuntea syyllisyyttä?

Mitenkä ne lapset sitten oikein jätetään?
 
tota
Jos ajattelet tulevaisuutta eteenpäin niin että sulla ja miehellä on yhteinen perhe ja lapset ja sitten mies hankkii salarakkaan ja muutaman kuukauden tapailun jälkeen jättää sut, mitkä silloin on fiilikset? Syyttäisitkö salarakasta tilanteesta?

Jos et niin ei kannata nytkään tuntea syyllisyyyttä. =)
 
x
Pitäisikö sinun tuntea syyllisyyttä? Ehkäpä, mikäli olet syyllinen. Mutta tuskin kukaan fiksu mies jättää perhettään 3 kk:n tuttavuuden takia, eiköhän taustalla liene muutakin ongelmaa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja salarakas:
Siis mies jonka kans mulla on ollut säpinää n. 3 kk. Jätti ny viikonloppuna perheensä. Yhteyksissä olemme olleet pääasiassa netissä ja puhelimitse, eskä tavattu parikertaa sattumalta kaupungilla.
Juttumme on k-18 luokkaa ja tiedän että "sopimattomia", mutta siitä huolimatta olen nauttinut näistä yhteyden otoista. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut välillämme.
Nyt tuo mies oli jättänyt vaimon ja lapset. Sanoo että se on pitkän harkinnan tulos ja huonosti on mennyt jo todella pitkään.

Pitäisikö minun tuntea syyllisyyttä?

Mitenkä ne lapset sitten oikein jätetään?
ei varmaan lapsistaan kokonaan luovu. hyvä isä on ja varmasti jatkossakin. siitä ensimmäisenä häneltä kysyinkin kun hän mulle asiasta kertoi.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja salarakas:
Siis mies jonka kans mulla on ollut säpinää n. 3 kk. Jätti ny viikonloppuna perheensä. Yhteyksissä olemme olleet pääasiassa netissä ja puhelimitse, eskä tavattu parikertaa sattumalta kaupungilla.
Juttumme on k-18 luokkaa ja tiedän että "sopimattomia", mutta siitä huolimatta olen nauttinut näistä yhteyden otoista. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut välillämme.
Nyt tuo mies oli jättänyt vaimon ja lapset. Sanoo että se on pitkän harkinnan tulos ja huonosti on mennyt jo todella pitkään.

Pitäisikö minun tuntea syyllisyyttä?

Mitenkä ne lapset sitten oikein jätetään?
ei varmaan lapsistaan kokonaan luovu. hyvä isä on ja varmasti jatkossakin. siitä ensimmäisenä häneltä kysyinkin kun hän mulle asiasta kertoi.
montako lasta?

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tota:
Jos ajattelet tulevaisuutta eteenpäin niin että sulla ja miehellä on yhteinen perhe ja lapset ja sitten mies hankkii salarakkaan ja muutaman kuukauden tapailun jälkeen jättää sut, mitkä silloin on fiilikset? Syyttäisitkö salarakasta tilanteesta?

Jos et niin ei kannata nytkään tuntea syyllisyyyttä. =)
en näe meillä yhteistä tulevaisuutta, ainakaan vielä tämän tuntemisen perusteella, joten en osaa kuvitella tuota tilannetta. mutta varmasti jos mun mieheni joskus tekisi minulle samoin olisin todella pettynyt. mieheeni, en siihen mahdolliseen toiseen naiseen. mutta kai sinkkuna on helppo ajatella näin ja tosipaikan tullen voisi ääni muuttua kellossa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja salarakas:
Siis mies jonka kans mulla on ollut säpinää n. 3 kk. Jätti ny viikonloppuna perheensä. Yhteyksissä olemme olleet pääasiassa netissä ja puhelimitse, eskä tavattu parikertaa sattumalta kaupungilla.
Juttumme on k-18 luokkaa ja tiedän että "sopimattomia", mutta siitä huolimatta olen nauttinut näistä yhteyden otoista. Mitään fyysistä ei ole tapahtunut välillämme.
Nyt tuo mies oli jättänyt vaimon ja lapset. Sanoo että se on pitkän harkinnan tulos ja huonosti on mennyt jo todella pitkään.

Pitäisikö minun tuntea syyllisyyttä?

