nyt se päätettiin..

"provo"
Sä oot siis -85? Ja puhut iltatähden tekemisestä? Ja ei ole töitä? Montako lasta teillä jo on? Taitaa teille vielä useampi iltatähti siunaantua tässä vuosien varrella vielä...
 
[QUOTE="provo";22509585]Sä oot siis -85? Ja puhut iltatähden tekemisestä? Ja ei ole töitä? Montako lasta teillä jo on? Taitaa teille vielä useampi iltatähti siunaantua tässä vuosien varrella vielä...[/QUOTE]

Miksei 25 vuotias voi tehä iltatähteä ja lopettaa lastentekoa siihen? :D
 
Olen juu -85 mallia ja meillä on jo kaksi lasta, poika 3v3kk ja tyttö 1v10kk.
Kolme on aina ollut se haave kummallekin.
On ollut tosi huono tuuria nyt työrintamalla parin vuoden aikana. Tässä kaupungissa ei saisi mielellään lapsia olla ja heti päästävä töihin ku pomo soittaa.
 
[QUOTE="provo";22509585]Sä oot siis -85? Ja puhut iltatähden tekemisestä? Ja ei ole töitä? Montako lasta teillä jo on? Taitaa teille vielä useampi iltatähti siunaantua tässä vuosien varrella vielä...[/QUOTE]

ei välttämättä.. Mun tuttava on myös -85 syntynyt ja se teetti itelleen just sterilisaation kun ei halua enää enempää lapsia. 4 sillä on ennestään. Joten ei se välttämättä ole iästä kiinni
 
:D
Mutta eihän häntä voisi hyvällä tahdollakaan kutsua ILTAtähdeksi. Kuopukseksi, kolmanneksi tai vaikka sitten viimeiseksi lapseksi, mutta eihei hyvänen aika miksikään iltatähdeksi :D ajai, kun sainkin lepposat naurut :D
 
"vieras"
eikös iltatähti ole että jos toiset lapset jo vähintään 10v. ja tavallaan ajateltu ettei tuu enään lapsia ja sitten vielä se iltatähti kun muut lapset jo isoja.

Se että se on viimeinen teille ei tarkoita että on iltatähti.

Ja siis itse olen suht samanikäinen ja lapseni ovat 5 ja 8 ja siltikään jos meille komas tulisi niin ei olisi iltatähti vaan kuopus/kolmas. Enempää emme kuitenkaan lapsia halua.
 
No ehkei sulle ole mutta meille on. Sen jälkeen paikat kiinni ja se on varma päätös.
Viimeinen lapsi ei ole automaattisesti iltatähti mun mielestä. Iltatähti on sellainen jolla on suuret ikäerot muihin lapsiin ja joka on syntynyt noin nelikymppiselle äidille. Meidän äiti on ollut 16,18,23 ja 42 kun lapset on syntynyt ja mua on usein sanottu iltatähdeks. Mutta aika outoo olis jos mun siskoo joka on syntynyt sillon kun äiti oli 23 olis sanottu iltatähdeks. Mutta onnea yritykseen joka tapauksessa :)
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
No joo onhan se vähän huvittavaa kun 25 puhuu iltatähdestä ja ikä ero lapsillakin on minimaalinen, ymmärrän kyllä et puhutaan kolmannesta ja viimisestä lapsesta, mut ei se mikään iltatähti ole...
 

Yhteistyössä