Nyt se on kokonaan ohi

Ei tule vauvaa enää meille. Viimenenki pieni kipinä hävis, kun tuli kiirus vessaan.

Kiitän luojaa näistä jo olevista, ja suren hiljaa.. :'(

Kummallisen haikea on tämä olo. mutta ei voi ikuisuuksia yrittää. Johonkin se raja on vedettävä.
 
mie
Se on varmaan raskasta aikaa, voimia!!!
Mulle oli aikoinaan myös kova pala "haudata" toive syntymättömästä vauvasta. Onneksi niitä on sentään kaksi syntynyt, ja voi hyvin!!!
 
Ei, me ei olla vielä vanhoja, mutta vanhetaan koko ajan. Joo ei, 3kk ei ole ikuisuus, mutta kun asiat on sovittu, yli vuosi mietittiin ja näin sovittiin. Tarkoitin tuolla ikuisuudella sitä, että jos vaan "väkisin" aletaan vänkäämään, et ni vielä yks kierto.. Pakko se raja on vetää, ja alkaa totuttautumaan ajatukseen.
Kiitos haleista, ei kiitosta ilkeilystä, mutta se on tietenkin välttämätön paha täällä :)
Aikansa se ottaa, että ei kaiherra mieltä, mutta.. Nyt on näin. Huomennakin nousee aurinko, ja monta pientä lapsosta oottamaan aamupuuroa.
 
vaihtoehto
Alkuperäinen kirjoittaja SeSaMa:
Ei, me ei olla vielä vanhoja, mutta vanhetaan koko ajan. Joo ei, 3kk ei ole ikuisuus, mutta kun asiat on sovittu, yli vuosi mietittiin ja näin sovittiin. Tarkoitin tuolla ikuisuudella sitä, että jos vaan "väkisin" aletaan vänkäämään, et ni vielä yks kierto.. Pakko se raja on vetää, ja alkaa totuttautumaan ajatukseen.
Kiitos haleista, ei kiitosta ilkeilystä, mutta se on tietenkin välttämätön paha täällä :)
Aikansa se ottaa, että ei kaiherra mieltä, mutta.. Nyt on näin. Huomennakin nousee aurinko, ja monta pientä lapsosta oottamaan aamupuuroa.
Jospa lakkaisitte yrittämästä. Tulee jos on tullakseen:)
-tämä oli sitten rohkaiseva ehdotus-
 
juokjan
:hug:
Jos lapsi saa tulla, voihan sitä elää "tulee jos on tullakseen"-periaatteella. Ei siis ehkäistä, mutta ei varsinaisesti yritetäkään mitään.
Meillä esikoinen sai alkunsa puoli vuotta ehkäisyn jättämisen jälkeen, eikä se minusta ollut kovin pitkä aika. vaan olin varautunut paljon kauemminkin odottelemaan tärppiä.
 
Meillä on 5... Miehen on vanhin poika 11v ja sitten likkoja (miun biologisia siis) 9v, 6v, 5v, ja 2v..

Jotenki aina ollu mulle se 5 lasta, ja nyt tässä hämää, kun on poika 5:s, mut kaiherta kun ei ole "minun"....
Hankala selittää.
 
miettijä
Alkuperäinen kirjoittaja SeSaMa:
Jospa lakkaisitte yrittämästä. Tulee jos on tullakseen:)
-tämä oli sitten rohkaiseva ehdotus-

Kiitos, mutta ei enää. Näin se yhdessä mietittiin ja sovittiin. Näin sen nyt on oltava. [/quote]

Okei, sitten voimahalit!
Teimme myös miehen kanssa saman päätöksen 4v sitten. Vielläkin kummittelee välillä, mutta paha olo ja ahdistus on poissa jo.
 

Yhteistyössä