Mitenkä ne lapset sitten oikein jätetään?
ei varmaan lapsistaan kokonaan luovu. hyvä isä on ja varmasti jatkossakin. siitä ensimmäisenä häneltä kysyinkin kun hän mulle asiasta kertoi.
montako lasta?
4 lasta 1 v,3 v, 5 v ja 8 v
 
vieras
Häh, miksi sinun pitäisi tuntea syyllisyyttä? Omaa elämäänsähän se elää, aikuinen mies. Ei kukaan perhettään jätä jonkun netti- ja puhelinjuttujen takia, kyllä siinä on ihan muut syyt taustalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Häh, miksi sinun pitäisi tuntea syyllisyyttä? Omaa elämäänsähän se elää, aikuinen mies. Ei kukaan perhettään jätä jonkun netti- ja puhelinjuttujen takia, kyllä siinä on ihan muut syyt taustalla.
näin minäkin toivon. Ja toivon yhä että saisi välit kuntoonsa vaimonsa kanssa.
 
vieras
Lapset on vielä niin nuoria ja suht lyhyillä ikäeroilla tehty. Silloin on onglemia jotka selvittämättä jättämättä johtaa eroon. Jos mies ei vain ole tukenut ex naistaan tarpeeksi ja lähtenyt litomaan kun nainen on loppu puhki rikki ja mies tuntee että kaikesta nalkutetaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Häh, miksi sinun pitäisi tuntea syyllisyyttä? Omaa elämäänsähän se elää, aikuinen mies. Ei kukaan perhettään jätä jonkun netti- ja puhelinjuttujen takia, kyllä siinä on ihan muut syyt taustalla.
näin minäkin toivon. Ja toivon yhä että saisi välit kuntoonsa vaimonsa kanssa.
jaa niinkö , kiva kiva =)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapset on vielä niin nuoria ja suht lyhyillä ikäeroilla tehty. Silloin on onglemia jotka selvittämättä jättämättä johtaa eroon. Jos mies ei vain ole tukenut ex naistaan tarpeeksi ja lähtenyt litomaan kun nainen on loppu puhki rikki ja mies tuntee että kaikesta nalkutetaan.
mies on ollut kaikki viikonloput lasten kanssa ja nainen ollut viihteellä. eli ei ihan näinkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapset on vielä niin nuoria ja suht lyhyillä ikäeroilla tehty. Silloin on onglemia jotka selvittämättä jättämättä johtaa eroon. Jos mies ei vain ole tukenut ex naistaan tarpeeksi ja lähtenyt litomaan kun nainen on loppu puhki rikki ja mies tuntee että kaikesta nalkutetaan.
mies on ollut kaikki viikonloput lasten kanssa ja nainen ollut viihteellä. eli ei ihan näinkään.
...niin ja äijä hankki sivusuhteen.

Turha sitä lasten äitiä on tilanteessa väkisin syyllistää.
Mies ei ole saanut suutansa auki ja nainen on kuvitellut että saa mennä ystäviensä kanssa.
Ihan sama mikä tilanne siellä perheessä on ollut, sivusuhteeseen ei ole kuin kaksi syyllistä. Ja se toinen niistä ei ole lasten äiti.
 
Se vaimo
Joo, mies istuu netissä (sinun kanssa?) illat pitkät, lapsien kanssa ei tee mitään. Kaikki viikonloput istuu kapakassa (sinun?) kanssa ja alkoholisoituu hyvää vauhtia. Että onnea valitsemallasi tiellä.
 
tiukkapipo
Mä en sekaantuis tollaseen soppaan. En ylipäätään tommosta kakaralaumaa haluais suhteeseen. Eikä mun mielestä tosimies jätä neljää lastaan. Tiedätkö edes mikä on totta vai valehteleeko mies sulle niinkuin muijalleenkin?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Se vaimo:
Joo, mies istuu netissä (sinun kanssa?) illat pitkät, lapsien kanssa ei tee mitään. Kaikki viikonloput istuu kapakassa (sinun?) kanssa ja alkoholisoituu hyvää vauhtia. Että onnea valitsemallasi tiellä.
me chättäillään ku lapset on hällä esim illalla jo nukkumassa. selkeesti hänelle tärkeintä elämässä. Alkoholia hän ei juuríkaan käytä. Eli ei ainakaan sinun miehestäsi ole kyse.
 
vieras.
Se, tunnetko syyllisyyttä riippuu itsestäsi. Kannattaako tuntea? No, harvemmin ketään pakotetaan salasuhteeseen, miehellä oli vaihtoehtona olla sekaantumatta sinuun. Hän kuitenkin valitsi toisin. Eihän kolmas osapuoli mikään viaton ole, mutta vastuu jätetystä puolisosta/perheestä on aina pettäjällä itsellään.
 

Yhteistyössä