Nyt se on virallista

vauvalle tuli eilen kela-kortti :)

hetken katoin että kenelle on tullu postia, onko tullu väärään laatikkoon ja tajusin että pojallehan se :D

Joona Eero Antero on meidän poika nyt virallisesti :)

ristiäisiä ei oo vielä pidetty, sitte joskus ku asetutaan kotiin ni voi harkita...
 
Tää on nyt vähän ot mut kerrompa silti..
Me oltiin pari päivää sitte ekaa kertaa pojan kanssa sellasessa taaperotanssissa.Sitte tunnin lopussa se vetäjä kysy mikä meijän sukunimi on että voi merkata meidät paikalla olleeksi.Sanoin että "Virtanen" eikä löytynyt.Pitkän aikaa nainen etti papereita ja ihmeteltiin miten me ei olla siellä ilmottautuneissa vaikka meille oli kirjekin tullut kotiin.No tajusin sitten jonkun ajan päästä,että tosiaan,poikahan on miehen sukunimellä eikä mun.No löytyhän se nimi sitten sieltä.Se vetäjä katto mua vähän kummallisesti kun en muista ees oman pojan sukunimeä:D
Ja toinen on pojan sosiaaliturvatunnus,en koskaan muista sitä loppuosaa.
 
---
Tää on nyt vähän ot mut kerrompa silti..
Me oltiin pari päivää sitte ekaa kertaa pojan kanssa sellasessa taaperotanssissa.Sitte tunnin lopussa se vetäjä kysy mikä meijän sukunimi on että voi merkata meidät paikalla olleeksi.Sanoin että "Virtanen" eikä löytynyt.Pitkän aikaa nainen etti papereita ja ihmeteltiin miten me ei olla siellä ilmottautuneissa vaikka meille oli kirjekin tullut kotiin.No tajusin sitten jonkun ajan päästä,että tosiaan,poikahan on miehen sukunimellä eikä mun.No löytyhän se nimi sitten sieltä.Se vetäjä katto mua vähän kummallisesti kun en muista ees oman pojan sukunimeä:D
Ja toinen on pojan sosiaaliturvatunnus,en koskaan muista sitä loppuosaa.
Hieno nimi ap:n pojalla :)

Mulla on kans tällainen ot kertomus.

Itse olen evankelisluterilainen ja lapsen isä ortodoksi. Lapsi kastettiin ortodoksiuskontoon.

En muista enää mihin tarvitsin lapsen virkatodistusta ja soitin kirkkoherranvirastoon. Annoin tiedot ja siellä vaan sanottiin, että ei löydy. Aloin jo vähän hiiltymään, että on se nyt kumma... Kunnes yht'äkkiä mieleeni välähti, että lapsihan onkin ortodoksi ja virkatodistus pitää tilata muualta :D
 

Yhteistyössä